Интересна дискусия стана. По принцип съм винаги краен, като взема някоя страна, но сега мога да кажа, че и двете страни имат право. Искам само да разясня, защо, естествено според моето мнение, толкова хора умират по пътищата в България. Причината е БЕДНОСТТА. От това следва старите, не поддържаните коли, ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ужасната пътна инфраструктура, корумпираните полицай и т.н.
Хората умират, защото няма пътища, маркировка, сигнализация. Пътят между Русе и Бяла е гробище и никой не взема мерки да се промени нещо. Това е главен европейски пътен коридор, хиляди тирове ежедневно минават от там, а пътя е в повечето участаци двулентов. И там не умират хора, защото карат бързо или са джигити, а защото е просто опасно и претоварено. И след толкова погубени човешки животи и съдби никой не каза: Абе тоя път защо не го реконструираме, че да не умират хора? Не, говори се само за "затягане на контрола над шофьора, трябва да му вземем повече пари, които той няма, за да се научи!" И хората продължават ежегодно да гинат. И това е в цяла България така, за жалост. Онзи ден гледах български новини и се разплаках за това момче, което загина на пешеходна пътека наскоро. Разплаках се и зареди човешкивт живот приключил толкова несправедливо и от яд, че това нещо е ЕЛЕМЕНТАРНО предовратимо... Как може на тоя главен път, да има изцопана една изтъркана пешеходна пътека по средата и отговорниците да си мислят "Да, ние си свършихме работа, има пътека, всичко е точно." С просто око се вижда, че мястото е опасно и не можеш да разчиташ, че нищо лошо няма да стане. За това харесвам Германия, дори обичам ако щете, защото се МИСЛИ когато се прави нещо. Защото на нито един булевард, на нито една улица няма просто изцопана пътека, без светофар за пешеходците с бутон за спиране на движението. Има някой изключения, но са само на изходите на някой малки кръгови движения, където така или иначе не може да си развил скорост. А сега какво? Момчето го няма, всички плюят шофьора и всичко по старо му. И мерки това да не се повтори НЯМА да се вземат. Да, че шофьорът е виновен е ясно. Ясно е, че е бил разсеян, самонадеян или там каквото е било, но не сме ли били всички понякога с отслабена концентрация? Нямате ли и вие дни, в които усещата, че не сте на 100% в кондиция? И когато на такова опасно място срещнете още един като вас, може да стане лошо. И в Германия са хора, и тук шофьорите правят грешки, но всичко е така направено, че да е идиотоустойчиво, защото е ясно, че сред милионите коли не всички са печени шофьори, не всички са концентрирани, ясно е, че има джигити, но живота на хората е най-важен.
Лошият автопарк няма нужда от коментиране. И всичко е пак зареди бедността. Гуми втора ръка, спирачки и т.н. Малък ад. За там си трябва БЕЗКОМПРОМИСЕН контрол. Който не може да си поддържа автомобила, няма да кара. Точка. Просто е абсурдно какви коли се движат по пътищата и още по абсурдно е, че са вземали преглед. И са по-опасни от на Вонко 170-те км на магистралата.
Глобите трябва да са събираеми, а не като сега. Глобявам те 1000лв (примерно) за превишена скорост, ама тя колата ти струва 500 и просто е явно, че няма от къде да ги извадиш тия пари. И до там с глобата. Глоби го 50лв, ама веднага, да е блъскал цял ден напразно човека, и ще мисли повече нататъка.
Аз спазвам ограниченията винаги стриктно. Когато вляза на участък без ограничение на аутобана си позволявам до 200 да карам, след това усещам колата нестабилна. А и съм пъзльо, не обичам агресивното каране, за това карам и мерцедес. Тук карат на аутобаните като подивели с тия нови мощни машини, и все пак са от най-безопасните пътища в света.
Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 24 ноември 2017 - 14:15