Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем в скоростите


  • Please log in to reply
80 мнения по тази тема

#76 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юли 2015 - 08:18

1 Въпросните симптоми се появиха 3000-4000 км. след смяната

 

2 ..обясниха, че повредата е механична и затова нямало грешки.

 

3 И ако ме насочиш към сервиз който да погледне мозъка на кутията ще бъда много благодарен.

 

 

1 Хммм , 4000км след смяна е съвсем друго нещо.

 

2 Макар и механична повреда, в 99% СТАР хваща нещата по други критерий - останалото е живи данни.

 

3 звънни 0877 577 566 ще ти оправя кутията.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 02 юли 2015 - 08:21

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#77 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юли 2015 - 08:20

Придърпване от хидротрансформатор мисля,че не се случва.По-скоро има вибрация или бучене.

 

Напротив, придърпването е характерно за него!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#78 yulian

yulian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 91 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.3 1992г.
    W124 3.0 TD 4 matic 1988г.
    W211 220CDI 2002Г.

Публикувано 02 юли 2015 - 08:56

Здравейте колеги, вчера поизчетох по форума за симптомите които биха подсказали прецакан хидротрансформатор. На място фирсирах бавно колата до около 2000 об/м няма грам вибрация. Придърпването го има когато тръгна да ускорявам и се усеща най-силно при 40-50км/ч и изчезва над 100км/ч. и ги има само след като загрее. Преди смяната на маслата и филтрите съм минал макс. 500-600км. Нямаше нито придърпване, нито форсирането което е между 3-та и 4-та ск. а карам автоматик от 15г. Първите симптоми се появиха преди около 1000 км. Ще потърся лаборатория, вчера ме насочиха към сервиз в Люлин при Калин. Днес ще отида и до него да види колата. Благодаря на всички отзовали се!


  • 0
Публикувано изображение

#79 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 юли 2015 - 10:07

Даймлерче, яко е несериозно и да си го помислиш дори! ;)

Само добавям, че единствено некомпетентна смяна на масло може да доведе до крах на здрава АСК.

Кутията има ресурс и след изчерпването му, както си е била наред, така с поява на минимум симптоми умира за няколко дни.

Ами аз да ти кажа не разбирам нещата в детайли,а само чета и си водя статистика за коли които след обслужване на АСК правят проблем.Форумите са пълни с такива случки.
И в моя случай преди пет години стана същото.След като купих колата не и смених маслото на кутията веднага,защото момчето ми обясни,че при обслужването са проверявали бистротата на маслото и са преценили че не е за смяна.Колата беше нововнос.Аз я карах около три-четири хил.км. и и се радвах здраво,ако ме разбираш:)и нямаше никакви проблеми.
След като смених маслата при много добре загрял мотор започна да изключва от скорост...

Този пост е редактиран от daimler1: 02 юли 2015 - 10:08

  • 0

#80 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 02 юли 2015 - 15:45

Може да не са направили нивото


  • 0

#81 yulian

yulian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 91 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.3 1992г.
    W124 3.0 TD 4 matic 1988г.
    W211 220CDI 2002Г.

Публикувано 03 юли 2015 - 08:36

Може да не са направили нивото

Мериха го и казаха, че нивото си е ок.


  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни