Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

не спира наложи се от буксата да го откача


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#16 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 април 2009 - 23:41

нищо няма да направиш с тия съпротивления.. защото дори когато ти е извадена буксата (ако въобще вадиш правилната) перката пак тръгва.
какво значение ще има допълнителният резистор?

щом като извадиш релето и перката спира, провери самото реле, или вземи друго.

климатикът ти, оригиналният ли е?
  • 0

#17 kamenski_84

kamenski_84

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 146 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Ветрино обл.Варна
  • Автомобил:
    W124 купе 2.0/122к.с 1991г. Audi B4 1.9TDI

Публикувано 25 април 2009 - 18:20

за вентилатора в купето които е за парното
  • 0
От ръждата и човешката завист няма спасение.....

#18 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 25 април 2009 - 21:00

много ще съм ти благодарен колега, чакам да измериш съпротивлението за да пробвам и ако стане бирата от мен :)

утре ще го измеря само да не вали че неска много лошо времето и ще ти напиша колко ома е
  • 0

#19 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 26 април 2009 - 11:26

утре ще го измеря само да не вали че неска много лошо времето и ще ти напиша колко ома е

ок , сега не върти, поразхлади малко и замлъкна :) ще можеш ли да направиш и някоя снимка ??
  • 0

#20 kamenski_84

kamenski_84

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 146 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Ветрино обл.Варна
  • Автомобил:
    W124 купе 2.0/122к.с 1991г. Audi B4 1.9TDI

Публикувано 26 април 2009 - 11:44

климатик или климатроник си?

климатик
  • 0
От ръждата и човешката завист няма спасение.....

#21 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 26 април 2009 - 14:18

нищо няма да направиш с тия съпротивления.. защото дори когато ти е извадена буксата (ако въобще вадиш правилната) перката пак тръгва.
какво значение ще има допълнителният резистор?

щом като извадиш релето и перката спира, провери самото реле, или вземи друго.

климатикът ти, оригиналният ли е?

да оргиналният е,незнам какво да пробвам вече...,сега в Пловдив времето е хладно и перката не включва ,мътна работа ще се почудя още малко и ще си изведа копче незнам....
  • 0

#22 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 26 април 2009 - 17:16

моя вентилатор не спира наложи се от буксата да го откача какво да претприема?

здравейте колеги !!! реших си проблема! :) значи упавляващите релета са две едното е с 4 пина а другото с 6 това с 4- те е за втората степен на перката .

отворих ги и двете бяха добре ,към това с 4 те пина два кабела му подават + предполагам че единият е за големите жеги от климатроника а другия(проблемния за мен) е аварийния от датчика на главата .
отрязах единия перката не спря отрязах другия перката замлъкна ,пуснах климатроника след няколко вкючвания на компресора перката тръгна на 1ва степен заедно с основната на двигателя(това незнам дали трябва да е така) и така без никакъв проблем, само сега чакам да стане жешко давидим дали ще се включи и 2рата степен нормално :beer:


Поздрави на всички!! :flagMB new: :beer:



P>S ето малко снимки

Прикачени файлове


  • 0

#23 kamenski_84

kamenski_84

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 146 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Ветрино обл.Варна
  • Автомобил:
    W124 купе 2.0/122к.с 1991г. Audi B4 1.9TDI

Публикувано 26 април 2009 - 21:29

вентилатор не спира този който е в купето
  • 0
От ръждата и човешката завист няма спасение.....

#24 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 април 2009 - 23:59

вентилатор не спира този който е в купето



щом си с климатик, (климатроника е с многото копченца подредени хоризонтално) и вентилатора не спира, значи имаш вероятно проблем с ключът (тва с позиции 1, 2, 3, 4)

взимай един мултицет и повай да мериш. ключът дали прекъсва захранването като го въртиш
  • 0

#25 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 април 2009 - 00:03

здравейте колеги !!! реших си проблема! :) значи упавляващите релета са две едното е с 4 пина а другото с 6 това с 4- те е за втората степен на перката .

отворих ги и двете бяха добре ,към това с 4 те пина два кабела му подават + предполагам че единият е за големите жеги от климатроника а другия(проблемния за мен) е аварийния от датчика на главата .
отрязах единия перката не спря отрязах другия перката замлъкна ,пуснах климатроника след няколко вкючвания на компресора перката тръгна на 1ва степен заедно с основната на двигателя(това незнам дали трябва да е така) и така без никакъв проблем, само сега чакам да стане жешко давидим дали ще се включи и 2рата степен нормално :beer:
Поздрави на всички!! :flagMB new: :beer:
P>S ето малко снимки



горе долу вече си разбрал схемата.

1ва степен е само за климатикът, 2ра степен е само при прегряване
  • 0

#26 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 27 април 2009 - 08:21

Леле колко мъка има по света - към моите градски от Пловдив(а и не само )... обяснявам как трябва да работи климатика. ...
Кат се пусне климатика трябва предните перки да тръгнат на слабата степен.
Кат се напече колата или се дигне много налягането в Кондензатора (онова пред радиатора ) тръгват всички на макс.
Долния праг на пресостата е 2-3 атмосфери а горния 28 -32.
Перката се включва на около 20 -25 .

Недите човаркаите с допалнителни резистори и глупости от сотра - ефекта е в повечето случаи спукване на кондензатора или изпарителя -щото няма кои да охлажда фреона и системата на климатика седи перманентно с по голямо налягане.

wanio - кои и кога за последно ти зарежда климатика- така както го описваш много ми прилича на пренапалнен .Ако някои серсем е налял повече отколкото трябвава -точно това се случва- кат се позагрее колата по някви причини -се дига налягането в клима системата- даже и да не е пуснат климатика -съответносе пуска перката отпреде -щото иначе както казах ще цъфне кондензатора.

Иди да ти провяерят колко е фреона- на 124 с тоя мотор е около 900 до 970 грама - трябва да има табелка някаде.
Понеже в БГ и специално в Пловдив е бая жега - да го напалнят наи много с 880грама.

направи го тва и после ще говорим пак- тва трябва да е наред за да се изолира да е от него -ако пак продалжава-тогава вече е ел проблем ама тои не се оправя кат резнеш някоия друга жица...повярваи ми.


kamenski_84 - Вентилатора в купето е на клема 15 - така че осевн копчето за което ти е казал Боян -виж и едно реле дет е преди копчето а също и управлението му.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#27 wanio

wanio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    e200 1991g KLIMATRONIK

Публикувано 27 април 2009 - 19:02

Леле колко мъка има по света - към моите градски от Пловдив(а и не само )... обяснявам как трябва да работи климатика. ...
Кат се пусне климатика трябва предните перки да тръгнат на слабата степен.
Кат се напече колата или се дигне много налягането в Кондензатора (онова пред радиатора ) тръгват всички на макс.
Долния праг на пресостата е 2-3 атмосфери а горния 28 -32.
Перката се включва на около 20 -25 .

Недите човаркаите с допалнителни резистори и глупости от сотра - ефекта е в повечето случаи спукване на кондензатора или изпарителя -щото няма кои да охлажда фреона и системата на климатика седи перманентно с по голямо налягане.

wanio - кои и кога за последно ти зарежда климатика- така както го описваш много ми прилича на пренапалнен .Ако някои серсем е налял повече отколкото трябвава -точно това се случва- кат се позагрее колата по някви причини -се дига налягането в клима системата- даже и да не е пуснат климатика -съответносе пуска перката отпреде -щото иначе както казах ще цъфне кондензатора.

Иди да ти провяерят колко е фреона- на 124 с тоя мотор е около 900 до 970 грама - трябва да има табелка някаде.
Понеже в БГ и специално в Пловдив е бая жега - да го напалнят наи много с 880грама.

направи го тва и после ще говорим пак- тва трябва да е наред за да се изолира да е от него -ако пак продалжава-тогава вече е ел проблем ама тои не се оправя кат резнеш някоия друга жица...повярваи ми.
kamenski_84 - Вентилатора в купето е на клема 15 - така че осевн копчето за което ти е казал Боян -виж и едно реле дет е преди копчето а също и управлението му.

здравей колега мерси за съветите smile.gif ,колата е заредена с фреон р12(забранения)заредиха я с електронна везна точно по табелка 1000-1100грама незнайно защо системата беше празна като я купих колата, веднага отидох на проверка с азот ,стоя с азота 5часа, теч нямаше.това с перката го имаше и преди да напълня системата.Сега проблема е друг компресора работи не повече от 40 сек и така на интервали включва изкючва .вътре в купето духа на средните духалки 3-4градуса при външна 20градуса ,днес колата беше напечена от слънцето и усетих че компресора поработи около 3-4мин преди да спре и да почне на интервали 20-40сек.

въпроса към теб колега, е следния (виждам че си наясно) имали датчик против замръзване на питата в копето ?как се стига до него?
дали трябва са долея 100-150грама още ,или да махна фреон

незнам мисля че не е нормална работа това ,или нямам хубав дебит на обдухване или този татчик е проблема незнам????


благодаря предварително

p.s. аа забравих колкото до перката на климатроник си работят и двете скорости одрязах само + на аварийния режим ако не включи основната перка smile.gif
p.s1.за тези 20-40сек работа на компресора температурата нe мърда на духалките 2-3градуса
  • 0

#28 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 април 2009 - 22:36

Кат се напече колата или се дигне много налягането в Кондензатора (онова пред радиатора ) тръгват всички на макс.
Долния праг на пресостата е 2-3 атмосфери а горния 28 -32.
Перката се включва на около 20 -25 .


на 124 с М102 мотор, пресостата е само с положение I/0, демек няма 2ра степен. захранванеето за перката минава през съпротивление.
2рата степен е само за аварийният датчик за прегряване на мотора, тогава захранването заобикаля съпротивлението.
  • 0

#29 boby1444

boby1444

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 136 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 300SE-1992г.

Публикувано 28 април 2009 - 00:25

Колеги извинявам се за спама,някои знаели къде се намира въпросният датчик на перките на климатика за W140,единия знам че е на термостата а другия?
  • 0
Death Metal Fan

#30 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 28 април 2009 - 00:50

на дехидратора, не съм сигурен къде е дехидратора при 140, но мисля че е зад левия фар
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни