

Боядисване на спирачни апарати?
Започната от Илия Горанов, 05 авг 2009 - 00:29:50
49 мнения по тази тема
#31
Публикувано 27 октомври 2009 - 23:22
Уморих се!
]

#32
Публикувано 28 октомври 2009 - 00:29
Хубав анализ, много добре....
Аз тотално изключвам вариантите да пробия дисковете, но не виждам проблем при залепването със силикон... не вярвам да има проблем за апарата, но ме притеснява дали ще може да го задържи и за колко време...?
Именно това е причината да не се занимавам с глупости

#33
Публикувано 28 октомври 2009 - 00:47
Аз ти казах - ако е водоструйка ще е добре... Аз си го представям как се отлепя на магистралата със 140 км/ч!
На мен ми се е откачал целия пластмасов праг на магистралата със 100 км/ч при положение, че е хванат със 8 щипки отдолу и целия е захванат отгоре. Въздушната струя при тая скорост изобщо не е за подценяване. А спирачните апарати се охлаждат от струята и в повечето случаи има въздухозаборници, за да ги обдухват. Сещай се...
На мен ми се е откачал целия пластмасов праг на магистралата със 100 км/ч при положение, че е хванат със 8 щипки отдолу и целия е захванат отгоре. Въздушната струя при тая скорост изобщо не е за подценяване. А спирачните апарати се охлаждат от струята и в повечето случаи има въздухозаборници, за да ги обдухват. Сещай се...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#34
Публикувано 05 март 2010 - 09:18
Колега малък съвет от мен, ако не са ти го казали - преди да боядисаш с каквато и да е боя... първо ги свали и ги изчисти ако е възможно до блясък - обезмасли ги и с шкурка мини (ако е нужно)... после ги боядисай и ги сложи да речем в фурната на 100 градуса за около 5-10 мин.
Аз мойте ги правих така и боята ако щеш и с шпакла да ринеш няма да се махне... а това с водоструйките и въздуха не трябва да те притеснява, това направо ще ги гъделичка...
Аз мойте ги правих така и боята ако щеш и с шпакла да ринеш няма да се махне... а това с водоструйките и въздуха не трябва да те притеснява, това направо ще ги гъделичка...
#35
Публикувано 27 юни 2010 - 00:23
Измислих го... вкл. и цвета. Мислех да е черно, но ми е безлично.
От много време ми се върти в главата какво съм виждал по каталозите... Днес се сетих: Foliatec
Mисля си за златен; Третият от дясно наляво на снимката с диска.
http://www.foliatecs...paint-p-80.html

Остава въпросът:
Да си купя на Фолиатек продукта или...
Да се опитам да си направя термоустойчива боя в България.
(кое би било по-лесно за лаик?)
От много време ми се върти в главата какво съм виждал по каталозите... Днес се сетих: Foliatec
Mисля си за златен; Третият от дясно наляво на снимката с диска.
http://www.foliatecs...paint-p-80.html


Остава въпросът:
Да си купя на Фолиатек продукта или...
Да се опитам да си направя термоустойчива боя в България.
(кое би било по-лесно за лаик?)
#36
Публикувано 27 юни 2010 - 18:11
Аз съм за foliatec - как го доставят до България?
Ако имаш съмнения - аз съм частично навит да тестваме.
Ако имаш съмнения - аз съм частично навит да тестваме.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#37
Публикувано 27 юни 2010 - 20:11
Ако мога и аз да дам мнение... според мен ще е най-добре да насочите парите в закупуването на едни запазени Моноблок 2 на АМГ от Германия или Англия... и да забравите дисковете и апаратите
Тая джанта досега не съм видял мерцедес на който да не му е тичала..

Тая джанта досега не съм видял мерцедес на който да не му е тичала..

#38
Публикувано 26 септември 2010 - 15:19
Намерих легален начин за вкарване на тези Аерозоли.
80 - 90 лева излиза комплекта за 4 апарата ( включена доставка митнически такси застраховка и тн )
Цветове има почти всякакви вкл и златен
Срок на доставка до София : 10 - 14 дена
За информация и заявки евентуални ЛС
P.S Колегата "gimmi" вече си поръча ..
Очаквайте в най скоро време коментари от негова страна за продукта
80 - 90 лева излиза комплекта за 4 апарата ( включена доставка митнически такси застраховка и тн )
Цветове има почти всякакви вкл и златен
Срок на доставка до София : 10 - 14 дена
За информация и заявки евентуални ЛС
P.S Колегата "gimmi" вече си поръча ..
Очаквайте в най скоро време коментари от негова страна за продукта

Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#39
Публикувано 26 септември 2010 - 16:00
Е днеска що мълча, не каза за тая оферта?
Ще изчакам колегата Джими да го приложи... око да види, ръка да пипне!
Ще изчакам колегата Джими да го приложи... око да види, ръка да пипне!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#40
Публикувано 26 септември 2010 - 19:51
После ще сравниш с прахово боядисани апарати и ще ми кажеш кое е по-добре

#41
Публикувано 26 септември 2010 - 20:31
Е днеска що мълча, не каза за тая оферта?
Ще изчакам колегата Джими да го приложи... око да види, ръка да пипне!
То е за брата на Джими

Те са боядисани един път доста прилично сини .. сега ще се сменя цвета

a не казах защото от днес официално "канала" заработи

После ще сравниш с прахово боядисани апарати и ще ми кажеш кое е по-добре
Знаеш ли за прахово какви пари ще дадеш ?
За майстори да ти ги свалят .. да ти махнат въздуха от системата после .. да ти ги сложат

Уникални са наистина ама и парите са добри

и все пак : http://www.bfranker....dy/calipers.htm
Ти кажи как е за тези пари

Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#42
Публикувано 05 октомври 2010 - 09:14
Влязоха на прахово моите. Ще има снимки скоро

#43
Публикувано 05 октомври 2010 - 14:21
Влязоха на прахово моите. Ще има снимки скоро

Кви пари викаш ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#44
Публикувано 05 октомври 2010 - 15:39
60ина лв. грубо + капака на маторетката 

Не съм съгласен за топлоустойчивостта. Използва се в случая боя, която е устойчива до 1200F, което е 650C. Иначе е разправия, но така и така сменям всичко, вкл. и маркучите и спирачната течност... по-удобен момент няма.Обаче - праховото покритие не е топлоустойчиво, а разправията по монтажа и демонтажа е сериозна.
Аз накрая на това се спрях. Предните апарати, понеже са от 2 части ги правя в цвета на джантата и малко по-тъмно сиво, един нюанс. Задните ще са като тъмното на предните. Дано стане всичко като хората, че нямам търпение вече да се израдвам на новите спирачки. Писна ми да седя без колаОсвен това оригинално CLK AMG е със сребристи апарати...

#45
Публикувано 05 октомври 2010 - 16:16
Ама ти сменяш апаратите ли?
60 лв. ти е боядисването или всичко - демонтаж, чистене, монтаж?
60 лв. ти е боядисването или всичко - демонтаж, чистене, монтаж?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни