Стрелката за горивото показва в повечепомощ
Started by mafiota^^^, 23 Jul 2006 - 22:40:20
26 replies to this topic
#16
Posted 14 October 2007 - 15:08
Колега аз го имах същия проблем.Реших го много лесно:извадих датчика от резарвоара и почистих с шкурка 2000 двете съпротевителни нишки и датчика работи като нов.На колегата пък му бяха скъсани и двете съпротевителни нишки и ги запоихме и негивия работи
#17
Posted 14 October 2007 - 15:57
Здравейте,
Късметлии.
И аз го имам този проблем, само че при мен иска нови жици, тъй като едната е много отъняла... и явно вече не работи както трябва, Чудя се обаче дали не могат да се намерят само жиците от някъде с точните параметри. Така ще се наложи само да се закачат новите, без да се изхвърля цялата система на нивомера.
Поздрави,
-Николай
Късметлии.
И аз го имам този проблем, само че при мен иска нови жици, тъй като едната е много отъняла... и явно вече не работи както трябва, Чудя се обаче дали не могат да се намерят само жиците от някъде с точните параметри. Така ще се наложи само да се закачат новите, без да се изхвърля цялата система на нивомера.
Поздрави,
-Николай
#18
Posted 14 October 2007 - 16:40
Здравейте,
Късметлии.
И аз го имам този проблем, само че при мен иска нови жици, тъй като едната е много отъняла... и явно вече не работи както трябва, Чудя се обаче дали не могат да се намерят само жиците от някъде с точните параметри. Така ще се наложи само да се закачат новите, без да се изхвърля цялата система на нивомера.
Поздрави,
-Николай
Ейййй,....не се отказваш!
Мери и съпротивлението на пустата жица и оди питай за такъв реотан,...там дето навиват котлонни плочи или нагреватели!
Все ще измислят нещо!
#19
Posted 15 October 2007 - 11:01
Линкс, знаеш ли дали на W202 250 резервоара е пригоден за обслужване на тея нивомери без да се налага сваляне и има ли по-сериозни рискове като се прави тая процедура? Защото Кастрол-а помага само частично, но тинята си е на дъното...
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#20
Posted 15 October 2007 - 11:27
при теб хуя ще е по-дебел,..
имаш два нивомера,..при бензиновите нема толкова буклук,..има износване.
..не се ремонтират,..сменят се с нови,....много скъпи поплавъчни нивомери!
намират се на дъното на резервоара,..като застанеш пред диференцияла ще видиш двете мъда на резервоара и пластмасовите капаци които покриват нивомерите!
Ако знаеш колко много бензин изтича при демонтажа,...стига ти до слиповете,...през мишниците,..
успех!
E ти си старо ку4е медалист но съдеики по поста ти може и да не знае6 номера........ или нещо дуго......
Зна4и за да не те4е бензин /
отвива се марку4а дето отива до мотора /марку4а дето е с налягане и го слагам в туби4ка или съд някакав.
Намирам релнцето за помпата и го махам и съответно подава напрежение на помпата и тя изкрва цялата 4орба в съда.
оба4е трябва да се внимава каде се подава напрежение сто ако се обарне дъртенето на помпата - следва в пове4ето слу4аи нова помпа.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#21
Posted 15 October 2007 - 19:02
E ти си старо ку4е медалист но съдеики по поста ти може и да не знае6 номера........ или нещо дуго......
Зна4и за да не те4е бензин /
отвива се марку4а дето отива до мотора /марку4а дето е с налягане и го слагам в туби4ка или съд някакав.
Намирам релнцето за помпата и го махам и съответно подава напрежение на помпата и тя изкрва цялата 4орба в съда.
оба4е трябва да се внимава каде се подава напрежение сто ако се обарне дъртенето на помпата - следва в пове4ето слу4аи нова помпа.
Този номер не минава,...защото се източва само чорбата от десното мъдо....
Левото се точи през мишниците!
Сети ли се?!
Нема го обратното гориво дето прехвърля чорбата от левото в десното мъдо,....
Изобщо точенето на чорбата от 202 си е голем Член!
#22
Posted 15 October 2007 - 19:56
Да така е - оба4е пак се изто4ва пове4ето 4орба -в лявото остава само до нивото дето е под завоя.
Ама пак е по добре от нищо.
оба4е ми се варти в тиквата 4е и за тва има6е някакво лекарство но ве4е бая време не сам се омазвал и забравям мамка му.
Ама пак е по добре от нищо.
оба4е ми се варти в тиквата 4е и за тва има6е някакво лекарство но ве4е бая време не сам се омазвал и забравям мамка му.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#23
Posted 15 October 2007 - 21:17
Да така е - оба4е пак се изто4ва пове4ето 4орба -в лявото остава само до нивото дето е под завоя.
Ама пак е по добре от нищо.
оба4е ми се варти в тиквата 4е и за тва има6е някакво лекарство но ве4е бая време не сам се омазвал и забравям мамка му.
нека тайния absaugeanschluss си остане наша малка тайна!
Те така и така нема да сменят тези скъпи нивомери,...поне да дезинфекцират мишниците,...ако все пак са ербап...
#24
Posted 26 October 2007 - 22:23
Здравейте,
и аз като вас имах тоя проблем с показване нивото на горивото(карам 124 дизел) даже накрая не искаше да работи на обороти, оказа се че през всичките тия години в резервоара се бе насъбрала страшно много мръсотия-почистихме го и сега е пушка!
и аз като вас имах тоя проблем с показване нивото на горивото(карам 124 дизел) даже накрая не искаше да работи на обороти, оказа се че през всичките тия години в резервоара се бе насъбрала страшно много мръсотия-почистихме го и сега е пушка!
#25
Posted 27 October 2007 - 00:05
Аз съм с В202 и се ми показжа по-малко. Палня резервоара и до средата не скача. Сега имам поне 30 кила в резервоара а стрелката е по4ти на резерва. Има ли управия или се сменят там сичките чукурми?
#26
Posted 27 October 2007 - 21:56
Аз съм с В202 и се ми показжа по-малко. Палня резервоара и до средата не скача. Сега имам поне 30 кила в резервоара а стрелката е по4ти на резерва. Има ли управия или се сменят там сичките чукурми?
Ами на W202 резервоара и на дисела и на бензина е еднкав( все пак направи справка по книгите 4е сам 99% само сигурен ) а от това следва 4е и нивомерите са подобни така 4е важи 4е се ремонтират с нови.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#27
Posted 27 October 2007 - 23:05
Да и аз тез дни така чух разбрах сущо че са им нещо като характерна болежка на Ц-тките.
Ебал съм го аз знам горе долу колко гори и си правя сметката, не 400-500 километра доливам независимо градско извънградско ко да прая. По добре китни за нафта от колкот за датчик.
И някой може ли да ми каже що го няма вече човечето с очилата? Само нинджи и военни разни луда работа.
Ебал съм го аз знам горе долу колко гори и си правя сметката, не 400-500 километра доливам независимо градско извънградско ко да прая. По добре китни за нафта от колкот за датчик.
И някой може ли да ми каже що го няма вече човечето с очилата? Само нинджи и военни разни луда работа.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users