Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

не спира наложи се от буксата да го откача


  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#31 boby1444

boby1444

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 136 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 300SE-1992г.

Posted 28 April 2009 - 12:52

на дехидратора, не съм сигурен къде е дехидратора при 140, но мисля че е зад левия фар

:allhail: :allhail: :allhail:
  • 0
Death Metal Fan

#32 kamenski_84

kamenski_84

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 146 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Ветрино обл.Варна
  • Автомобил:
    W124 купе 2.0/122к.с 1991г. Audi B4 1.9TDI

Posted 30 April 2009 - 19:15

щом си с климатик, (климатроника е с многото копченца подредени хоризонтално) и вентилатора не спира, значи имаш вероятно проблем с ключът (тва с позиции 1, 2, 3, 4)

взимай един мултицет и повай да мериш. ключът дали прекъсва захранването като го въртиш

аз нямам 1.2.3 като степени а наредени копчета едно до друго и едно за температура това значи ли че е климатроник и как да деиствам
  • 0
От ръждата и човешката завист няма спасение.....

#33 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
Garage View Garage

Posted 30 April 2009 - 22:30

Колега колата ти е с климатроник.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#34 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 01 May 2009 - 00:30

каменски, в твоя случай е заминал регулатора за оборотите (таралежът), намира се до вентилатора, под чистачката.
нов е здрава цифра--не помня, около 1500лв .
има едни български реплики, на около 300лв нови. по функция са същите
  • 0

#35 kamenski_84

kamenski_84

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 146 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Ветрино обл.Варна
  • Автомобил:
    W124 купе 2.0/122к.с 1991г. Audi B4 1.9TDI

Posted 01 May 2009 - 07:14

каменски, в твоя случай е заминал регулатора за оборотите (таралежът), намира се до вентилатора, под чистачката.
нов е здрава цифра--не помня, около 1500лв .
има едни български реплики, на около 300лв нови. по функция са същите

напълно се стреснах вече на мен тая кола ми я подариха еи така беше захвърлена на един обект върнах я на белия свят за малко парици.Днес ще и купя копчета и за стъклата защтото са ги лепнали и ще проверя и таралежа. Дали няма да стане да се ремонтира аз да си го поправя?
  • 0
От ръждата и човешката завист няма спасение.....

#36 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,243 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Posted 02 May 2009 - 14:52

напълно се стреснах вече на мен тая кола ми я подариха еи така беше захвърлена на един обект върнах я на белия свят за малко парици.Днес ще и купя копчета и за стъклата защтото са ги лепнали и ще проверя и таралежа. Дали няма да стане да се ремонтира аз да си го поправя?


Ако успееш ти ще си първия дет е ремонтирал тая част.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#37 kamenski_84

kamenski_84

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 146 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Ветрино обл.Варна
  • Автомобил:
    W124 купе 2.0/122к.с 1991г. Audi B4 1.9TDI

Posted 02 May 2009 - 18:37

Ако успееш ти ще си първия дет е ремонтирал тая част.

не съм еладжия просто попитах знам ли.
  • 0
От ръждата и човешката завист няма спасение.....

#38 kamenski_84

kamenski_84

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 146 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Ветрино обл.Варна
  • Автомобил:
    W124 купе 2.0/122к.с 1991г. Audi B4 1.9TDI

Posted 03 May 2009 - 21:03

каменски, в твоя случай е заминал регулатора за оборотите (таралежът), намира се до вентилатора, под чистачката.
нов е здрава цифра--не помня, около 1500лв .
има едни български реплики, на около 300лв нови. по функция са същите

lorinser във магазин за авточасти ли да го търся таралежа? Колеги кажете във Варна каде да я закарам колицата че да я оправят?
  • 0
От ръждата и човешката завист няма спасение.....

#39 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 03 May 2009 - 21:50

абе някъде в нета го гледах това нещо. немога да си спомня сега. изчакай, все някой ще даде линк
  • 0

#40 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 04 May 2009 - 06:41

lorinser във магазин за авточасти ли да го търся таралежа? Колеги кажете във Варна каде да я закарам колицата че да я оправят?

Ако отиваш по Кракра от центъра към фабрика Христо Ботев,преди фабриката в ляво надолу и се спираш в сервиза(сега до него строят някаква кооперация).За по-сигурно тел.0898 835 909-това е на сервиза.Добре е да говориш с бригадира казва се Нено,тел.0887 75 39 50.Естествено в работен ден.Успех!
  • 0

#41 kamenski_84

kamenski_84

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 146 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Ветрино обл.Варна
  • Автомобил:
    W124 купе 2.0/122к.с 1991г. Audi B4 1.9TDI

Posted 04 May 2009 - 10:21

Ако отиваш по Кракра от центъра към фабрика Христо Ботев,преди фабриката в ляво надолу и се спираш в сервиза(сега до него строят някаква кооперация).За по-сигурно тел.0898 835 909-това е на сервиза.Добре е да говориш с бригадира казва се Нено,тел.0887 75 39 50.Естествено в работен ден.Успех!

Благодаря много
  • 0
От ръждата и човешката завист няма спасение.....

#42 dimatatdi

dimatatdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца-София
  • Автомобил:
    C 250 TD elegance T-model 150hp 1997

Posted 04 May 2009 - 10:56

Лоринзер, това ли имаш в предвид:


Цък ??
  • 0
.....Mercedes Benz w202 Т C 250 TD elegance.....

Публикувано изображение



#43 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 04 May 2009 - 11:28

точно тва!
  • 0

#44 kingnachev

kingnachev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Марцедес С220 дизел(W203)(05), Mercedes Benz CLK 230(99), Mercedes Benz ML270(2002)

Posted 16 February 2012 - 15:47

Здравейте колеги! Имам следният проблем (цлк 99та , климатроника със заяждащите и лесно чупливи бутони)
Перката на вентилатора вкарващ вуздух в купето не се изключва(работи на пълни обороти), при климатроник на оф(изкорубих го и му изключих буксите), когато колата не е на контакт и дори когато изкарам ключа!Извадил съм му предпазителя.Някакви идеи, понеже прочетох темата от начало и неможах да се ориентирам за проблема.Благодаря!
  • 0

#45 RadkoMB

RadkoMB

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB E290 S210 1998

Posted 06 July 2017 - 21:47

Темата е от преди време, но сега съм със същия проблем от последния пост. Дори когато изваждам предпазители наред, продължава да духа. Гледах и клипче с този проблем, но без решение.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users