Стрелката за горивото показва в повечепомощ
Започната от mafiota^^^, 23 юли 2006 - 22:40:20
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 юли 2006 - 22:40
Проблема е следния показва стрелката в повече и лампата за привършване на горивото не святка свети само когато дам контакт иначе като напълня резервоара показва че е пълен грешно показва само към края колата е w124
кажете решение на проблема дизел е.
кажете решение на проблема дизел е.
#2
Публикувано 23 юли 2006 - 22:50
ЧЕЕЕЕСТИТООООО
И аз карам 124 дизел и аз имам същия проблем-лампата свети само на контакт, когато е пълен стрелката е до горе, когато е на половина стрелката показва 1/2, когато е на една четвърт стрелката си показва 1/4, ама и когато е ПРАЗЕН пак показва 1/4 или малко по малко, ама веднъж ми заседна и ми свърши нафтата, а показваше над 1/4.
При мен датчика е лекуван некадърно, ама е ремонтнопригоден по принцип. Той е едно кюмбе с особен чешит гайка от долу и 2 съпротивителни нишки.
РЕШЕНИЕТО: доливам гориво когато стрелката падне под 1/2
И аз карам 124 дизел и аз имам същия проблем-лампата свети само на контакт, когато е пълен стрелката е до горе, когато е на половина стрелката показва 1/2, когато е на една четвърт стрелката си показва 1/4, ама и когато е ПРАЗЕН пак показва 1/4 или малко по малко, ама веднъж ми заседна и ми свърши нафтата, а показваше над 1/4.
При мен датчика е лекуван некадърно, ама е ремонтнопригоден по принцип. Той е едно кюмбе с особен чешит гайка от долу и 2 съпротивителни нишки.
РЕШЕНИЕТО: доливам гориво когато стрелката падне под 1/2
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Публикувано 24 юли 2006 - 00:03
Е то тва решение го знаем кажете другото решение
#4
Публикувано 24 юли 2006 - 19:41
около 120 кинта нов датчик или много играчка да се замени съпротивителната нишка с подходяща такава за някакви стотинки, а може да е само за почистване самия датчик.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#5
Публикувано 31 юли 2006 - 12:48
По някога като тръгвам по рязко и имам около 5 литра нафта в резервоара стрелката пада за момент до R и после пак до 1/4 застава
#6
Публикувано 20 септември 2006 - 15:48
Казвайте как се рзаглобява и почиства а и как се ремонтира скапания датчик защото стрелката му когато колата се движи направо кючек играе от R до 1/4 се клати постоянно.Давайте акъли схеми каквото имате.
#7
Публикувано 20 септември 2006 - 16:16
При мен на 123-ката го има същия проблем.За това си имам един резервен датчик.Когато започне да ми го прави го свалям и слагам другия,а "дефектиралия" го отремонтирам.Карам няколко месеца и процедурата се повтаря.
След като извадя датчика от резервоара,го разглабям.Той сам по себе си представлява един алуминиев цилиндър затворен отдолу с платмасова капачка стегната с една "смахната" гайка.Развива се лесно.Пада това дъно на датчика и се вади самия механизъм.А той е-2 успоредни жички ,като тези жички се свързват с един мост.Точно този мост е поплавъка движещ се нагоре-надолу.Почистваш жичките и гледаш дали поплавъка върви плавно.Аз ги почиствам с ацетон или някакът друг силен разстворител.Обърни внимание и ма контактите на поплавъка които опират и се движат по жичките.След това хубаво измии дъното на датчика.На него просто е "нарязана" една спирала и има едн малък отвор.През него влиза горивото,преминава през тази спирала и навлиза в тялото на датчика където в зависимост от това колко е нивото,съответно поплавъка се движи нагоре-надолу и променя съпротивлението от където и данните за бензиномера.Това е цялата история.А идеята за тази "серпентина"която се образува в дъното на датчика е именно при клатене на колата,горивото по-бавно да минава през самия датчик и от там да не се "лашка" поплавъка нагоре-надолу.Но след като го направиш след няколко месеца сигурно пак ще имаш същия проблем.Основния фактор е чистата нафта или бензин.Прашинките запушват част от "спиралата по която минава горивото и датчика работи смахнато.
Така е при W123, но сигурно е сходно а и сигурно е същото устройството на датчика и способа за отремонтиране на 124-ката.
След като извадя датчика от резервоара,го разглабям.Той сам по себе си представлява един алуминиев цилиндър затворен отдолу с платмасова капачка стегната с една "смахната" гайка.Развива се лесно.Пада това дъно на датчика и се вади самия механизъм.А той е-2 успоредни жички ,като тези жички се свързват с един мост.Точно този мост е поплавъка движещ се нагоре-надолу.Почистваш жичките и гледаш дали поплавъка върви плавно.Аз ги почиствам с ацетон или някакът друг силен разстворител.Обърни внимание и ма контактите на поплавъка които опират и се движат по жичките.След това хубаво измии дъното на датчика.На него просто е "нарязана" една спирала и има едн малък отвор.През него влиза горивото,преминава през тази спирала и навлиза в тялото на датчика където в зависимост от това колко е нивото,съответно поплавъка се движи нагоре-надолу и променя съпротивлението от където и данните за бензиномера.Това е цялата история.А идеята за тази "серпентина"която се образува в дъното на датчика е именно при клатене на колата,горивото по-бавно да минава през самия датчик и от там да не се "лашка" поплавъка нагоре-надолу.Но след като го направиш след няколко месеца сигурно пак ще имаш същия проблем.Основния фактор е чистата нафта или бензин.Прашинките запушват част от "спиралата по която минава горивото и датчика работи смахнато.
Така е при W123, но сигурно е сходно а и сигурно е същото устройството на датчика и способа за отремонтиране на 124-ката.
#8
Публикувано 20 септември 2006 - 17:16
Отгоре е с гайка като това моето
ремонта от долния край започва така ли?
И дали корселин ще почисти добре тези жички.
ремонта от долния край започва така ли?
И дали корселин ще почисти добре тези жички.
#9
Публикувано 20 септември 2006 - 21:31
А - а - а !!! Е те тва е нещото.Тази голяма гайка е за демонтирането на датчика от резервоара.Става с тръбен ключ.Той си излиза цял,както е на снимката.Отдолу където съм ти посочил е една малка гайчица.Развии я с клещи например.След това няма начин да я объркаш работата.Значи-развиваш гайката,сваляш една голяма метална шайба,пластмасовата "серпентина" и механизма който е вътре си излиза.По-точно се "изхлузва" тръбата.Самите жички с поплавъка са си заработени към тая огроооомна гайка.След това при сглабянето си има един канал който ако не го уцелиш неможеш го сглобиш.Трябва да си кьорав да не го видиш.Червената стрелка ти е гайката,а зелената е мястото където е канала.
И с кореселин става.Доколкото знам тези жички имат много фин слой платина и не се препоръчва да се стърже със шкурка.
КАто го отвориш ще се очудиш колко елементарно е направена цялата история.Давай смело.Няма нищо страшно.
И с кореселин става.Доколкото знам тези жички имат много фин слой платина и не се препоръчва да се стърже със шкурка.
КАто го отвориш ще се очудиш колко елементарно е направена цялата история.Давай смело.Няма нищо страшно.
#10
Публикувано 20 септември 2006 - 22:18
Колега мерси много за инфото като ми остане време я почвам.
#11
Публикувано 11 октомври 2007 - 20:29
Хора, а някои може ли да ми покаже със снимка къде точно се намира датчика, защото и аз имам проблем при вярното показване на бензина. Колата ми е
ц180 95г. ?
ц180 95г. ?
#12
Публикувано 13 октомври 2007 - 18:24
имах го и аз този проблем и отворих датчика и махнах 100 кила лайна и сега и 5 литра да и сложа лампата гасне и си се мести стрелакта само внимавай че има две много тънки жички по които върви самия датчик
#13
Публикувано 13 октомври 2007 - 18:40
Имах същият проблем с стрелката на горивото.Но преди 2 седмици сложих една добавка на Кастрол с цел прочистване на дюзите.Голям резултат нямаше обаче ми се оправи срелката.Пробвайте ако искате.При мен имаше резултат
#14
Публикувано 13 октомври 2007 - 19:15
Хора, а някои може ли да ми покаже със снимка къде точно се намира датчика, защото и аз имам проблем при вярното показване на бензина. Колата ми е
ц180 95г. ?
при теб хуя ще е по-дебел,..
имаш два нивомера,..при бензиновите нема толкова буклук,..има износване.
..не се ремонтират,..сменят се с нови,....много скъпи поплавъчни нивомери!
намират се на дъното на резервоара,..като застанеш пред диференцияла ще видиш двете мъда на резервоара и пластмасовите капаци които покриват нивомерите!
Ако знаеш колко много бензин изтича при демонтажа,...стига ти до слиповете,...през мишниците,..
успех!
#15
Публикувано 13 октомври 2007 - 20:41
при теб хуя ще е по-дебел,..
имаш два нивомера,..при бензиновите нема толкова буклук,..има износване.
..не се ремонтират,..сменят се с нови,....много скъпи поплавъчни нивомери!
намират се на дъното на резервоара,..като застанеш пред диференцияла ще видиш двете мъда на резервоара и пластмасовите капаци които покриват нивомерите!
Ако знаеш колко много бензин изтича при демонтажа,...стига ти до слиповете,...през мишниците,..
успех!
И аз го разбрах къде е
Не се сърдете колеги изкефи ме на макс
Още се смея
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни