на дехидратора, не съм сигурен къде е дехидратора при 140, но мисля че е зад левия фар
не спира наложи се от буксата да го откача
Започната от kamenski_84, 22 апр 2009 - 21:56:23
44 мнения по тази тема
#31
Публикувано 28 април 2009 - 12:52
Death Metal Fan
#32
Публикувано 30 април 2009 - 19:15
аз нямам 1.2.3 като степени а наредени копчета едно до друго и едно за температура това значи ли че е климатроник и как да деиствамщом си с климатик, (климатроника е с многото копченца подредени хоризонтално) и вентилатора не спира, значи имаш вероятно проблем с ключът (тва с позиции 1, 2, 3, 4)
взимай един мултицет и повай да мериш. ключът дали прекъсва захранването като го въртиш
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#34
Публикувано 01 май 2009 - 00:30
каменски, в твоя случай е заминал регулатора за оборотите (таралежът), намира се до вентилатора, под чистачката.
нов е здрава цифра--не помня, около 1500лв .
има едни български реплики, на около 300лв нови. по функция са същите
нов е здрава цифра--не помня, около 1500лв .
има едни български реплики, на около 300лв нови. по функция са същите
#35
Публикувано 01 май 2009 - 07:14
напълно се стреснах вече на мен тая кола ми я подариха еи така беше захвърлена на един обект върнах я на белия свят за малко парици.Днес ще и купя копчета и за стъклата защтото са ги лепнали и ще проверя и таралежа. Дали няма да стане да се ремонтира аз да си го поправя?каменски, в твоя случай е заминал регулатора за оборотите (таралежът), намира се до вентилатора, под чистачката.
нов е здрава цифра--не помня, около 1500лв .
има едни български реплики, на около 300лв нови. по функция са същите
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#36
Публикувано 02 май 2009 - 14:52
напълно се стреснах вече на мен тая кола ми я подариха еи така беше захвърлена на един обект върнах я на белия свят за малко парици.Днес ще и купя копчета и за стъклата защтото са ги лепнали и ще проверя и таралежа. Дали няма да стане да се ремонтира аз да си го поправя?
Ако успееш ти ще си първия дет е ремонтирал тая част.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#37
Публикувано 02 май 2009 - 18:37
не съм еладжия просто попитах знам ли.Ако успееш ти ще си първия дет е ремонтирал тая част.
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#38
Публикувано 03 май 2009 - 21:03
lorinser във магазин за авточасти ли да го търся таралежа? Колеги кажете във Варна каде да я закарам колицата че да я оправят?каменски, в твоя случай е заминал регулатора за оборотите (таралежът), намира се до вентилатора, под чистачката.
нов е здрава цифра--не помня, около 1500лв .
има едни български реплики, на около 300лв нови. по функция са същите
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#39
Публикувано 03 май 2009 - 21:50
абе някъде в нета го гледах това нещо. немога да си спомня сега. изчакай, все някой ще даде линк
#40
Публикувано 04 май 2009 - 06:41
Ако отиваш по Кракра от центъра към фабрика Христо Ботев,преди фабриката в ляво надолу и се спираш в сервиза(сега до него строят някаква кооперация).За по-сигурно тел.0898 835 909-това е на сервиза.Добре е да говориш с бригадира казва се Нено,тел.0887 75 39 50.Естествено в работен ден.Успех!lorinser във магазин за авточасти ли да го търся таралежа? Колеги кажете във Варна каде да я закарам колицата че да я оправят?
#41
Публикувано 04 май 2009 - 10:21
Благодаря многоАко отиваш по Кракра от центъра към фабрика Христо Ботев,преди фабриката в ляво надолу и се спираш в сервиза(сега до него строят някаква кооперация).За по-сигурно тел.0898 835 909-това е на сервиза.Добре е да говориш с бригадира казва се Нено,тел.0887 75 39 50.Естествено в работен ден.Успех!
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#43
Публикувано 04 май 2009 - 11:28
точно тва!
#44
Публикувано 16 февруари 2012 - 15:47
Здравейте колеги! Имам следният проблем (цлк 99та , климатроника със заяждащите и лесно чупливи бутони)
Перката на вентилатора вкарващ вуздух в купето не се изключва(работи на пълни обороти), при климатроник на оф(изкорубих го и му изключих буксите), когато колата не е на контакт и дори когато изкарам ключа!Извадил съм му предпазителя.Някакви идеи, понеже прочетох темата от начало и неможах да се ориентирам за проблема.Благодаря!
Перката на вентилатора вкарващ вуздух в купето не се изключва(работи на пълни обороти), при климатроник на оф(изкорубих го и му изключих буксите), когато колата не е на контакт и дори когато изкарам ключа!Извадил съм му предпазителя.Някакви идеи, понеже прочетох темата от начало и неможах да се ориентирам за проблема.Благодаря!
#45
Публикувано 06 юли 2017 - 21:47
Темата е от преди време, но сега съм със същия проблем от последния пост. Дори когато изваждам предпазители наред, продължава да духа. Гледах и клипче с този проблем, но без решение.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни