За ръждата не мисля че има разлика преди и след фейс.
Този пост е редактиран от asenov_m: 20 януари 2018 - 20:55
Публикувано 20 януари 2018 - 20:54
Този пост е редактиран от asenov_m: 20 януари 2018 - 20:55
Публикувано 21 януари 2018 - 01:23
Колега, от това което съм оцветил в червено, само с последнотите две съм съгласен...
По-здрави няма как да са, защото не са правени с цел да са здрави, а да са здрави за определен период или пробег, но не повече от 300 К километри и 5-7 години максимум. По-бързи е имагинерно понятие, защото и от старите коли има по 300-400 коня и ен-нютона, така че и те са бързи, но съм съгласен, че в ускорението може да има разлика. Че са по комфортни също е факт, но пак казвам-и опел инсигния е много комфортен, стига да си платиш екстра.
И като заключение, никъде не съм чувал някои да говори за w220 като последния истински мерцедес, защото тия коли са си пословично чупливи...
След 15 години няма да има изобщо бензинови коли, най-вероятно повечето ще са хвърчащи
W222 е красива кола, но W140 е легенда Преди пускането на модела около 8 години се е тествал, ако не се лъжа, а 221та излезе 2-3 години след 221 фейса. И когато навремето са давали по 200 хиляди дойч марки за ес класа е било наистина сериозна покупка, престиж и инвестиция, а сега тия 222ки започнах да ги виждам на всеки ъгъл, мамка им...включително и някакви младежи на по 20ина години виждам да ги карат (да са живи и здрави), което не е изобщо същото, като едно време 140ките
Както и да е де, това е само гледна точка, като разбирам твоята, съвсем резонна е, малко преекспонираме със старите "истински" неща, но нали за това сме форум-да си имаме някаква мания...ако ще си купуваме всички нови мерцедеси, то смисъл от тоя форум няма, най-много да си пием по някое кафе, докато ни обслубват колите в Силвър стар
На всеки пожелавам Мерцедес по вкуса му, разбира се, но нека не забравяме, защо изначално тачим марката-заради ей такива машини като W140
Публикувано 21 януари 2018 - 02:16
Чак сега имам време да напиша отговор. Та, разбира се съм съгласен с теб за повечето неща, но...
1-во Това коя кола колко години е разработвана далеч не е еквивалетно на качеството на самия автомобил. Отделно технологиите и методите на разработка нямат нищо общо с тези преди 10,15 или 25 години. Примери мога много да дам.
2-ро Нека да спрем с тези твърдения, че колите днес не държали километри и години. Държат и то много повече от 300к км. При толкова масово производство, нормално е да има и дефектни бройки, но те са пренебрежимо малко. W212 държат без проблеми по 300-400к км само с навременно обслужване. После в България за втори живот и още толкова километри... Колкото до старите, айде да си говорим факти. W140 е легенда, да, но и супер комплексен автомобил с много недоказани в него момент възли и проблемни части. М104 с течащите си глави, М120 даже няма какво да го коментираме. М119 е, признавам, куче и държи. Дизелите, особено 350, си ги знаем и тях какви котури са. Като сложим и проблемът с инсталациите и картинката става малко грозна. Искам да кажа, че всяко поколение Бенцове си има своите специфики и проблемни зони. W220 не знам с какво е пословичен, но без проблеми движат 500к км, единственото слабо място им е Airmatic-a и АВС и да, ръждата. Иначе страхотен автомобил. Да, няма я харизмата на 140, но е доста по-модерен. И много вече го коронясват като "последният здрав Мерцедес", което, разбира се, е смешно, защото w221 почти няма слабости, освен М272 и М273 през първите години на производство. Та тази тема е дълга и може още много да се пише. Уважавам безкрайно много мнението ти, за другите неща съм съгласен. Дай боже всеки по една w222 и две-три класики в безупречно състояние, ей така за кефа от старите дзверове.
За мое щастие, повече М119 мотори съм карал от ЕС класата, но да се обединим върху едно мнение, че идеална кола няма, а всяка кола която се поддържа правилно, редовно и с желание, може да достигне сериозни километри и години на експлоатация, стига да не е заводски проектирана да е кашкавал. За W221 сериозно се съгласявам, че е една от най-добре изглеждащите ЕС класи, а за W220, по интериора нямам забележки, но външно колата изобщо няма визия на ЕС клас, по форми, обем и излъчване. Но пак-това си е мое мнение и е меродавано за мен. При всички положения, пожеланието ти е страхотно и аз го пожелавам на всички ентусиасти. Лично аз, искам да имам една W126/560 SEC, една124/500 E, една W463 G 500 и W140/500 CL, който вече е факт, така че остава да набавя останалите 3
Публикувано 21 януари 2018 - 09:45
Ако ще си говорим кой какво иска да има, на мен ми стига едно w222 купе фейсово 65АМГ бяла с черен таван и черни огледала и едно GLE 6.3 coupe, то да е черно щото все пак е жип
Публикувано 21 януари 2018 - 10:21
Публикувано 21 януари 2018 - 10:22
В тоя ред на мисли, бях виждал w140 със ръчни скорости. Какво мислите, дали са по-здрави ?
Публикувано 21 януари 2018 - 13:29
Ще се намери ли днес някой да закачим една кола на оригинална диагностика и да се види на канал?
Публикувано 21 януари 2018 - 18:56
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
Публикувано 21 януари 2018 - 23:59
Нищо необичайно
Публикувано 22 януари 2018 - 11:48
Необичайното е, че е от БГ
Публикувано 22 януари 2018 - 14:39
Необичайното е, че е от БГ
аз чувам българска реч , че имат поръчка няъде там отзаад ....
Публикувано 22 януари 2018 - 17:57
Няма нищо необичайно. Влез им в сайта и ще видиш с какви уреди се крадат колите в България и по света.
Публикувано 22 януари 2018 - 18:29
То при кражба номера не е в отварянето, а в запалването на колата Отварянето става и с т.нар. тирбушон.
Публикувано 22 януари 2018 - 18:48
Сигурно предлагат и курсове как да откраднем БМВ-то на съседа...
0 потребители, 9 гости, 0 анонимни