Ми Хамъре, не че нещо ама никога не бих взел на Пламен 124-ката, камо ли за 10'000лв.Не , че нещо.. ама го изпусна (говоря за на Пламен 124та..)
Все ще излезе нещо читаво
Продадох купето
Started by Алфонсо, 22 May 2009 - 18:06:39
114 replies to this topic
#46
Posted 27 May 2009 - 17:01
#47
Posted 27 May 2009 - 21:03
Нито теб познавам, нито Пламен, нито колата му.Ми Хамъре, не че нещо ама никога не бих взел на Пламен 124-ката, камо ли за 10'000лв.
Лично мнение:
Коментара ти ми се струва излишен, защото би могъл да доведе до ненужен конфликт. Аз бих се въздържал.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#48
Posted 28 May 2009 - 05:39
Kолкото е излишен коментара на Хамъра, толкова е излишен и моя. Тъй като нито мен познаваш, нито Пламен, нито колата му, съвсем можеше да се въздържиш от коментар. В първия ми пост съм написал кои коли са ми в полезрението, ако си направиш труда да прочетеш там никъде не пише купувам 124, 93 с 4 врати за 10 бона. Aко човек няма какво да каже, по-добре да си замълчи. Не искам да обиждам никой но просто някои коли не ме интересуват.Нито теб познавам, нито Пламен, нито колата му.
Лично мнение:
Коментара ти ми се струва излишен, защото би могъл да доведе до ненужен конфликт. Аз бих се въздържал.
Айде свиваме кръга- 201,124,126,140-не искам, освен ако 124-ката не е 12.96г. кабрио с всевъзможни екстри.
Оглеждам се главно за 208,210 или в краен случай 202 от последните пак с всевъзможни екстри. Парите с които разполагам са около 10'000лв
Бъдете живи и здрави
#49
Posted 28 May 2009 - 10:26
http://suchen.mobile...mp;pageNumber=3
Ето ти малко повод за размисъл ако решиш да се поразходиш малко .
Ето ти малко повод за размисъл ако решиш да се поразходиш малко .
#50
Posted 28 May 2009 - 15:05
Явно с малки букви съм го написал в горния ми пост: 201,124,126,140-не искам, освен ако 124-ката не е 12.96г. кабрио с всевъзможни екстриhttp://suchen.mobile...mp;pageNumber=3
Ето ти малко повод за размисъл ако решиш да се поразходиш малко .
Колеги, моля ви, преди да пишете прочетете за какво става въпрос.
Имам и въпрос към колегите с CDI двигатели, по-специално 220CDI- създава ли проблеми този мотор, какви са разходите по обслужване и поддръжка, цени на разни части и консумативи- филтри, ремък, ролка и обтегач на ремъка, датчици разни по мотора, за дюзите съм слушал някакви легенди- цени по над 1000лв бройката..... та нека който знае и има такава кола, да сподели.
#51
Posted 28 May 2009 - 16:26
Имам и въпрос към колегите с CDI двигатели, по-специално 220CDI- създава ли проблеми този мотор, какви са разходите по обслужване и поддръжка, цени на разни части и консумативи- филтри, ремък, ролка и обтегач на ремъка, датчици разни по мотора, за дюзите съм слушал някакви легенди- цени по над 1000лв бройката..... та нека който знае и има такава кола, да сподели.
Колко е здрав не мога да ти кажа, защото го имам от 3 месеца(малко под 6000 км), но до сега никакви ядове.
Освен това моя 220 ЦДИ е пред последно поколение(ОМ646 мисля че е) 150 кс, а в ценовия диапазон, който търсиш мисля че най-много 143 кс. може да намериш, койото е различен двигател.
Единствения разход до сега ми е смяна на маслото, маслен филтър и филтър на купе за климатика. Струваше ми 417 лева с труда при Петко.
Предницата се е поразскърцала, тъй че скоро ще мога да ти дам инфо и за ходова част.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#52
Posted 28 May 2009 - 17:03
Наистина са по 143к.с. тия ЦДИ-та които ги гледам, но за някой лев отгоре има и по 150к.с. Има ли някакви разлики освен увеличената мощност (по електронен път предполагам), че казваш "различен двигател"?Колко е здрав не мога да ти кажа, защото го имам от 3 месеца(малко под 6000 км), но до сега никакви ядове.
Освен това моя 220 ЦДИ е пред последно поколение(ОМ646 мисля че е) 150 кс, а в ценовия диапазон, който търсиш мисля че най-много 143 кс. може да намериш, койото е различен двигател.
Единствения разход до сега ми е смяна на маслото, маслен филтър и филтър на купе за климатика. Струваше ми 417 лева с труда при Петко.
Предницата се е поразскърцала, тъй че скоро ще мога да ти дам инфо и за ходова част.
Иначе тоя Петко не си поплюва-над 400лв за смяна на масло, поне въздушния филтър смени ли ти. А предницата да се разскърца за 3 месеца и 6'000км Къде е карана тая кола преди да я купиш- нов внос или оттук я взе.
#53
Posted 28 May 2009 - 22:31
Ами колата е карана повече от година в БГ, преди да я купя.Наистина са по 143к.с. тия ЦДИ-та които ги гледам, но за някой лев отгоре има и по 150к.с. Има ли някакви разлики освен увеличената мощност (по електронен път предполагам), че казваш "различен двигател"?
Иначе тоя Петко не си поплюва-над 400лв за смяна на масло, поне въздушния филтър смени ли ти. А предницата да се разскърца за 3 месеца и 6'000км Къде е карана тая кола преди да я купиш- нов внос или оттук я взе.
Пред да я платя, ходих с колата при Петко за съвет. Отношенията ми със самия Петко са приятелски, в смисъл че едва ли точно от мен ще избива печалба.
Единственото което ми каза за колата е че скоро ще ходя да ми прави предницата, ако я купя.
Е купих я, не ме е изъгал човека.
Въздушния филтър беше проверн и ми каза че не е за смяна, така че не влиза в цената.
За инфо се обадих в БС по телефона и ми казаха че струва между 500 и 800 лева смяна на маслото, което включва всички филтри(малсен, въздушен и този на купте) и цената зависи от модела. За по-подробна информация се обадих на мой състудент, който работи в БС и разбрах, че ще струва 760 лева, за моя модел(проверка по ВИН). Достоверен източник, който няма да споменавам, ми каза че е безсмислено да се набутвам и че при Петко ще ми излезе по евтино, а частите и маслото са съшите.
Интересно е, че мой колега си купи от БС В204 220ЦДИ и неговата смяна на масло е 560 лева(с филтър на купето, маслен и въздушен), ама сигурно защото е в гаранция.
Не искам да рекламирам Петко, но му имам пълно доверие, въпреки че при него не е евтино.
В интерес на истината, когато споделих с баща ми, че ще вземам В203, той ме предупреди, че предното окчаване е рехаво и изисква чести ремонти.
Относно двигателите, не искам да ти хвърлям прах в очите, тъй като не съм капацитет, но съ сигурност знам че при моя модел(150кс) има съществени различия от предищния 143 кс. Твърди се че 150 кс е по-добрия мотор, включително и Петко тъй каза.
Аз лично докато търсех автомобил съм карал и двта вида и смело мога да твърдя, че 150 кс е много по-динамичен от 143 кс, въпреки че разликата в мощността не е съществена. Човека от който купих колата продаваше и 143 коня, тъй че съм ги пробвал и една след друга. И двете коли бяха автоматик. 150 кс няма нишо обшо с предишния модел двигател. Готов съм да ти дам да пробваш моя автомобил, само да те предупредя че не се продава, ама и ти комби не търсиш, пък и екстрите ми са на ниво клсаик.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#54
Posted 29 May 2009 - 05:49
Благодаря за изчерпателния отговор, от който ми стана ясно че аз ЦДИ не искам да карам 600-700лв за смяна на масло и филтри- това за мен е безумие. Каквото и масло да сипват (литър хубава синтетика е 30-ина лв) и дори и 7л. да събира това значи 200лв за масло- е какви са тия филтри и работа за 500лв? Това, което слушах за ЦДИ-тата ще се окаже вярно- като гледам едно елементарно обслужване колко струва, си представям колко са ремонтите по този мотор- не благодаря. Днес ще гледам една Е250 Авангард, Дизел 115к.с. ако не ми хареса твърдо отивам на бензинов вариант.
#55
Posted 29 May 2009 - 08:02
Благодаря за изчерпателния отговор, от който ми стана ясно че аз ЦДИ не искам да карам 600-700лв за смяна на масло и филтри- това за мен е безумие. Каквото и масло да сипват (литър хубава синтетика е 30-ина лв) и дори и 7л. да събира това значи 200лв за масло- е какви са тия филтри и работа за 500лв? Това, което слушах за ЦДИ-тата ще се окаже вярно- като гледам едно елементарно обслужване колко струва, си представям колко са ремонтите по този мотор- не благодаря. Днес ще гледам една Е250 Авангард, Дизел 115к.с. ако не ми хареса твърдо отивам на бензинов вариант.
Цената на маслото при Петко мисля че беше 36 лв/л - синтетика на мобил 1. Масления филтър е скъп обаче, малко над 70 лева. Колата събира мисля 6.5 л масло. Тоя за купето не го помня колко струва(предполагам е 20-30 лв) и малко парички за труд и толкоз си стават 417 кинта.
В двигателя е задължително да се слага синтетично масло което отговаря на МБ.229.5 мисля че беше. Не е задължително при Петко да го правиш, но на друго място мисля че няма как да ти занулят сервизния интервал "А", докато при него си се работи със стар диагноза. Аз за това се поохарчих при него.
Истината е, че ако го сравняваш със поддръжката на 124 не ти трябва CDI.
Аз бях на ясно с разхода по поддръжката преди да купя колата, но моята цел беше да взема възможно най-новата дизелова кола.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#56
Posted 29 May 2009 - 10:27
bastun4ik пуснах линка за за 126цата щото ми се стори че си написъл че не щеш само 140ка.малко инфо понеже аз съм с 2,5Д дет се вика да "свериш часовника".7л масло полусинтетика,маслен,въздушен,горивен,някав ремък май също имаше 157лв за мен че съм с малко отстъпка демек към 190 да е било иначе+ работа около 50-60лв ако се не лъжа.Ако е читав тоя Мерц дето ще го гледаш взимай го а и Авангард-чудно!Няма да сбъркаш да знаеш,много корава мащина е тва и върви с всякакъв вид боклучива нафта,на ЦДИто му се Е..ва майката от нашта хубава нафтица,пак за инфо 1 нова дюза е 800лв.
#57
Posted 29 May 2009 - 10:49
Нещо не мога да разбера тука , какво се плашите толкова от CDI тата супер са си , мисля че едни консомативи от 500 - 600лв. не са проблем ако стре решили да карате мерцедес на тези години . Макар че ще има още един куп други разходи , който си варвят постояно,. Това не е 124 ката който и сменяш маслото наливаш бензин и караш
Относно 201,124,126,140 ------------ Колега общо взето ти си изброил всички модели на Mercedes - Benz , след покупката на някоя очеларка ще ти стане ясно каква е разликата . Лично мое мнение е че за 10 бона ще си вземеш очеларка от тея драгливите даже преди фейслифта който раждясват неознаваемо.
Относно 201,124,126,140 ------------ Колега общо взето ти си изброил всички модели на Mercedes - Benz , след покупката на някоя очеларка ще ти стане ясно каква е разликата . Лично мое мнение е че за 10 бона ще си вземеш очеларка от тея драгливите даже преди фейслифта който раждясват неознаваемо.
#58
Posted 29 May 2009 - 13:48
цди да караш трябва да имаш и отделни парички. гледам нашето камионче 515 цди е че то е на 30 000 км. и трака като 410ката че е 89 година............ тази гадна нафта нестава за цди-та
#59
Posted 29 May 2009 - 13:53
Tия дръгливите са за по 6-7 бона, можеш да погледнеш обявите, за 10 взимаш 2000г а за 12 около 2001-2002г- едва ли кола на 6-7год ще ръждяса повече от пура или 124-ка на 20г. Относно истинските модели 124, 126, 140, 201 и т.н.- не мисля цял живот да карам коли от детството ми. 124 купе си ми беше мечта, е купих си го карах го 3г и 50'000км- стига толкова. Колкото и да са здрави тия модели, просто старческите им болести изискват лечение,а в някой случай лек няма- какво правиме ако ти гръмне потенциометъра на 102 мотор??? Тая част е спряна от производство от години, почва се ходене по мъките, поръчки от Китай,Турция, САЩ..... абе филм и то за кола на 20-ина години- не си струва.Нещо не мога да разбера тука , какво се плашите толкова от CDI тата супер са си , мисля че едни консомативи от 500 - 600лв. не са проблем ако стре решили да карате мерцедес на тези години . Макар че ще има още един куп други разходи , който си варвят постояно,. Това не е 124 ката който и сменяш маслото наливаш бензин и караш
Относно 201,124,126,140 ------------ Колега общо взето ти си изброил всички модели на Mercedes - Benz , след покупката на някоя очеларка ще ти стане ясно каква е разликата . Лично мое мнение е че за 10 бона ще си вземеш очеларка от тея драгливите даже преди фейслифта който раждясват неознаваемо.
Относно тия новите- ЦДИ НЯМА да взема и точка- който иска да си ги кара цди-тата.
Иначе току-що се връщам от огледа на очиларката '97г Е250 дизел, авангард- какво да ви кажа, като цяло останах с много добри впечатления, но няма да я взема само заради салона- малки деца ли са возени вътре, зверове ли незнам ама колата отвън кукла,климатроника ме замрази направо, двигателя- отличен, ходова част, скорости, диференциал- отлични, но в салона(тъмно синя кожа) гледката беше все едно война се е водила, а и имаше бая забележима шупла на предния джам, цената уж като за приятел 8хил не можа да ме съблазни и просто отказах офертата. Иначе викате тромави били 250 чист дизел- ами тромав е на първа до около 2500 оборота, после колата набира перфектно, да не казвам и по-добре от старата ми кола бензинка 122к.с.
Та търсенето продължава....
#60
Posted 29 May 2009 - 14:06
Не искам да те убеждавам за ЦДИ, ама тъй и тъй се разхождаш, защо не вземеш да пробваш на вървеж как е ЦДИ-то?Tия дръгливите са за по 6-7 бона, можеш да погледнеш обявите, за 10 взимаш 2000г а за 12 около 2001-2002г- едва ли кола на 6-7год ще ръждяса повече от пура или 124-ка на 20г. Относно истинските модели 124, 126, 140, 201 и т.н.- не мисля цял живот да карам коли от детството ми. 124 купе си ми беше мечта, е купих си го карах го 3г и 50'000км- стига толкова. Колкото и да са здрави тия модели, просто старческите им болести изискват лечение,а в някой случай лек няма- какво правиме ако ти гръмне потенциометъра на 102 мотор??? Тая част е спряна от производство от години, почва се ходене по мъките, поръчки от Китай,Турция, САЩ..... абе филм и то за кола на 20-ина години- не си струва.
Относно тия новите- ЦДИ НЯМА да взема и точка- който иска да си ги кара цди-тата.
Иначе току-що се връщам от огледа на очиларката '97г Е250 дизел, авангард- какво да ви кажа, като цяло останах с много добри впечатления, но няма да я взема само заради салона- малки деца ли са возени вътре, зверове ли незнам ама колата отвън кукла,климатроника ме замрази направо, двигателя- отличен, ходова част, скорости, диференциал- отлични, но в салона(тъмно синя кожа) гледката беше все едно война се е водила, а и имаше бая забележима шупла на предния джам, цената уж като за приятел 8хил не можа да ме съблазни и просто отказах офертата. Иначе викате тромави били 250 чист дизел- ами тромав е на първа до около 2500 оборота, после колата набира перфектно, да не казвам и по-добре от старата ми кола бензинка 122к.с.
Та търсенето продължава....
Mercedes-Benz - Unlike any other!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users