![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-3416.gif?_r=0)
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24117 replies to this topic
#3571
Posted 15 August 2011 - 21:52
Туку що приключих с багаажника ся ще кача някоя снимка да се види за ко стаа въпрос
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#3572
Posted 15 August 2011 - 21:52
come on ! come on !
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#3573
Posted 15 August 2011 - 22:03
come on ! come on !
Ей БАце виж какво сътворих.......сега багажника ми се отваря с копче отвътре......а ако някой си мисля, че може да ми открадне емблемата да действа
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Утре по светлото снимките ще бъдат по убави
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Attached Files
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#3574
Posted 15 August 2011 - 22:08
Ейй, много добре е станало.
Това е най-хубавата 210ка,която съм виждал.
Най обичам такива изчистени коли без някакъв набиващ се тунинг по тях.
Това е най-хубавата 210ка,която съм виждал.
Най обичам такива изчистени коли без някакъв набиващ се тунинг по тях.
#3575
Posted 15 August 2011 - 22:11
Ейй, много добре е станало.
Това е най-хубавата 210ка,която съм виждал.
Най обичам такива изчистени коли без някакъв набиващ се тунинг по тях.
Мерси колега.....и моята идея е такава....изчистена отвсякъде
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#3576
Posted 15 August 2011 - 22:15
Братле, трябва да ти кажа честно че много ме кефи така без емблемата и копчето.
Преди да видя снимката, не можех да си го преставя, но е станало страхотно.
Айде, идвай насам да те повозя във poor-guy's Gangsta-mobil, или т.нар. Е36 coupe![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Но, наистина, страхотно се е получило!
Дай снимка на копчето, нали знаеш какво внимание отделям на интериора!
Преди да видя снимката, не можех да си го преставя, но е станало страхотно.
Айде, идвай насам да те повозя във poor-guy's Gangsta-mobil, или т.нар. Е36 coupe
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Но, наистина, страхотно се е получило!
Дай снимка на копчето, нали знаеш какво внимание отделям на интериора!
#3577
Posted 15 August 2011 - 22:20
И джантите са много фешън.
Ся ще кача една снимка да видите как пътувах до морето...колко беше легнала милата
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Само се чудя как гумите не изкъртиха калниците
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Това е в положение че 4-те човека не бяхме в колата
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Attached Files
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#3578
Posted 15 August 2011 - 22:22
Братле, трябва да ти кажа честно че много ме кефи така без емблемата и копчето.
Преди да видя снимката, не можех да си го преставя, но е станало страхотно.
Айде, идвай насам да те повозя във poor-guy's Gangsta-mobil, или т.нар. Е36 coupe
Но, наистина, страхотно се е получило!
Дай снимка на копчето, нали знаеш какво внимание отделям на интериора!
Баце утре ще я нащракам подробно........сряда,четвъртък идвам.....и ще се пързаляме по студентски с купенцето
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#3579
Posted 15 August 2011 - 22:26
Никога не ми се е случвало. Седя в сервиза, докато се установи причината за проблема и преценям на място какво да правя.И като стана дума за сервизите - ако закараш кола в сервиз, оставиш я там и помолиш - като установят какъв е проблема и колщо ще струва ремонтът - да ти звъннат по телефона, а след това получиш обаждане:
- Ало, колата е готова - дължите 150 лв. за части и 50 лв. за труд...
Какво трябва да се направи с тия от сервиза?
Втори сценарий, оставяш колата за обслужване, горе съм споменал при кого... обслужването включва смяна на спирачна течност, смяна на масло, смяна на всички филтри, смяна на два предни шарнира, смяна на акумулатора... оставяш Х пари в сервиза за части и труд... без да се пазаря за цените на частите - всичките са купени от сервиза... и да ти навият смачкана пробка на картера (без значение дали си е била смачкана преди това или са я смачкали в сервиза) без да ти кажат и без да подменят пробката, която струва 2 лв. И преди да ме е попитал някой - не сменяха маслот със сонда, колата беше на подемник и маслото го източиха от картера - това го видях лично с очите си!
А сега си припомням, че като си взех колата - ESP и прозорците не бяха калибрирани след свалянето на акумулатора, а сервизния интервал на маслото не беше рестартиран. Дреболии, ама нали затова карам колата в сервиз... и затова сега си сменям маслото не в сервиз...
Ясно, че тия сервизи влизат в списъка на местата, където не се стъпва повече, ама... въпросът е принципен.
За жалост, въпреки контактите ми в доста сервизи, не мога да си позволя някой да разсъждава вместо мен.
За жалост, въпреки адски позитивните намерения на собствениците на сервизите, всичко зависи от хората, които се цапат под колата: т.нар "майстори".
И при проста кола като E36-ицата, пак седях и наблюдавах, с цел да се уверя че няма да забравят малки детайли при сглобяването.
напр: да забравим да монтираме едно малко пластмасово палче на вилката на кутията...
Резултатът, ако се забрави да се монтира въпросното пинче, би бил много високо зацепване, дори и при чисто нов съединител. Не е незнание, не е и лошо отношение, а просто моментно недоглеждане, което би довело до повторно отцепване на кутията от двигателя.
Та така, налага се да сме си "майстори", дори и при използването на услугата "сервиз", за да не се цапаме и учим на момента.
Но, огромен респект към сервизите и управителите/собствениците, които се стараят да направят наистина всичко за "клиента".
Има няколко места, които горещо мога да препоръчам, въпрерки малко или много негативните коментари на приятели/колеги след посещение там.
Реално всичко се гради на добра комуникация и уточняване на изискванията.
Ако наистина уговорката е "да се чуем, преди да сменяме каквото и да е", аз не бих платил. Или поне не преди да видя фактурите за цената на сменените части. Те рядко са налични!
Но с цел избягване на такива сконфузни ситуации, съм склонен да пия 1 кафе и да изчакам малко, за да се уверя какво се случва, вместо просто да чакам да ми звъннат.
#3580
Posted 15 August 2011 - 23:37
Генгста ти нямаш ли копче за отваряне на багажника отвътре фабрично? Иначе е станало много яко ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
п.п. Емблемата какво ще я правиш ?
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
п.п. Емблемата какво ще я правиш ?
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#3581
Posted 15 August 2011 - 23:39
Генгста ти нямаш ли копче за отваряне на багажника отвътре фабрично? Иначе е станало много яко
п.п. Емблемата какво ще я правиш ?
Немах копче брооо а емблемата я счупих пре демонтажа
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#3582
Posted 15 August 2011 - 23:42
А шото на фамилната има копче
Иначе утре съм на имен ден на Петрич ама нз дали ще имам време ако имам ще е вечерта към 10,11(ако се води вечер
)
п.п. Пластините сложих и седят много добре трябва да пусна някоя снимка![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
п.п.п. Басиии и ЦЛ-аа![Публикувано изображение](http://data.motor-talk.de/data/galleries/824944/235497/c140-gelberproll1.jpg)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
п.п. Пластините сложих и седят много добре трябва да пусна някоя снимка
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
п.п.п. Басиии и ЦЛ-аа
![Публикувано изображение](http://data.motor-talk.de/data/galleries/824944/235497/c140-gelberproll1.jpg)
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#3583
Posted 15 August 2011 - 23:50
Абе Гангста, а кво стаа ако ти спре тока? Има ли алтернатива? Сеш се къде е батерията.
#3584
Posted 15 August 2011 - 23:56
Абе Гангста, а кво стаа ако ти спре тока? Има ли алтернатива? Сеш се къде е батерията.
Танасов....и те това не е проблем.пуснал съм едно жило под задната седалка за аварийни случаи
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Иначе моята батерия е под задната седалка
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#3585
Posted 16 August 2011 - 00:09
Винаги №1
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users