Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

не спира наложи се от буксата да го откача


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#1 kamenski_84

kamenski_84

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 146 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Ветрино обл.Варна
  • Автомобил:
    W124 купе 2.0/122к.с 1991г. Audi B4 1.9TDI

Публикувано 22 април 2009 - 21:56

моя вентилатор не спира наложи се от буксата да го откача какво да претприема?
  • 0
От ръждата и човешката завист няма спасение.....

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 април 2009 - 00:42

моя вентилатор не спира наложи се от буксата да го откача какво да претприема?


климатик или климатроник си?
  • 0

#3 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 23 април 2009 - 18:33

климатик или климатроник си?

здравейте колеги,и аз го имам същия проблем колата е е200 91г.климатроник,това се случи тия дни пуснах климатроника и дотам перката остана включена на първа степен.
След извесна работа 20-30мин спря после пак тръгна и така реших да отида на маистор (автоелектроника).Беше едно човъркане едно мерене с прибори.... и се оказа че имало авариен датчик който измервал температурата от вън и сам решавал да пусне перката аварийно. питах майстора добре каде е този датчик да го сменим с нов,той се почеса по главата ими отговори че е капсулован в копютъра на климатроника , и така както си говорихме и перката замлъкна... стана една тишина .... Накараме да пусна климароника и си заработи нормално вкюч- изключ 1ва 2ра степен като спрях климатроника след 30-40сек и тя спря . Сутрин отивам на работа и е хладно гася колата перката не работи, СЛЕД ОБЕД само давАМ НА КОНТАКТ И ТРЪГВА явно наистина има такъв датчик за температура,незнам??? не е залепнало реле,не е някъде да дава на маса ??? просто тръгва ......

ако някои знае нещо друго освен майстора което ми каза моля да пише ** извинявам се за намесата в темата __ на колегата



p.s перката работи без да е пуснат климатроника
  • 0

#4 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 23 април 2009 - 21:13

кой вентилатор не спира този който е в купето или перката която е отпред пред радиатора за климатика
  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 април 2009 - 22:42

атака, я първо и двамта питащи изяснете за кой вентилатор питате?
  • 0

#6 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 24 април 2009 - 00:04

кой вентилатор не спира този който е в купето или перката която е отпред пред радиатора за климатика


  • 0

#7 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 24 април 2009 - 00:10

атака, я първо и двамта питащи изяснете за кой вентилатор питате?

перката която е отпред пред радиатора за климатика за нея става въпрос :) с характер пущината :)
  • 0

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 април 2009 - 00:57

Ванка, откачи буксата, намираща се главата.
коя по точно ли? с 2 пина е, и са само 2 дачиците с по 2 пина, извади единия, ако перката не спре, извади другия.
и АКО спре перката---смени си датчика.

това дето ти го разправя майстера го остави.
тази перка се командва САМО от 2 датчика. единият е на дехидратора и включва при високо налягане на фреона, другият е при главата.
има и реле в системата
  • 0

#9 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 април 2009 - 14:28

Лоринзер ме е изпреварил с отговора.
Датчика на мойто 190 е с три крачета и е зелен.Двете клемички са на една букса,а третата е самичка.Прав е Лоринзер и за перката че се включва само от два датчика в случая този на главата(когато колата е позагряла малко) и този на дехидратора(включва когато налягането на фреона (R12) достигне 20 бар-а (bar) в кондензатора(радятора дето е зад перката на климатика)
Между другото на мойта 190-ка се получи същото след измиване на мотора(2006 год.) с пароструйка.Покарах няколко дни с откачена букса на въпросния датчик и после се оправи,но въпреки всичко си мисля че не е много наред този датчик и имах намерение да го сменям.
п.п. Колега,ако сменяш датчика сподели за цената на вска цена.Благодарско предварително.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#10 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 24 април 2009 - 15:36

ясна е работата датчика е за смяна приготви си 25 лева а другия за голямата перка който е с 3 крачета е около 35 лева и при мен не работи датчика температурния но климатроника си работи и за да спра перката съм сложил един резистор на буксата за да лъжи перката да не се включва и аз трябва да го сменям ама незнам кога : )
  • 0

#11 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 24 април 2009 - 17:09

ясна е работата датчика е за смяна приготви си 25 лева а другия за голямата перка който е с 3 крачета е около 35 лева и при мен не работи датчика температурния но климатроника си работи и за да спра перката съм сложил един резистор на буксата за да лъжи перката да не се включва и аз трябва да го сменям ама незнам кога : )

здравейте колеги,днес направих теста за който ми казахте махнах всички датчици от блока този с трите пина,другия с двата и още един за по сигурно.Перката не се въртеше сутринта и след това периодично давах на контакт за проверка,но след обяд перката тръгна при всичко разкачено :( пак от самосебеси ,без да паля или да местя кола.


преди малко смених датчика с трите пина с нов от еврото цената му е 22 лева но внимавайте има клониг който става ,но не отчита температурата на прибора на таблото !!!

та моя проблем си остава и с новия датчик,отначало като го смених не тръгна но след 20-25мин работа на място отново заработи :( разликата е че стария стартираше основната перка на 92-93градуса а новия я пуска на 84-86 .но за другата перка разлика няма




P.S.незнам дали е от значение но съм със стария мотор
  • 0

#12 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 април 2009 - 18:33

Тази перка на климатика трябва да сработва чрез реле.Намери кое реле е и го отвори внимателно.Прегледай го или го занези на някой,който разбира.Провери и кабелите от онзи датчик с трите "крачета" до релето.Ако някой от тях се е протрил е възможо и да окъсява.

Надявам се да съм ти помогнал.

п.п. Откачи буксата с двата пина и ги дай "на късо" с друго кабелче и виж дали работи перката(на контакт естествено).Може да ти е по лесно да намериш релето.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC00938.JPG   868,46K   78 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC00939.JPG   803,42K   79 Брой сваляния

  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#13 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 24 април 2009 - 19:22

Тази перка на климатика трябва да сработва чрез реле.Намери кое реле е и го отвори внимателно.Прегледай го или го занези на някой,който разбира.Провери и кабелите от онзи датчик с трите "крачета" до релето.Ако някой от тях се е протрил е възможо и да окъсява.

Надявам се да съм ти помогнал.

п.п. Откачи буксата с двата пина и ги дай "на късо" с друго кабелче и виж дали работи перката(на контакт естествено).Може да ти е по лесно да намериш релето.

благодаря колега :) точно тва правех сега с един приятел,значи релето е добре ,дърпам го -перката спира ,слагам го и щрак перката тръгва, а колкото до датчика не реагира с даване на късо или изваден на цяло. Сега като изстине колата, перката спира и така докато не грейне слънцето или я покарам малко повече :(
  • 0

#14 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 24 април 2009 - 21:04

благодаря колега :) точно тва правех сега с един приятел,значи релето е добре ,дърпам го -перката спира ,слагам го и щрак перката тръгва, а колкото до датчика не реагира с даване на късо или изваден на цяло. Сега като изстине колата, перката спира и така докато не грейне слънцето или я покарам малко повече :(

мойта перка като е откачена от датчика също работи без да и давам късо бях при един маистор ел техник един от най-добрите в Пловдив повечето го знаят като Роберто и той каза че това е защита най вероятно та когато датчика се развали постоянно да работи перката за да не загрее мотора и с него измислихме това със резистора ако искаш тия дни да измера колко точно е съпротивлението да си сложиш и ти един и забравяш за датчици климатроника пак ще ти работи тази перка просто е авариина ако голямата откаже да работи да се включи този вентилатор и да охлади даже 124-ките без климатик го нямат този вентилатор а са само с голямата перка просто немците са решили совен да се включва при пускане на климатроника да има и защитна функция против прегряване
  • 0

#15 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 24 април 2009 - 21:13

мойта перка като е откачена от датчика също работи без да и давам късо бях при един маистор ел техник един от най-добрите в Пловдив повечето го знаят като Роберто и той каза че това е защита най вероятно та когато датчика се развали постоянно да работи перката за да не загрее мотора и с него измислихме това със резистора ако искаш тия дни да измера колко точно е съпротивлението да си сложиш и ти един и забравяш за датчици климатроника пак ще ти работи тази перка просто е авариина ако голямата откаже да работи да се включи този вентилатор и да охлади даже 124-ките без климатик го нямат този вентилатор а са само с голямата перка просто немците са решили совен да се включва при пускане на климатроника да има и защитна функция против прегряване

много ще съм ти благодарен колега, чакам да измериш съпротивлението за да пробвам и ако стане бирата от мен :)
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни