Към съдържанието

  •  

Снимка

Стрелката за горивото показва в повечепомощ


  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#16 h_gargov

h_gargov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък

Публикувано 14 октомври 2007 - 15:08

Колега аз го имах същия проблем.Реших го много лесно:извадих датчика от резарвоара и почистих с шкурка 2000 двете съпротевителни нишки и датчика работи като нов.На колегата пък му бяха скъсани и двете съпротевителни нишки и ги запоихме и негивия работи
  • 0

#17 hijacker

hijacker

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 192 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Амстелвейн
  • Интереси:Музика, компютри, автомобили, нови филми, пътувания, спортове и др.
  • Автомобил:
    Мерцедес 190Е 1.8
    Шкода Октавия 1.9ТДи
    Шкода Фабия 1.2ТСИ

Публикувано 14 октомври 2007 - 15:57

Здравейте,
Късметлии.

И аз го имам този проблем, само че при мен иска нови жици, тъй като едната е много отъняла... и явно вече не работи както трябва, Чудя се обаче дали не могат да се намерят само жиците от някъде с точните параметри. Така ще се наложи само да се закачат новите, без да се изхвърля цялата система на нивомера.

Поздрави,
-Николай
  • 0

#18 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 октомври 2007 - 16:40

Здравейте,
Късметлии.

И аз го имам този проблем, само че при мен иска нови жици, тъй като едната е много отъняла... и явно вече не работи както трябва, Чудя се обаче дали не могат да се намерят само жиците от някъде с точните параметри. Така ще се наложи само да се закачат новите, без да се изхвърля цялата система на нивомера.

Поздрави,
-Николай



Ейййй,....не се отказваш!

Мери и съпротивлението на пустата жица и оди питай за такъв реотан,...там дето навиват котлонни плочи или нагреватели!

Все ще измислят нещо!
  • 0

#19 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 15 октомври 2007 - 11:01

Линкс, знаеш ли дали на W202 250 резервоара е пригоден за обслужване на тея нивомери без да се налага сваляне и има ли по-сериозни рискове като се прави тая процедура? Защото Кастрол-а помага само частично, но тинята си е на дъното...
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#20 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 15 октомври 2007 - 11:27

при теб хуя ще е по-дебел,..

имаш два нивомера,..при бензиновите нема толкова буклук,..има износване.
..не се ремонтират,..сменят се с нови,....много скъпи поплавъчни нивомери!

намират се на дъното на резервоара,..като застанеш пред диференцияла ще видиш двете мъда на резервоара и пластмасовите капаци които покриват нивомерите!
Ако знаеш колко много бензин изтича при демонтажа,...стига ти до слиповете,...през мишниците,..

успех!


E ти си старо ку4е медалист но съдеики по поста ти може и да не знае6 номера........ или нещо дуго......
Зна4и за да не те4е бензин /
отвива се марку4а дето отива до мотора /марку4а дето е с налягане и го слагам в туби4ка или съд някакав.
Намирам релнцето за помпата и го махам и съответно подава напрежение на помпата и тя изкрва цялата 4орба в съда.
оба4е трябва да се внимава каде се подава напрежение сто ако се обарне дъртенето на помпата - следва в пове4ето слу4аи нова помпа.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#21 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 октомври 2007 - 19:02

E ти си старо ку4е медалист но съдеики по поста ти може и да не знае6 номера........ или нещо дуго......
Зна4и за да не те4е бензин /
отвива се марку4а дето отива до мотора /марку4а дето е с налягане и го слагам в туби4ка или съд някакав.
Намирам релнцето за помпата и го махам и съответно подава напрежение на помпата и тя изкрва цялата 4орба в съда.
оба4е трябва да се внимава каде се подава напрежение сто ако се обарне дъртенето на помпата - следва в пове4ето слу4аи нова помпа.



Този номер не минава,...защото се източва само чорбата от десното мъдо....
Левото се точи през мишниците!

Сети ли се?!
Нема го обратното гориво дето прехвърля чорбата от левото в десното мъдо,....

Изобщо точенето на чорбата от 202 си е голем Член!
  • 0

#22 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 15 октомври 2007 - 19:56

Да така е - оба4е пак се изто4ва пове4ето 4орба -в лявото остава само до нивото дето е под завоя.
Ама пак е по добре от нищо.
оба4е ми се варти в тиквата 4е и за тва има6е някакво лекарство но ве4е бая време не сам се омазвал и забравям мамка му. :closed-topic:
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#23 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 октомври 2007 - 21:17

Да така е - оба4е пак се изто4ва пове4ето 4орба -в лявото остава само до нивото дето е под завоя.
Ама пак е по добре от нищо.
оба4е ми се варти в тиквата 4е и за тва има6е някакво лекарство но ве4е бая време не сам се омазвал и забравям мамка му. :closed-topic:



нека тайния absaugeanschluss си остане наша малка тайна!

Те така и така нема да сменят тези скъпи нивомери,...поне да дезинфекцират мишниците,...ако все пак са ербап...
  • 0

#24 nasko50cc

nasko50cc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 26 октомври 2007 - 22:23

Здравейте,
и аз като вас имах тоя проблем с показване нивото на горивото(карам 124 дизел) даже накрая не искаше да работи на обороти, оказа се че през всичките тия години в резервоара се бе насъбрала страшно много мръсотия-почистихме го и сега е пушка!
  • 0

#25 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 27 октомври 2007 - 00:05

Аз съм с В202 и се ми показжа по-малко. Палня резервоара и до средата не скача. Сега имам поне 30 кила в резервоара а стрелката е по4ти на резерва. Има ли управия или се сменят там сичките чукурми? :dontknow:
  • 0

#26 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 27 октомври 2007 - 21:56

Аз съм с В202 и се ми показжа по-малко. Палня резервоара и до средата не скача. Сега имам поне 30 кила в резервоара а стрелката е по4ти на резерва. Има ли управия или се сменят там сичките чукурми? :dontknow:


Ами на W202 резервоара и на дисела и на бензина е еднкав( все пак направи справка по книгите 4е сам 99% само сигурен ) а от това следва 4е и нивомерите са подобни така 4е важи 4е се ремонтират с нови.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#27 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 27 октомври 2007 - 23:05

Да и аз тез дни така чух разбрах сущо че са им нещо като характерна болежка на Ц-тките.
Ебал съм го аз знам горе долу колко гори и си правя сметката, не 400-500 километра доливам независимо градско извънградско ко да прая. По добре китни за нафта от колкот за датчик.
И някой може ли да ми каже що го няма вече човечето с очилата? :dontknow: Само нинджи и военни разни луда работа.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни