Ако проблемът им е само стационарните камери, то за мен значи изобщо не е проблем.
Това с фолиата, мисля, че е успешно само със стационарните. Мобилните в патрулите и новите лазери май не ги брига фолиото. Може и да бъркам.
![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-3416.gif?_r=0)
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24117 replies to this topic
#22216
Posted 31 January 2018 - 17:31
#22217
Posted 31 January 2018 - 17:32
В края на седмицата ще ви пиша резултати от тестовете на стелта срещу триподите.
#22218
Posted 31 January 2018 - 17:35
Я дайте малко инфо за триподите, моля ![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Сефте чувам...
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Сефте чувам...
#22219
Posted 31 January 2018 - 17:35
аз съм правил снимките с телефон
Attached Files
#22220
Posted 31 January 2018 - 17:37
Я дайте малко инфо за триподите, моля
Сефте чувам...
http://stealth-radar...icle.php?id=827
Слагат ги отстрани на пътя и започват да фокусират колите автоматично и да снимат. Чиста оргия. Машина за печатане на банкноти.
#22221
Posted 31 January 2018 - 17:47
мерят само до 300км/ч така че теб едва ли ще те хванат
#22222
Posted 31 January 2018 - 17:49
Тая снимка си я сложих на фейса сам, така че ще ти се размине бананаВерно било така
Жив и здрав да си, Коц
Прикачения файл е закачка за Хари
![;)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
Attached Files
NO PAIN - NO GAIN!
#22223
Posted 31 January 2018 - 17:50
Ако маслото е .51/.52, не би трябвало да е драма за ДПФ-а. Вонко, виж си масления сепаратор на картерната вентилация и дали е много омаслено преди турбото.Другия вариант е това масло да минава през турбото и дим да го няма, въпреки че DPF-a може да е на друго мнение.
#22224
Posted 31 January 2018 - 17:51
Другата седмица ще му кажа да я погледне, че ще я карам за една доработка. Иначе аз нямам идея къде е точно този сепаратор и какво трябва да се разглоби до там. Знам само, че е слабо място на мотора.
#22225
Posted 31 January 2018 - 17:53
Махаш декоративния капак, сепараторът е една кръгла пластмасова кутия от страна на пасажера (откъм стъклото, не фаровете) - от нея върви тръба, която се включва в "лястовицата" точно преди турбото.Другата седмица ще му кажа да я погледне, че ще я карам за една доработка. Иначе аз нямам идея къде е точно този сепаратор и какво трябва да се разглоби до там. Знам само, че е слабо място на мотора.
Edited by bronc, 31 January 2018 - 17:54 .
#22226
Posted 31 January 2018 - 18:14
Тая снимка си я сложих на фейса сам, така че ще ти се размине банана
Искрено се надявам при теб да не е така
Аз имах горчив опит с Audi 5000...преди хиляди години
Наздраве!
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#22228
Posted 31 January 2018 - 20:40
а пък моето беше чук, ако говориш за Ауди 200/5000
И до ден днешен, една от любимите ми коли, плюс факта, че беше с уникална лилава боя хамелеон
Ами това, което карахме тогава в Щатите беше Ауди 5000 S Турбо. в един момент се случи нещо с инсталациите и 6 месеца беше разкачен като голф 2 във Перник.
Иначе возията му беше страхотна
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#22229
Posted 31 January 2018 - 21:29
Ами това, което карахме тогава в Щатите беше Ауди 5000 S Турбо. в един момент се случи нещо с инсталациите и 6 месеца беше разкачен като голф 2 във Перник.
Иначе возията му беше страхотна
То е същото, но на 200ците в хАмерика им викат 5000
Ето я На втората снимка се вижда (ако се напъне човек), че и моята е 5000, а първата снимка е за Хари
#22230
Posted 31 January 2018 - 21:39
Няма какво да се напъва човек.Фил,само като му видиш броните и фара отпред и ти е ясно че е 200/5000.Голяма,вървяща и хубава кола.За онези години голяма тупалка.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users