Jump to content

  •  

Photo
* * * * - 24 votes

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24115 replies to this topic

#22111 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Posted 20 January 2018 - 20:54

Така като ги гледам и трите, аз лично бих се разходил първо до Пловдив, нищо че няма парктроник. Хем е блъскана с екстри, фейс е, пък и газ има. Ако твоя човек толкова държи на парктроника, едно китайче е 20 кинта, пък ако се разтърсите, може да намерите по моргите всичко необходимо за ретрофит.
За ръждата не мисля че има разлика преди и след фейс.

Edited by asenov_m, 20 January 2018 - 20:55 .

  • 0

m19269.gif


#22112 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 21 January 2018 - 01:23

Колега, от това което съм оцветил в червено, само с последнотите две съм съгласен...
По-здрави няма как да са, защото не са правени с цел да са здрави, а да са здрави за определен период или пробег, но не повече от 300 К километри и 5-7 години максимум. По-бързи е имагинерно понятие, защото и от старите коли има по 300-400 коня и ен-нютона, така че и те са бързи, но съм съгласен, че в ускорението може да има разлика. Че са по комфортни също е факт, но пак казвам-и опел инсигния е много комфортен, стига да си платиш екстра.
И като заключение, никъде не съм чувал някои да говори за w220 като последния истински мерцедес, защото тия коли са си пословично чупливи...
След 15 години няма да има изобщо бензинови коли, най-вероятно повечето ще са хвърчащи :) 
W222 е красива кола, но W140 е легенда :) Преди пускането на модела около 8 години се е тествал, ако не се лъжа, а 221та излезе 2-3 години след 221 фейса. И когато навремето са давали по 200 хиляди дойч марки за ес класа е било наистина сериозна покупка, престиж и инвестиция, а сега тия 222ки започнах да ги виждам на всеки ъгъл, мамка им...включително и някакви младежи на по 20ина години виждам да ги карат (да са живи и здрави), което не е изобщо същото, като едно време 140ките :) 
Както и да е де, това е само гледна точка, като разбирам твоята, съвсем резонна е, малко преекспонираме със старите "истински" неща, но нали за това сме форум-да си имаме някаква мания...ако ще си купуваме всички нови мерцедеси, то смисъл от тоя форум няма, най-много да си пием по някое кафе, докато ни обслубват колите в Силвър стар ;) 
На всеки пожелавам Мерцедес по вкуса му, разбира се, но нека не забравяме, защо изначално тачим марката-заради ей такива машини като W140  :beer  :mbcbbbq  :mbcb


Чак сега имам време да напиша отговор. Та, разбира се съм съгласен с теб за повечето неща, но...
1-во Това коя кола колко години е разработвана далеч не е еквивалетно на качеството на самия автомобил. Отделно технологиите и методите на разработка нямат нищо общо с тези преди 10,15 или 25 години. Примери мога много да дам.
2-ро Нека да спрем с тези твърдения, че колите днес не държали километри и години. Държат и то много повече от 300к км. При толкова масово производство, нормално е да има и дефектни бройки, но те са пренебрежимо малко. W212 държат без проблеми по 300-400к км само с навременно обслужване. После в България за втори живот и още толкова километри... Колкото до старите, айде да си говорим факти. W140 е легенда, да, но и супер комплексен автомобил с много недоказани в него момент възли и проблемни части. М104 с течащите си глави, М120 даже няма какво да го коментираме. М119 е, признавам, куче и държи. Дизелите, особено 350, си ги знаем и тях какви котури са. Като сложим и проблемът с инсталациите и картинката става малко грозна. Искам да кажа, че всяко поколение Бенцове си има своите специфики и проблемни зони. W220 не знам с какво е пословичен, но без проблеми движат 500к км, единственото слабо място им е Airmatic-a и АВС и да, ръждата. Иначе страхотен автомобил. Да, няма я харизмата на 140, но е доста по-модерен. И много вече го коронясват като "последният здрав Мерцедес", което, разбира се, е смешно, защото w221 почти няма слабости, освен М272 и М273 през първите години на производство. Та тази тема е дълга и може още много да се пише. Уважавам безкрайно много мнението ти, за другите неща съм съгласен. Дай боже всеки по една w222 и две-три класики в безупречно състояние, ей така за кефа от старите дзверове.
  • 1

#22113 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,037 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Posted 21 January 2018 - 02:16

Чак сега имам време да напиша отговор. Та, разбира се съм съгласен с теб за повечето неща, но...
1-во Това коя кола колко години е разработвана далеч не е еквивалетно на качеството на самия автомобил. Отделно технологиите и методите на разработка нямат нищо общо с тези преди 10,15 или 25 години. Примери мога много да дам.
2-ро Нека да спрем с тези твърдения, че колите днес не държали километри и години. Държат и то много повече от 300к км. При толкова масово производство, нормално е да има и дефектни бройки, но те са пренебрежимо малко. W212 държат без проблеми по 300-400к км само с навременно обслужване. После в България за втори живот и още толкова километри... Колкото до старите, айде да си говорим факти. W140 е легенда, да, но и супер комплексен автомобил с много недоказани в него момент възли и проблемни части. М104 с течащите си глави, М120 даже няма какво да го коментираме. М119 е, признавам, куче и държи. Дизелите, особено 350, си ги знаем и тях какви котури са. Като сложим и проблемът с инсталациите и картинката става малко грозна. Искам да кажа, че всяко поколение Бенцове си има своите специфики и проблемни зони. W220 не знам с какво е пословичен, но без проблеми движат 500к км, единственото слабо място им е Airmatic-a и АВС и да, ръждата. Иначе страхотен автомобил. Да, няма я харизмата на 140, но е доста по-модерен. И много вече го коронясват като "последният здрав Мерцедес", което, разбира се, е смешно, защото w221 почти няма слабости, освен М272 и М273 през първите години на производство. Та тази тема е дълга и може още много да се пише. Уважавам безкрайно много мнението ти, за другите неща съм съгласен. Дай боже всеки по една w222 и две-три класики в безупречно състояние, ей така за кефа от старите дзверове.

За мое щастие, повече М119 мотори съм карал от ЕС класата, но да се обединим върху едно мнение, че идеална кола няма, а всяка кола която се поддържа правилно, редовно и с желание, може да достигне сериозни километри и години на експлоатация, стига да не е заводски проектирана да е кашкавал. За W221 сериозно се съгласявам, че е една от най-добре изглеждащите ЕС класи, а за W220, по интериора нямам забележки, но външно колата изобщо няма визия на ЕС клас, по форми, обем и излъчване. Но пак-това си е мое мнение и е меродавано за мен. При всички положения, пожеланието ти е страхотно и аз го пожелавам на всички ентусиасти. Лично аз, искам да имам една W126/560 SEC, една124/500 E, една W463 G 500 и W140/500 CL, който вече е факт, така че остава да набавя останалите 3  :beer  :beer  :beer


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#22114 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 21 January 2018 - 09:45

Ако ще си говорим кой какво иска да има, на мен ми стига едно w222 купе фейсово 65АМГ бяла с черен таван и черни огледала и едно GLE 6.3 coupe, то да е черно щото все пак е жип :D


  • 0

#22115 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 21 January 2018 - 10:21

Е щом ще пишем кой какво иска ,а ще бъда скромен,Едно такова с три моста за мен,цветът е без значение.
  • 2

#22116 kar4ooo

kar4ooo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    SLK r170

Posted 21 January 2018 - 10:22

В тоя ред на мисли, бях виждал w140 със ръчни скорости. Какво мислите, дали са по-здрави ?


  • 0
Таван на SLK ми е в багажника.

#22117 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 21 January 2018 - 13:29

Ще се намери ли днес някой да закачим една кола на оригинална диагностика и да се види на канал?


  • 0

#22118 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 21 January 2018 - 18:56



Това ако е истина...
  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#22119 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 21 January 2018 - 23:59

Нищо необичайно


  • 0

#22120 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 22 January 2018 - 11:48

Необичайното е, че е от БГ :D


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#22121 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 22 January 2018 - 14:39

Необичайното е, че е от БГ :D

 

аз чувам българска реч , че имат поръчка няъде там отзаад .... :D 


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#22122 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,037 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Posted 22 January 2018 - 15:16

е то и номера се вижда, че е от БГ  ;)


Edited by SAMURAIJACK, 22 January 2018 - 15:17 .

  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#22123 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 22 January 2018 - 17:57

Няма нищо необичайно. Влез им в сайта и ще видиш с какви уреди се крадат колите в България и по света.


  • 0

#22124 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 22 January 2018 - 18:29

То при кражба номера не е в отварянето, а в запалването на колата :) Отварянето става и с т.нар. тирбушон.


  • 0

#22125 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 22 January 2018 - 18:48

Сигурно предлагат и курсове как да откраднем БМВ-то на съседа... :joint


  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users