не спира наложи се от буксата да го откача
Започната от kamenski_84, 22 апр 2009 - 21:56:23
44 мнения по тази тема
#16
Публикувано 24 април 2009 - 23:41
нищо няма да направиш с тия съпротивления.. защото дори когато ти е извадена буксата (ако въобще вадиш правилната) перката пак тръгва.
какво значение ще има допълнителният резистор?
щом като извадиш релето и перката спира, провери самото реле, или вземи друго.
климатикът ти, оригиналният ли е?
какво значение ще има допълнителният резистор?
щом като извадиш релето и перката спира, провери самото реле, или вземи друго.
климатикът ти, оригиналният ли е?
#17
Публикувано 25 април 2009 - 18:20
за вентилатора в купето които е за парното
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#18
Публикувано 25 април 2009 - 21:00
утре ще го измеря само да не вали че неска много лошо времето и ще ти напиша колко ома емного ще съм ти благодарен колега, чакам да измериш съпротивлението за да пробвам и ако стане бирата от мен
#19
Публикувано 26 април 2009 - 11:26
ок , сега не върти, поразхлади малко и замлъкна ще можеш ли да направиш и някоя снимка ??утре ще го измеря само да не вали че неска много лошо времето и ще ти напиша колко ома е
#20
Публикувано 26 април 2009 - 11:44
климатикклиматик или климатроник си?
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#21
Публикувано 26 април 2009 - 14:18
да оргиналният е,незнам какво да пробвам вече...,сега в Пловдив времето е хладно и перката не включва ,мътна работа ще се почудя още малко и ще си изведа копче незнам....нищо няма да направиш с тия съпротивления.. защото дори когато ти е извадена буксата (ако въобще вадиш правилната) перката пак тръгва.
какво значение ще има допълнителният резистор?
щом като извадиш релето и перката спира, провери самото реле, или вземи друго.
климатикът ти, оригиналният ли е?
#22
Публикувано 26 април 2009 - 17:16
здравейте колеги !!! реших си проблема! значи упавляващите релета са две едното е с 4 пина а другото с 6 това с 4- те е за втората степен на перката .моя вентилатор не спира наложи се от буксата да го откача какво да претприема?
отворих ги и двете бяха добре ,към това с 4 те пина два кабела му подават + предполагам че единият е за големите жеги от климатроника а другия(проблемния за мен) е аварийния от датчика на главата .
отрязах единия перката не спря отрязах другия перката замлъкна ,пуснах климатроника след няколко вкючвания на компресора перката тръгна на 1ва степен заедно с основната на двигателя(това незнам дали трябва да е така) и така без никакъв проблем, само сега чакам да стане жешко давидим дали ще се включи и 2рата степен нормално
Поздрави на всички!!
P>S ето малко снимки
Прикачени файлове
#23
Публикувано 26 април 2009 - 21:29
вентилатор не спира този който е в купето
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#24
Публикувано 26 април 2009 - 23:59
вентилатор не спира този който е в купето
щом си с климатик, (климатроника е с многото копченца подредени хоризонтално) и вентилатора не спира, значи имаш вероятно проблем с ключът (тва с позиции 1, 2, 3, 4)
взимай един мултицет и повай да мериш. ключът дали прекъсва захранването като го въртиш
#25
Публикувано 27 април 2009 - 00:03
здравейте колеги !!! реших си проблема! значи упавляващите релета са две едното е с 4 пина а другото с 6 това с 4- те е за втората степен на перката .
отворих ги и двете бяха добре ,към това с 4 те пина два кабела му подават + предполагам че единият е за големите жеги от климатроника а другия(проблемния за мен) е аварийния от датчика на главата .
отрязах единия перката не спря отрязах другия перката замлъкна ,пуснах климатроника след няколко вкючвания на компресора перката тръгна на 1ва степен заедно с основната на двигателя(това незнам дали трябва да е така) и така без никакъв проблем, само сега чакам да стане жешко давидим дали ще се включи и 2рата степен нормално
Поздрави на всички!!
P>S ето малко снимки
горе долу вече си разбрал схемата.
1ва степен е само за климатикът, 2ра степен е само при прегряване
#26
Публикувано 27 април 2009 - 08:21
Леле колко мъка има по света - към моите градски от Пловдив(а и не само )... обяснявам как трябва да работи климатика. ...
Кат се пусне климатика трябва предните перки да тръгнат на слабата степен.
Кат се напече колата или се дигне много налягането в Кондензатора (онова пред радиатора ) тръгват всички на макс.
Долния праг на пресостата е 2-3 атмосфери а горния 28 -32.
Перката се включва на около 20 -25 .
Недите човаркаите с допалнителни резистори и глупости от сотра - ефекта е в повечето случаи спукване на кондензатора или изпарителя -щото няма кои да охлажда фреона и системата на климатика седи перманентно с по голямо налягане.
wanio - кои и кога за последно ти зарежда климатика- така както го описваш много ми прилича на пренапалнен .Ако някои серсем е налял повече отколкото трябвава -точно това се случва- кат се позагрее колата по някви причини -се дига налягането в клима системата- даже и да не е пуснат климатика -съответносе пуска перката отпреде -щото иначе както казах ще цъфне кондензатора.
Иди да ти провяерят колко е фреона- на 124 с тоя мотор е около 900 до 970 грама - трябва да има табелка някаде.
Понеже в БГ и специално в Пловдив е бая жега - да го напалнят наи много с 880грама.
направи го тва и после ще говорим пак- тва трябва да е наред за да се изолира да е от него -ако пак продалжава-тогава вече е ел проблем ама тои не се оправя кат резнеш някоия друга жица...повярваи ми.
kamenski_84 - Вентилатора в купето е на клема 15 - така че осевн копчето за което ти е казал Боян -виж и едно реле дет е преди копчето а също и управлението му.
Кат се пусне климатика трябва предните перки да тръгнат на слабата степен.
Кат се напече колата или се дигне много налягането в Кондензатора (онова пред радиатора ) тръгват всички на макс.
Долния праг на пресостата е 2-3 атмосфери а горния 28 -32.
Перката се включва на около 20 -25 .
Недите човаркаите с допалнителни резистори и глупости от сотра - ефекта е в повечето случаи спукване на кондензатора или изпарителя -щото няма кои да охлажда фреона и системата на климатика седи перманентно с по голямо налягане.
wanio - кои и кога за последно ти зарежда климатика- така както го описваш много ми прилича на пренапалнен .Ако някои серсем е налял повече отколкото трябвава -точно това се случва- кат се позагрее колата по някви причини -се дига налягането в клима системата- даже и да не е пуснат климатика -съответносе пуска перката отпреде -щото иначе както казах ще цъфне кондензатора.
Иди да ти провяерят колко е фреона- на 124 с тоя мотор е около 900 до 970 грама - трябва да има табелка някаде.
Понеже в БГ и специално в Пловдив е бая жега - да го напалнят наи много с 880грама.
направи го тва и после ще говорим пак- тва трябва да е наред за да се изолира да е от него -ако пак продалжава-тогава вече е ел проблем ама тои не се оправя кат резнеш някоия друга жица...повярваи ми.
kamenski_84 - Вентилатора в купето е на клема 15 - така че осевн копчето за което ти е казал Боян -виж и едно реле дет е преди копчето а също и управлението му.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#27
Публикувано 27 април 2009 - 19:02
здравей колега мерси за съветите smile.gif ,колата е заредена с фреон р12(забранения)заредиха я с електронна везна точно по табелка 1000-1100грама незнайно защо системата беше празна като я купих колата, веднага отидох на проверка с азот ,стоя с азота 5часа, теч нямаше.това с перката го имаше и преди да напълня системата.Сега проблема е друг компресора работи не повече от 40 сек и така на интервали включва изкючва .вътре в купето духа на средните духалки 3-4градуса при външна 20градуса ,днес колата беше напечена от слънцето и усетих че компресора поработи около 3-4мин преди да спре и да почне на интервали 20-40сек.Леле колко мъка има по света - към моите градски от Пловдив(а и не само )... обяснявам как трябва да работи климатика. ...
Кат се пусне климатика трябва предните перки да тръгнат на слабата степен.
Кат се напече колата или се дигне много налягането в Кондензатора (онова пред радиатора ) тръгват всички на макс.
Долния праг на пресостата е 2-3 атмосфери а горния 28 -32.
Перката се включва на около 20 -25 .
Недите човаркаите с допалнителни резистори и глупости от сотра - ефекта е в повечето случаи спукване на кондензатора или изпарителя -щото няма кои да охлажда фреона и системата на климатика седи перманентно с по голямо налягане.
wanio - кои и кога за последно ти зарежда климатика- така както го описваш много ми прилича на пренапалнен .Ако някои серсем е налял повече отколкото трябвава -точно това се случва- кат се позагрее колата по някви причини -се дига налягането в клима системата- даже и да не е пуснат климатика -съответносе пуска перката отпреде -щото иначе както казах ще цъфне кондензатора.
Иди да ти провяерят колко е фреона- на 124 с тоя мотор е около 900 до 970 грама - трябва да има табелка някаде.
Понеже в БГ и специално в Пловдив е бая жега - да го напалнят наи много с 880грама.
направи го тва и после ще говорим пак- тва трябва да е наред за да се изолира да е от него -ако пак продалжава-тогава вече е ел проблем ама тои не се оправя кат резнеш някоия друга жица...повярваи ми.
kamenski_84 - Вентилатора в купето е на клема 15 - така че осевн копчето за което ти е казал Боян -виж и едно реле дет е преди копчето а също и управлението му.
въпроса към теб колега, е следния (виждам че си наясно) имали датчик против замръзване на питата в копето ?как се стига до него?
дали трябва са долея 100-150грама още ,или да махна фреон
незнам мисля че не е нормална работа това ,или нямам хубав дебит на обдухване или този татчик е проблема незнам????
благодаря предварително
p.s. аа забравих колкото до перката на климатроник си работят и двете скорости одрязах само + на аварийния режим ако не включи основната перка smile.gif
p.s1.за тези 20-40сек работа на компресора температурата нe мърда на духалките 2-3градуса
#28
Публикувано 27 април 2009 - 22:36
Кат се напече колата или се дигне много налягането в Кондензатора (онова пред радиатора ) тръгват всички на макс.
Долния праг на пресостата е 2-3 атмосфери а горния 28 -32.
Перката се включва на около 20 -25 .
на 124 с М102 мотор, пресостата е само с положение I/0, демек няма 2ра степен. захранванеето за перката минава през съпротивление.
2рата степен е само за аварийният датчик за прегряване на мотора, тогава захранването заобикаля съпротивлението.
#29
Публикувано 28 април 2009 - 00:25
Колеги извинявам се за спама,някои знаели къде се намира въпросният датчик на перките на климатика за W140,единия знам че е на термостата а другия?
Death Metal Fan
#30
Публикувано 28 април 2009 - 00:50
на дехидратора, не съм сигурен къде е дехидратора при 140, но мисля че е зад левия фар
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни