Нали ти казвам,че и преди съм си правил подобни глезотийки(които си ми харесват на мен и това ми стига)и проблем не е имало досега с напуквания и пдгъвания.Напластения и втвърден лак прави усещане за твърдост от горе.Естествено времето ще покаже какво ще стане по-нататък,но например като го зашкурвах между етапите на лакиране,доста здраво го захващах и се усещаше стабилно.Между другото съм си мислил вариянт да се отреже гумата на волана там където ще бъде дървенията,да се измери дебелината на металната основа и градуса на окръжността и да се поръча на някой дърводелец с машини да се направят тези дървенийки от две части и после да си ги довършваш сам.Това е с цел да не се обясняваш много много какво ще правиш и какво ще става ,за да си пазиш нервите!Общо взето колкото повече сам си помогнеш-толкова по-добре.За първи път си обшивам волан и съм доста доволен от постигнатото,а какви волани съм виждал за които са броени пари...то окото го радва, това е добре
ама волана е мекичък, тоя лак не се ли напуква?
фолиото и то е мекичко...
брех, какъв съм неверник, мама му стара...
искам да го видя това нещо, на снимка не ми стига - да пипна искам

Как се сваля волана на 124?93-96г. с еарбаг
Започната от daimler1, 08 апр 2009 - 21:12:11
16 мнения по тази тема
#16
Публикувано 14 април 2009 - 18:53
#17
Публикувано 14 април 2009 - 19:09
Има време,ще дойде и този момент!Едно по едно-живота е пред нас!е точно тоя вариант, дето си го мислил, е правилния...
ама трябва мераклия дърводелец, и резервен волан...
аз съм виждал такива произведения, и са невероятни - естествено - руски...
фантастика, меко казано....
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни