Attached Files
Edited by drjivago, 30 March 2021 - 14:51 .
Posted 30 March 2021 - 14:49
Edited by drjivago, 30 March 2021 - 14:51 .
Posted 30 March 2021 - 15:09
Малко са се осрали с цената на час. Да не кажа много
Но пак казвам. Това, че е само един дилър на Мерцедес е проблем. От край време си правят каквото искат. И смяната със СС не доведе до така очакваната промяна
Абсолютно в 10-та! Липсата на конкуренция води до образа на Пеевски Ако не се лъжа БМВ имат 3 оторизирани дилъра в България и това води до разумни цени, пазарът работи. Мерцедес единствено имат Евростарс в Русе и областта, която не е под шапката на арабите, но не знам там как са условията.
Апропо в моята оферта виждам цена от 75 лв. без ДДС на час. Не знам защо са споменали 125 лв. без ддс/ час. Ако е и цена според клиента вече е интересно.
П.с. Оправдавам ги за разликата в цените (75 и 125) ако се работи върху обикновен мотор като моя и някое АМГ, какъвто май е и случая с тези 125 лв./ час.
НО пак са си височки и двете ставки.
П.С.2 Взех си мобилния и веднага звъннах в СС Пловдив, обясних им, че сме водили разговори по имейл и тн. и при въпрос за конкретна оферта, се измъкнаха с обяснението, че към момента не могат да изготвят официална оферта, имали срив във системата... Обещаха когато се възстанови системата им да ми изпратят на имейла. Е, ще очаквам
Edited by Klimfilt, 30 March 2021 - 15:13 .
Posted 30 March 2021 - 15:24
Ако не се лъжа БМВ имат 3 оторизирани дилъра в България
Edited by drjivago, 30 March 2021 - 15:25 .
Posted 30 March 2021 - 15:35
Ще ви прикача снимка от обслужване на БМВ, сега спирачната течност може да не са я сменили. Поставяме го под въпрос. И да вярно дискове и макладки могат да се купят АТЕ на половин цена (оригинални от друго място не съм проверявал колко са), явно и те печелят от продажба на части,но цените за труд не са стряскащи от сорта на 125 лв без ддс.
Posted 30 March 2021 - 15:39
Edited by drjivago, 30 March 2021 - 15:41 .
Posted 30 March 2021 - 15:40
F34, за първи път ги сменям. Колата е на 52к.Какво е БМВ-то? Миналата година имах Ф11, има афтър маркет дискове и накладки обаче не издържат много: 5000км и дисковете се кривят според патили фенове.
Така че само оригинални, предни и задни+ накладки са 2 000лв
Edited by drjivago, 30 March 2021 - 15:45 .
Posted 30 March 2021 - 15:42
Няма логика часовата ставка да е различна, в зависимост от автомобила. Бройката на часове за извършване на определена работа варира спрямо колата, докато часовата ставка трябва да е фиксирана.
(F34 е готина кола. Ужасно просторен автомобил за размерите си)
Posted 30 March 2021 - 15:49
Да, така е . Първо взех ф30, но с децата им го върнах след шест месеца . Но не завива като Мерц, а толкова бях свикналНяма логика часовата ставка да е различна, в зависимост от автомобила. Бройката на часове за извършване на определена работа варира спрямо колата, докато часовата ставка трябва да е фиксирана.
(F34 е готина кола. Ужасно просторен автомобил за размерите си)
Edited by drjivago, 30 March 2021 - 16:02 .
Posted 30 March 2021 - 16:01
Няма логика часовата ставка да е различна, в зависимост от автомобила. Бройката на часове за извършване на определена работа варира спрямо колата, докато часовата ставка трябва да е фиксирана.
Аз се хванах за сламката, че АМГ двг са по-сложни и съответно са необходими по-високо квалифицирани умения, които струват повече. Същото като при правните кантори относно ценообразуването на 1 час за асистент, сътрудник и партньор. Но може и да бъркам де,
Posted 30 March 2021 - 16:45
Скоро сменях маслото на скоростите в СС.
Цената за труд е една и съща за 7G+ и 7G+ AMG . И двете коли са със start/stop.
Аз съм с 7G+ AMG.
Раликата в офертата за двете скоростни кутии е,че при мен има малко повечко масло.
Забравих да спомена, че ми бяха върнати всички заменени части: филтър,гарнитура,тапа,тръбичките за старт/стоп,болтове за картер,пробката с дихтунгата и т.н.
Edited by IIVVOO, 30 March 2021 - 16:57 .
Posted 30 March 2021 - 17:02
Нещо им правиш ти на СС...на мен ми върнаха колата с неизмити копчета около скоростния лост (срещу 68 лв) и счупен капак на двигателя и разбира се без да ми предоставят сменените части или поне чек лист какво са свършили. Става въпрос за Сервиз А с пакет PlusСкоро сменях маслото на скоростите в СС.
Цената за труд е една и съща за 7G+ и 7G+ AMG . И двете коли са със start/stop.
Аз съм с 7G+ AMG.
Раликата в офертата за двете скоростни кутии е,че при мен има малко повечко масло.
Забравих да спомена, че ми бяха върнати всички заменени части: филтър,гарнитура,тапа,тръбичките за старт/стоп,болтове за картер,пробката с дихтунгата и т.н.
Posted 30 March 2021 - 17:15
А и колата я бяха измили както и стелките ( гумени са ми за зимата ).
Още преди да влезе колата в сервиза казвам на приемчика, че искам да ми бъдат върнати всички заменени части.
Posted 30 March 2021 - 18:37
Опита ми с един квартален майстор, на когото също имам доверие. Той твърдо отказва да работи с части на клиента, но винаги в колата се намират старите части, които е сменил. Без да съм го изисквал това. Та после се чудя къде да ги изхвърлям. . С тия мнения за сервизите у нас е повече от нужно.Скоро сменях маслото на скоростите в СС.
Цената за труд е една и съща за 7G+ и 7G+ AMG . И двете коли са със start/stop.
Аз съм с 7G+ AMG.
Раликата в офертата за двете скоростни кутии е,че при мен има малко повечко масло.
Забравих да спомена, че ми бяха върнати всички заменени части: филтър,гарнитура,тапа,тръбичките за старт/стоп,болтове за картер,пробката с дихтунгата и т.н.
Edited by drjivago, 30 March 2021 - 18:42 .
Posted 30 March 2021 - 18:47
Споделете как е в Германия например със старите сменени части. При положение, че това е боклук, който не би трябвало да се слага в кофи за битов отпадък.
Въобще не ги виждаш старите части.
Обаче, ако някой официален дилър реши да прави балкански номера на момента ще има - бой, бан и съд от производителя.
Posted 30 March 2021 - 18:50
0 members, 1 guests, 0 anonymous users