
Как се сваля волана на 124?93-96г. с еарбаг
Started by daimler1, 08 Apr 2009 - 21:12:11
16 replies to this topic
#1
Posted 08 April 2009 - 21:12
Здравейте колеги,на някой дали му се е случвало да сваля такъв волан?От заде напипвам две дупки,но като пъхна отвертка не захващам нищо.Откачам клемата на акумулатора.Моля споделете опита си.Благодаря!
#2
Posted 08 April 2009 - 21:22
това с акумулатора е задълже....само шестограм му е цаката,не помня номера-виж с едно огледалце
като свалиш еърбега,волана е на шлици-отгоре пак болт с шестограм-използвай удължение,че е мноо натегнат,и другото по важно-аз карах братчеда да държи волана за контра,щото ме беше шубе ако го заключа само да не прецакам механизма с тоя напън при отвиването..
потърси из форума-писано е доста

като свалиш еърбега,волана е на шлици-отгоре пак болт с шестограм-използвай удължение,че е мноо натегнат,и другото по важно-аз карах братчеда да държи волана за контра,щото ме беше шубе ако го заключа само да не прецакам механизма с тоя напън при отвиването..
потърси из форума-писано е доста

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#3
Posted 09 April 2009 - 06:45
Благодаря!това с акумулатора е задълже....само шестограм му е цаката,не помня номера-виж с едно огледалце
като свалиш еърбега,волана е на шлици-отгоре пак болт с шестограм-използвай удължение,че е мноо натегнат,и другото по важно-аз карах братчеда да държи волана за контра,щото ме беше шубе ако го заключа само да не прецакам механизма с тоя напън при отвиването..
потърси из форума-писано е доста
#4
Posted 09 April 2009 - 08:43
Да, да
Ако послушаш Veni, всичко ще стане елементарно, лесно и елегантно
Изпълни операциите, точно по този ред, както ги е описал Veni, при това с нужната внимателност, върху акцентираните моменти
Поздрави
Ако послушаш Veni, всичко ще стане елементарно, лесно и елегантно

Изпълни операциите, точно по този ред, както ги е описал Veni, при това с нужната внимателност, върху акцентираните моменти
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#5
Posted 12 April 2009 - 07:37
Благодатя момчета,точно така го направих,само дето с китайските шестограми не се получи защото се заоблиха,че ходих до един познат с хубав комплект и там я разхлабих и после лека-полека се прибрах и сега си творя едни красоти...
#6
Posted 12 April 2009 - 15:26
ЕеееееБлагодатя момчета,точно така го направих,само дето с китайските шестограми не се получи защото се заоблиха,че ходих до един познат с хубав комплект и там я разхлабих и после лека-полека се прибрах и сега си творя едни красоти...
Кажи кави красоти твориш бе пич
Баси скрънзата си
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#7
Posted 13 April 2009 - 07:35
Като свърша ще направя снимки!Ееееее
Кажи кави красоти твориш бе пич
Баси скрънзата си
Поздрави
#8
Posted 14 April 2009 - 11:09
Идеята и изпълнението са мои.Материалите са мебелно фолио за 1лв.,лепило за 3лв.,лака е двукомпонентен-имах,кожа и конци имах.Кожата е естествена от едно мое елече,което не нося от може би 10години и само го прехвърлях по гардеробите и сега го разкатах
дефекта е че от едната страна са сложили на елека по-дебела кожа,от колкото на другата и това го останових късно ама това е полужението-за без пари толкова!Отне ми около 7-8часа разпръснати в 4 дни заради лакирането.Ами това е.
Picture_030.jpg 810.77K
91 downloads
Picture_031.jpg 794.85K
90 downloads[attachment=
784:Picture_032.jpg]
Picture_033.jpg 821.52K
103 downloads
Picture_034.jpg 821.02K
77 downloads.jpg]



784:Picture_032.jpg]


Attached Files
#9
Posted 14 April 2009 - 13:20
Спестил си около 500 евро,дано изкарат дълго-стискам палци
#11
Posted 14 April 2009 - 15:27
И на мен ми е интересно аджеба като стане вьнка 40 градуса а в колата 60-70 градуса няма ли фолиото да се отлепи и да се подгьне по- краищата.Иначе на барчето изглежда добре е станало и като е напрьскано с лак почти като оригинално, незнам дано наживо да изглежда по-добре.
#12
Posted 14 April 2009 - 15:29
С лепило"Прома" е фиксирано.Тоя номер го направих за първи път преди13-14год.на една В-110,после и на В-123,в различни вариации разбира се и изкарва 3-4год.Като започне да се изтърква лака,а това е единственото което става пак лакирам здраво и тва е.Важното е да радва окото!!!ами много успешно си се справил ( баси, как звучи, като Дони от МюзикАйдъл)
хубаво, ама това фолио на волана колко ще изкара, според тебе?
щото, ако го напече слънцето, и ..game over...
а то сега ще напича...
как е фиксирано фолиото към волана?
#13
Posted 14 April 2009 - 15:30
С лепило"Прома" е фиксирано.Тоя номер го направих за първи път преди13-14год.на една В-110,после и на В-123,в различни вариации разбира се и изкарва 3-4год.Като започне да се изтърква лака,а това е единственото което става пак лакирам здраво и тва е.Важното е да радва окото!!!ами много успешно си се справил ( баси, как звучи, като Дони от МюзикАйдъл)
хубаво, ама това фолио на волана колко ще изкара, според тебе?
щото, ако го напече слънцето, и ..game over...
а то сега ще напича...
как е фиксирано фолиото към волана?
#14
Posted 14 April 2009 - 15:41
Отдавна исках да си купя оригинален такъв,но тъй-като направих доста харчове по колата,а най евтиното предложение в и-бей стигна 260евро и то трябваше да си пращам моя волан и тогава да ми изпрати направен от него реших по този начин да си задоволя мерака.Спестил си около 500 евро,дано изкарат дълго-стискам палци
#15
Posted 14 April 2009 - 16:04
И на мен ми е интересно аджеба,като от долу е залепено с"обущарско"лепило,а от горе има 30 маазни ръце лак(не е "напръскано") и от страни е обхванато със залепена и после обшита кожа,че от къде точно очакваме да се подгъне?И на мен ми е интересно аджеба като стане вьнка 40 градуса а в колата 60-70 градуса няма ли фолиото да се отлепи и да се подгьне по- краищата.Иначе на барчето изглежда добре е станало и като е напрьскано с лак почти като оригинално, незнам дано наживо да изглежда по-добре.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users