Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Как се сваля волана на 124?93-96г. с еарбаг


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 08 April 2009 - 21:12

Здравейте колеги,на някой дали му се е случвало да сваля такъв волан?От заде напипвам две дупки,но като пъхна отвертка не захващам нищо.Откачам клемата на акумулатора.Моля споделете опита си.Благодаря!
  • 0

#2 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,421 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Posted 08 April 2009 - 21:22

това с акумулатора е задълже....само шестограм му е цаката,не помня номера-виж с едно огледалце:)
като свалиш еърбега,волана е на шлици-отгоре пак болт с шестограм-използвай удължение,че е мноо натегнат,и другото по важно-аз карах братчеда да държи волана за контра,щото ме беше шубе ако го заключа само да не прецакам механизма с тоя напън при отвиването..
потърси из форума-писано е доста
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 09 April 2009 - 06:45

това с акумулатора е задълже....само шестограм му е цаката,не помня номера-виж с едно огледалце:)
като свалиш еърбега,волана е на шлици-отгоре пак болт с шестограм-използвай удължение,че е мноо натегнат,и другото по важно-аз карах братчеда да държи волана за контра,щото ме беше шубе ако го заключа само да не прецакам механизма с тоя напън при отвиването..
потърси из форума-писано е доста

Благодаря!
  • 0

#4 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 09 April 2009 - 08:43

Да, да

Ако послушаш Veni, всичко ще стане елементарно, лесно и елегантно :icon_coolgrin:
Изпълни операциите, точно по този ред, както ги е описал Veni, при това с нужната внимателност, върху акцентираните моменти

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 12 April 2009 - 07:37

Благодатя момчета,точно така го направих,само дето с китайските шестограми не се получи защото се заоблиха,че ходих до един познат с хубав комплект и там я разхлабих и после лека-полека се прибрах и сега си творя едни красоти...
  • 0

#6 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 12 April 2009 - 15:26

Благодатя момчета,точно така го направих,само дето с китайските шестограми не се получи защото се заоблиха,че ходих до един познат с хубав комплект и там я разхлабих и после лека-полека се прибрах и сега си творя едни красоти...

Ееееее
Кажи кави красоти твориш бе пич
Баси скрънзата си

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 13 April 2009 - 07:35

Ееееее
Кажи кави красоти твориш бе пич
Баси скрънзата си

Поздрави
:4036:

Като свърша ще направя снимки!
  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 14 April 2009 - 11:09

Идеята и изпълнението са мои.Материалите са мебелно фолио за 1лв.,лепило за 3лв.,лака е двукомпонентен-имах,кожа и конци имах.Кожата е естествена от едно мое елече,което не нося от може би 10години и само го прехвърлях по гардеробите и сега го разкатах ;) дефекта е че от едната страна са сложили на елека по-дебела кожа,от колкото на другата и това го останових късно ама това е полужението-за без пари толкова!Отне ми около 7-8часа разпръснати в 4 дни заради лакирането.Ами това е.Attached File  Picture_030.jpg   810.77K   91 downloadsAttached File  Picture_031.jpg   794.85K   90 downloads[attachment=
784:Picture_032.jpg]Attached File  Picture_033.jpg   821.52K   103 downloadsAttached File  Picture_034.jpg   821.02K   77 downloads.jpg]

Attached Files


  • 0

#9 калоян

калоян

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    W211 2,7CDI-2001-черен металик.W201-хобито- 2.0 бензин 1992-черен металик

Posted 14 April 2009 - 13:20

Спестил си около 500 евро,дано изкарат дълго-стискам палци
  • 0

#10 hansito

hansito

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Филибето майна
  • Автомобил:
    W124 300ce 1991.

Posted 14 April 2009 - 15:22

:icon_welldone:
  • 0
Публикувано изображение

#11 hansito

hansito

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Филибето майна
  • Автомобил:
    W124 300ce 1991.

Posted 14 April 2009 - 15:27

И на мен ми е интересно аджеба като стане вьнка 40 градуса а в колата 60-70 градуса няма ли фолиото да се отлепи и да се подгьне по- краищата.Иначе на барчето изглежда добре е станало и като е напрьскано с лак почти като оригинално, незнам дано наживо да изглежда по-добре.
  • 0
Публикувано изображение

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 14 April 2009 - 15:29

ами много успешно си се справил ( баси, как звучи, като Дони от МюзикАйдъл)

хубаво, ама това фолио на волана колко ще изкара, според тебе?
щото, ако го напече слънцето, и ..game over...

а то сега ще напича...

как е фиксирано фолиото към волана?

С лепило"Прома" е фиксирано.Тоя номер го направих за първи път преди13-14год.на една В-110,после и на В-123,в различни вариации разбира се и изкарва 3-4год.Като започне да се изтърква лака,а това е единственото което става пак лакирам здраво и тва е.Важното е да радва окото!!!
  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 14 April 2009 - 15:30

ами много успешно си се справил ( баси, как звучи, като Дони от МюзикАйдъл)

хубаво, ама това фолио на волана колко ще изкара, според тебе?
щото, ако го напече слънцето, и ..game over...

а то сега ще напича...

как е фиксирано фолиото към волана?

С лепило"Прома" е фиксирано.Тоя номер го направих за първи път преди13-14год.на една В-110,после и на В-123,в различни вариации разбира се и изкарва 3-4год.Като започне да се изтърква лака,а това е единственото което става пак лакирам здраво и тва е.Важното е да радва окото!!!
  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 14 April 2009 - 15:41

Спестил си около 500 евро,дано изкарат дълго-стискам палци

Отдавна исках да си купя оригинален такъв,но тъй-като направих доста харчове по колата,а най евтиното предложение в и-бей стигна 260евро и то трябваше да си пращам моя волан и тогава да ми изпрати направен от него реших по този начин да си задоволя мерака.
  • 0

#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 14 April 2009 - 16:04

И на мен ми е интересно аджеба като стане вьнка 40 градуса а в колата 60-70 градуса няма ли фолиото да се отлепи и да се подгьне по- краищата.Иначе на барчето изглежда добре е станало и като е напрьскано с лак почти като оригинално, незнам дано наживо да изглежда по-добре.

И на мен ми е интересно аджеба,като от долу е залепено с"обущарско"лепило,а от горе има 30 маазни ръце лак(не е "напръскано") и от страни е обхванато със залепена и после обшита кожа,че от къде точно очакваме да се подгъне?
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users