Вътре си има накрайник който отговаря на W203
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#23656
Posted 09 June 2020 - 17:22
#23657
Posted 09 June 2020 - 20:06
Универсалните с "накрайник" нямат нищо общо и изместват цялата чистачка малко. Захватът на оригиналните е специфичен, затова са и по-редки.
Като сложиш накрайника на стойката, става "голяма буца", която вече дали е голям смях, е тема на свободна интерпретация.
Ако си забравил как изглеждат оригиналните, ето снимки.
Оригинални:
genuine1.jpg 8.61K 6 downloads genuine2.jpg 73.57K 6 downloads
с "накрайници"
nonmb1.jpg 80.49K 6 downloads nonmb2.jpg 171.01K 6 downloads nonmb3.jpg 59.53K 6 downloads nonmb4.jpg 26.16K 6 downloads nonmb5.jpg 59.7K 7 downloads
#23658
Posted 10 June 2020 - 08:48
Готини снимки
Сега ги мерих с рулетка и има разлика от около 1мм ( нямах шублер под ръка )
Купуваш за 100-130лв един комплект чистачки.
Аз ще купувам за 203-ката през година ... всяка година комплект от 5 лв. ( 10 години = 50лв ) и през тези 10г. стъклото ще е идеално изчистено.
Edited by IIVVOO, 10 June 2020 - 08:52 .
#23659
Posted 10 June 2020 - 10:02
SWF/Valeo не са оригинални, но са абсолютно идентични с оригиналните, просто в друга опаковка. Съответно и цената им не е като на оригинални. Мислех че е ясно от по-горните постове. Съжалявам, ако не съм се изразил достатъчно ясно.
Иначе... разбира се, 5лв са по-малко от 10, 20, 50 или 100. Не ти създава вътрешен конфликт, и си е изцяло твоя работа какво си слагаш по колата
#23660
Posted 10 June 2020 - 17:16
Няма по голям боклук от Валео. На втория месец започнаха да скърцат и да подскачат по стъклото.
Боклук та знае ли се.
Гард са много по качествени и по евтини.Нямам грижи с тях.
Боклук та знае ли се.
Гард са много по качествени и по евтини.Нямам грижи с тях.
#23661
Posted 10 June 2020 - 18:40
Няма по голям боклук от Валео. На втория месец започнаха да скърцат и да подскачат по стъклото.
Боклук та знае ли се.
Гард са много по качествени и по евтини.Нямам грижи с тях.
Аз също не съм доволен от Валео. Последните чистачки които взех са от Кауфланд за 8-9лв и са идеални.
Отделно взех Wurth, също много добри, за 12лв
#23662
Posted 11 June 2020 - 15:41
Здравейте,не успях да намеря темата,затова пиша тук..Умря ми акумулатора на w220 s500 изведнъж,ама като се замисля е на над 8 годинки..та се азтърсих за нов 95 аh. Новите бошовски AGM са с добра репутация,но пък са подходящи за новите машини, където зареждането е електронно контролирано, а пък “ кораба майка” няма да може да го изпълни с ток ..Как мислите, обикновен по- добър вариант ли е? Ако има челен опит за марка..ясно е ,че новите издържат до гаранция само..
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
#23663
Posted 11 June 2020 - 15:56
Здравейте,не успях да намеря темата,затова пиша тук..Умря ми акумулатора на w220 s500 изведнъж,ама като се замисля е на над 8 годинки..та се азтърсих за нов 95 аh. Новите бошовски AGM са с добра репутация,но пък са подходящи за новите машини, където зареждането е електронно контролирано, а пък “ кораба майка” няма да може да го изпълни с ток ..Как мислите, обикновен по- добър вариант ли е? Ако има челен опит за марка..ясно е ,че новите издържат до гаранция само..
Sent from my iPad using Tapatalk
Според мен задължително си вземи AGM аз съм с същата когато взех колата от Австрия си дойде с агм по рама я дават с 100А обикновен или 95А агм преди 2-3 месеца бях го свалил да се зарежда, но докато го занеса до гаража някой мангал на колело успя да го свие... като и да е нямах пари тогава за нов акумулатор и отидох до един магазин където имат и доста хубави втора употреба взех един Бош S5 обикновен 100А стартовия му ток беше 760А от 830А заводски защото нямаха агм толкова голям даде ми гаранция 2 месеца и се почнаха проблемите беше ]e студено сутрините говоря около 3-5 градуса и няма отключване колата успея ли дори и механично да отключа после успявах да запаля дали защото имам и Keyless който следи за ключа или просто защото има много електроника всяка сутрин паднеше ли под 12в напрежението нямаше отключване и така бях се уговорил с човека като му се появи Агм да ми се обади и така и стана преди 2 седмици го смених с агм отново втора употреба.
#23664
Posted 11 June 2020 - 16:01
Супер,колата ми е 2002 преди фейса и оригиналния ми е мерцедесов 95ah студен старт пуск на 950 А,ето снимка
IMG_0169.jpg 2.22MB
6 downloads
IMG_0169.jpg 2.22MB 6 downloads
Sent from my iPad using Tapatalk
IMG_0169.jpg 2.22MB 6 downloads
Sent from my iPad using Tapatalk
#23665
Posted 11 June 2020 - 16:04
И аз съм с кийлес и все ми търси ключа,демек хаби ток за много системи..Убеди ме за АГМ,ще взема Бош а ,направиха ми и хубава цена в Бош сервиз.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
#23666
Posted 14 June 2020 - 21:15
Момчета,джанта ЕТ25 за да стане ЕТ20 колко милиметра фланец трябва да се добави?
5мм или 10мм?
#23667
Posted 14 June 2020 - 21:26
Тя ще е по-навън с 5мм.,така че нищо не трябва да се добавя.Момчета,джанта ЕТ25 за да стане ЕТ20 колко милиметра фланец трябва да се добави?
5мм или 10мм?
#23668
Posted 14 June 2020 - 21:40
Да, идеята е да излезне навън.
#23669
Posted 14 June 2020 - 22:01
При еднаква ширина на джантата, 5мм.
При различна ширина, няма отговор на въпроса ти
#23670
Posted 14 June 2020 - 22:19
Има нещо объркано в джантите и не мога да сложа капачката на джантата. Няма място да я натисна, защото опира в капачката на лагера
Edited by Linkestis, 14 June 2020 - 22:20 .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users