За финансовите преимущества на газта- няма нужда да ме убеждавате, с купето изминах близо 50'000 на газ, като напоследък се движех смешно евтино, а проблеми не съм имал почти. Ако е бензинова следващата ми кола, задължително ще има газов инжекцион.Виж мизерийте се изразяват в по редовна смяна на свещи и филтър,случвало се е да киха на ниски обороти, по спъната е две мнения няма,но както казах аз карам предимно градско и не се състезавам,и тази кола се спира за 2-3 дена в месеца(ако съм дивял предната вечер).По темата ЗА/ПРОТИВ газ е писано много и нямам намерение да споря с никой,не съм се женил за колата си,робувам предимно на себе си.За 2г. и 40 000км
съм спестил между 4 и 5 илядо гроша,което за моя стандарт и за такава непретенциозна кола като моята е добра алтернатива.Не налагам мнението си на никой.
Продадох купето
Започната от Алфонсо, 22 май 2009 - 18:06:39
114 мнения по тази тема
#76
Публикувано 30 май 2009 - 15:38
#77
Публикувано 30 май 2009 - 23:44
Митове и легенди!!! Най-много 800 лв. да ти кажат... 1000лв за една дюза на ЦДИ нещата спират да са наред.
Ей, дано скоро не ми се налага да сменям дюзи, че жената ще ме убие!!!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#78
Публикувано 31 май 2009 - 23:18
Айде сега кажете какво мисличт ще се случи с цените на употребяваните, неакцизни автомобили след 01.01.2010г. Като отпадне акциза на мощните, би следвало цените на маломощните да се сринат или поне доста да поевтинеят или S500 ще е по евтин от S350 дизел???? Много се чудя дали да не поизчакам няколко месеца, все пак има какво да карам през това време и не съм на зор особено. Дали е оправдано да чакам обаче, всеки знае чувството като парите са ти в ръцете и направо "парят", забелязвам обаче, че като не ги закачам имат свойството да се размножават....
#79
Публикувано 31 май 2009 - 23:21
Абе колега, ако иамш уменя да размножаваш пари, що не си казл ад ти дам да подържиш и едни мои?Айде сега кажете какво мисличт ще се случи с цените на употребяваните, неакцизни автомобили след 01.01.2010г. Като отпадне акциза на мощните, би следвало цените на маломощните да се сринат или поне доста да поевтинеят или S500 ще е по евтин от S350 дизел???? Много се чудя дали да не поизчакам няколко месеца, все пак има какво да карам през това време и не съм на зор особено. Дали е оправдано да чакам обаче, всеки знае чувството като парите са ти в ръцете и направо "парят", забелязвам обаче, че като не ги закачам имат свойството да се размножават....
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#80
Публикувано 03 юни 2009 - 16:41
Е добре де, ще паднат ли, ще се вдигнат ли, какво ще стане с цените на неакцизните коли след януари 2010г. Да знам има ли смисъл да чакам, давайте съвети, мнения, предположения.
#81
Публикувано 03 юни 2009 - 16:47
Лично мое мнение е че трябва да се изчака ако си решил да взимаш акцизна кола ! Ако ли не няма смисъл да чакаш !
#82
Публикувано 03 юни 2009 - 21:50
Добре де и какво ще стане- сега ги гледам акцизните, без платен акциз, са по евтини от другите, които не подлежат на акциз, това е така именно заради акциза. Но като отпадне акциза едва ли Е300 турбо дизел 177коня ще е по-евтина от Е250 115к.с.Лично мое мнение е че трябва да се изчака ако си решил да взимаш акцизна кола ! Ако ли не няма смисъл да чакаш !
#83
Публикувано 03 юни 2009 - 21:58
Знаеш ли кое е най-лошото при теб .... Че никой не може да ти каже със сигурност,дали ще има промяна или не!Акциза може да падне,ама да измислят акциз с друга дума,ако ме разбираш!Карай за сега другата кола,и ще видиш че само за 10 сек. ще си намериш читав цедес ...
И така като каза за парите,къде да се видим да ти дам да подържиш за около 1-2 месеца едни мой .... Барем при теб станат повечко ....
М/у другото и аз си търся колица(намерих де,и я капарирах,ама сега чакам и съм като малко детенце с близалка )
И така като каза за парите,къде да се видим да ти дам да подържиш за около 1-2 месеца едни мой .... Барем при теб станат повечко ....
М/у другото и аз си търся колица(намерих де,и я капарирах,ама сега чакам и съм като малко детенце с близалка )
#84
Публикувано 03 юни 2009 - 22:04
Аз другата кола си я карам, даже съм очарован от разход под 5литра/100км дизел. А дали за 10сек. ще си намеря читав мерцедес- едва ли, досега няколко 210 огледах- по отвратителни коли не бях виждал, просто изглеждаха протрити и износени на фона на 17-годишната ми 124-ка(бивша)Знаеш ли кое е най-лошото при теб .... Че никой не може да ти каже със сигурност,дали ще има промяна или не!Акциза може да падне,ама да измислят акциз с друга дума,ако ме разбираш!Карай за сега другата кола,и ще видиш че само за 10 сек. ще си намериш читав цедес ...
И така като каза за парите,къде да се видим да ти дам да подържиш за около 1-2 месеца едни мой .... Барем при теб станат повечко ....
М/у другото и аз си търся колица(намерих де,и я капарирах,ама сега чакам и съм като малко детенце с близалка )
А това с парите хм... много мераклии да ми станете спонсори, токувиж за читав 140 съм събрал
А ти не се стискай, кажи каква кола си намерил, за колко парички, година, мотор, снимки, абе похвали се направо.
#85
Публикувано 03 юни 2009 - 22:20
Тука си абсолютно прав , от мойте наблюдения също съм забелязал че масово 210 ките са в окаяно състояние вътре особено много ме дразни скъсаната кожа по корите на вратите Незнам дали товасе дължи на поефтиняване или просто колите който продават тука са тоталки . Преди време когато гледах няколко 210 ки за един познат имаше масово направни таксита , незнам сега дали ги вартят тези номера още ! Аз съм много мераклия в началото на 2010 та да взимам един хубав 140 300ТД лично за мен това е автомобил за който си заслужава парите както и да го погледнеш.
#86
Публикувано 06 юни 2009 - 17:10
Току що се връщам от автопазарите в Драгичево и Дупница- намирането на читав Мерцедес за 10'000=мисията невъзможна. Какви гробници на какви цени има представа си нямате. Вече съм отписал Горубляне, сега отписах и драгичево и Дупница, остават софийските автокъщи и частните обяви. Най-лошото е че няма читав нито 210, нито 124. Сега разгледах и попаднах на това, хареса ми, освен цената. Е300
Също и това ми харесва, дано като ги огледам са в такова състояние.Е250
Също и това ми харесва, дано като ги огледам са в такова състояние.Е250
#87
Публикувано 07 юни 2009 - 22:34
На снимки не изглеждат никак лоши ! дано да имаш късмет и на живо да са така ...
#89
Публикувано 08 юни 2009 - 07:14
В кратце ще се опитам да ти представя моето мнение:Добре де и какво ще стане- сега ги гледам акцизните, без платен акциз, са по евтини от другите, които не подлежат на акциз, това е така именно заради акциза. Но като отпадне акциза едва ли Е300 турбо дизел 177коня ще е по-евтина от Е250 115к.с.
Да приемем, че търговец има две коли Е250 не акцизна на цена 5000 лева и Е300 акцизна на цена 4000 лева без платен акциз 2000 лева.
Махат акцизите и според мен търговеца ще има Е250 на цена от 5000 лева, която стои вече втора седмица в автокъщата и Е300 на цена от 5000, за която не дължи акциз вече, а колата отлежава в автокъщата 3 година.
Тоя фокус ще му даде възможност да продава Е300 на цената на Е250, като ще реализира допълнителна печалба от 1000 лева и ще се отърве от застоялата стока.
В резултат не само че цените няма да паднат, а на акцизните ще се вдигнат.
Ако не стане така, значи има нещо гнило в България!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#90
Публикувано 08 юни 2009 - 07:58
Силно се съмнявам след отпадането на акцизите, цените на акцизните автомобили да се вдигнат. Това което има в автокъщата, може да си остане за сметка на търговеца, новият внос обаче, няма как да е на по-висока цена, все пак най-ниския акциз е около 6000лв, акциз от 2000лв няма, поне аз не знам да има.В кратце ще се опитам да ти представя моето мнение:
Да приемем, че търговец има две коли Е250 не акцизна на цена 5000 лева и Е300 акцизна на цена 4000 лева без платен акциз 2000 лева.
Махат акцизите и според мен търговеца ще има Е250 на цена от 5000 лева, която стои вече втора седмица в автокъщата и Е300 на цена от 5000, за която не дължи акциз вече, а колата отлежава в автокъщата 3 година.
Тоя фокус ще му даде възможност да продава Е300 на цената на Е250, като ще реализира допълнителна печалба от 1000 лева и ще се отърве от застоялата стока.
В резултат не само че цените няма да паднат, а на акцизните ще се вдигнат.
Ако не стане така, значи има нещо гнило в България!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни