Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

МОТОРИСТИ И МОТОРИима ли мотористи във форума


  • Please log in to reply
124 мнения по тази тема

#106 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 май 2011 - 19:49

Браво!!! :icon_welldone: Няма смисъл от коментари че това е лудост!
Много добро постижение и поздравления за здравите нерви!!! :)
P.S. Имам доста познати които твърдят, че е лудост да се кара с над 100км/ч по БГ пътища... :slap:
  • 0
Публикувано изображение

#107 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 03 май 2011 - 19:55

Не е просто лудост ... тук няма пътища просто ... а онзи яко си апе каишката като го гледам :kill_myself:

Ето и един от 0 до 299 за около 20 секунди:

  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#108 AGENTA

AGENTA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 166 Мнения:
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    190Е 2.3I 92г. ASD ABS
    190D 2000 83г.

Публикувано 03 май 2011 - 20:29

аз имах KAWASAKI 550 GPZ но го продадох :dontknow:
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#109 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 03 май 2011 - 20:38

Не е просто лудост ... тук няма пътища просто ... а онзи яко си апе каишката като го гледам :kill_myself:

Ето и един от 0 до 299 за около 20 секунди:
http://www.youtube.com/watch?v=YSuneR_oLqQ

одеве мислех да пусна коментар,че предишното видео със 7те минути ми се вижда фалшиво(в смисъл-има някаква драма със скоростомера)защото аз съм карал със 260 км/ч кола и пътя буквлано летеше под мен-да не говорим за страничните обекти които подминаваш-или пък маркировката на пътя...ама викам айде-не съм моторист-няма да разлайвам кучетата(само израз)-може пък и така да изглежда от мотор(въпреки,че няма никаква логика)...но след това видео на Хауси-е повече от видна разликата....
Лично мнение с което не ангажирам никои.
Поздрави
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#110 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 03 май 2011 - 21:27

А после се питаме защо тийнейджърите се трепят по пътища с всякакви МПС-та!

П.С.
Някой да има клипче с демострации за избягване на опасни ситуации и инструкции за овладяване на излезло от контрол МПС? Аз каквото знам го знам от болезнен личен опит.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#111 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 03 май 2011 - 23:44

А после се питаме защо тийнейджърите се трепят по пътища с всякакви МПС-та!

П.С.
Някой да има клипче с демострации за избягване на опасни ситуации и инструкции за овладяване на излезло от контрол МПС? Аз каквото знам го знам от болезнен личен опит.

Ако си сериозно заинтересуван -или конкретно те интересува нещо....питай

Имам някаква специализация по тази част...
клипчетата са подвеждащи в такива случаи..
Поздрави
п.п.-Навремето щях да правя цял раздел със подобни техники и всичко свързано със сигурноста,но материята е твърде обширна и със страшно много фактори и можеше да се получи вместо помощ-в някои случаи обратното-,,,и изобщо батак-щото и юридически нямаше да е издържано и т.н.,,,,
Но някога може и да се направи подобно нещо де...
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#112 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 03 май 2011 - 23:56

Абе така и така се чете темата-мога да дам поне някои основни правила -или нека го кажем тактики:

-При изпадане в необичаина ситуация на пътя включваща друго препятствие или обект-най важното е да се концентрирате върху вероятния изход-огромното мнозинство от хора ще се вторачат във опасността(идваща кола в насрещното например)и ще са като зайци на прожектор-никаква реакция и чист ужас във очите-съчетан с пълна парализа-което е ГРЕШКА...това което трябва да направите е (след като регистрирате опасността)веднага да почнете да се оглеждате( и нарочно казвам оглеждате)за вероятен изход от ситуацията-които най често се обуславя със избиране на курс извън курса на сблъсък с обекта и същевременно такъв които няма да застраши Вас(например да навието рязко волана вдясно и да полетите в пропаста или да забиете в нивата с 80-100 км и т.н.),съчетан със намаляване на скороста.
Пояснявам защо казвам "оглежда":
При напрегнати ситуаций мозъка реагира първосигнално или "животински" и само много тренирани хора биха владяли реакцийте си в такъв момент-а самото реагиране на мозъка се състои в това ,че поради ред процеси които сега не са от значение-се получава така нареченото "тунелно виждане" ,което се обуславя във онова споменато замръзване на тялото и съсредоточаване на погледа върху опасността като в същото време ,страничното(познато още като периферно) виждане се размазва и свежда почти до нула-това се дължи основно на факта,че кръвта се отдръпва от краиниците и отива в мозъка и сърцето(възможно е и изтръпване на ръцете или краката)-а със бързото оглеждане (наляво надясно е добър вариант)-се разсейва този ефект и сте (вече) във състояние за части от секундата да изберете безопасен курс.

офф...май ще стане дълго-хаде засега толкова-при повече интерес-повече :)

:flagMB new:
p.p.-и все пак да кажа-написаното горе са препоръчителни действия и не гарантират нищо.Като автор на поста съм длъжен да Ви предупредя ,че отговорноста е лична и не може да бъде обвръзана с препоръчаното от мен.
  • 1
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#113 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 04 май 2011 - 01:23

Ако си сериозно заинтересуван -или конкретно те интересува нещо....питай

Имам някаква специализация по тази част...
клипчетата са подвеждащи в такива случаи..
Поздрави
п.п.-Навремето щях да правя цял раздел със подобни техники и всичко свързано със сигурноста,но материята е твърде обширна и със страшно много фактори и можеше да се получи вместо помощ-в някои случаи обратното-,,,и изобщо батак-щото и юридически нямаше да е издържано и т.н.,,,,
Но някога може и да се направи подобно нещо де...

Аз имам личен опит по тая част, както казах болезнен. Клипчета съм гледал и съм бил на няколко тренировки с професионалисти. Като цяло инструкциите се покриват с клиповете, дали човек ще съумее да ги изпълни е друг въпрос, лошото е че никой не ги публикува тия клипчета и си учим децата как да се трепят, а не как да се пазят.
Моя опит се ограничава с ръчни скорости, с автомат съм от скоро, а колата е бъкана със системи за сигурност и докато мисля как да реагирам на дисплея вече пише че съм сгрешил, така че мога да пиша само за опита ми с ръчни скорости(предно и задно).
С текuщата кола две случки имам с еднакъв резултат: аквапланинг, докато си търся съединителя(на автоматика), автомобила взема мерки и потъва в локвата пищейки, че съм щял да изгубя контрол. Не е много полезно като съвет, ама ако можете вземайте кола с ESP.При автомобил с ръчни и без ESP най-доброто е да натиснете съединител, внимателно, че ако го объркате със спирачката е още по-лошо.
Не знам до колко е правилно, но ето моя опит:
Боксуване: когато движещите колела не се въртят с подходящата скорост според пътя, изпреварват или забавят:
- предно - резултат: недозавиване, поднасяне на предница. Реакция на водача: съединител, ако има(ако няма някой с опит да каже), до дупка или газ, зависи от кола, гуми и прочие. Препоръчвам всеки да си тества колата в контролирана обстановка(някой стар закътън път, без оастност за други участници в движението или минимална таква).
- задно - резултат: презавиване, поднасяне на задница. реакция на водача: съединител(ако има, ако няма, някой с опит да каже) или газ с контролирран дрифт, аз не го владея, тъй , че някой с опит да се намеси.
- Възможни резултати:
- карате с подходяща скорост - няма проблеми, всичко си идва на мястото след съединителя(ако нямате съединител и нямате ЕСП, не четете тук).
- карате с неподходяща скорост - има проблеми и горното написано не помага(ЕСП, ако имате, също не помага - лошо, много лошо, имате нужда от много късмет). Започвате да добивате моя болезнен опит коя скорост е подходяща. За съжаление няма как да опиша усещането за подходяща сорост, но със сигурност тя е максималната според вас минус поне 20 км/ч. Колкото повече минус слагате, толкова по-подходяща и безопасна е скоростта. Самоувереност и Самоубийство, малка но съществена разлика. Не се шегувайте с тази малка разлика, никога!
Пробвал съм кола с предно на "задни кънки". Голям смях на полигон и голяма трагедия на жив път. Който има възможност да си пробва возилото как реагира в различни ситуации, щото различни коли с различни гуми и после олеле от съвети...
При употреба на написаното тук отговорността е лична!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#114 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 04 май 2011 - 08:28

На мен ми се струва,че последният клип е фалшив. Сякаш е на забързан кадър.
  • 0

#115 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 май 2011 - 08:42

Само да добавя, че Driving Experience, на който ходихме в Германия миналата година, представлява това, което mradulov препоръчва да се направи на някой пуст път. Разликата е, че там го правихме на писта, която е оградена и средата е супер контролирана. Освен това заданията се изпълняваха с 50 различни автомобила от А класа през ML и GL до S и SL класи и наистина можеш да усетиш разликата от автомобилите. Освен това инструкторите (поне нашия) бяха с по 20 години опит в екстремно шофиране. Там имаше точно такива неща, като избягване на препятствие, спиране и завиване на хлъзгаво (със и без ESP), както и завойчета на змейка (от конуси) и големи завои на осморка... именно за да усетиш какво се случва с автомобила при различни ситуации. Бих казал, че беше колкото забавно, толкова и полезно.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#116 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 04 май 2011 - 08:59

Само да добавя, че Driving Experience, на който ходихме в Германия миналата година, представлява това, което mradulov препоръчва да се направи на някой пуст път. Разликата е, че там го правихме на писта, която е оградена и средата е супер контролирана. Освен това заданията се изпълняваха с 50 различни автомобила от А класа през ML и GL до S и SL класи и наистина можеш да усетиш разликата от автомобилите. Освен това инструкторите (поне нашия) бяха с по 20 години опит в екстремно шофиране. Там имаше точно такива неща, като избягване на препятствие, спиране и завиване на хлъзгаво (със и без ESP), както и завойчета на змейка (от конуси) и големи завои на осморка... именно за да усетиш какво се случва с автомобила при различни ситуации. Бих казал, че беше колкото забавно, толкова и полезно.

За съжаление, тук в БГ, няма подобни полигони.
Има курсове за бесопасно шофиране, ама цената им е убийствена, а според мен държавата трябва да ги субсидира.

П.С.
Илия, много ти завиждам за Driving Experience!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#117 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 май 2011 - 11:33

За съжаление, тук в БГ, няма подобни полигони.
Има курсове за бесопасно шофиране, ама цената им е убийствена, а според мен държавата трябва да ги субсидира.

П.С.
Илия, много ти завиждам за Driving Experience!


Тая година като са записванията пак се ослушвайте, че да има място за нас :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

#118 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 05 май 2011 - 14:09

Тая година като са записванията пак се ослушвайте, че да има място за нас :bigemo_harabe_net-110:


Не си прав! Да не мислиш, че се ослушвам?
Как да кажа на жената, че отивам до Германия за седмица, да покарам нови Мерцедеси, пък било и безопасно?
Нали се сещаш, че топките ми ще овиснат на комина ТЕЦ София!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#119 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юни 2011 - 13:12

Клипа си е реален колкото и да го гледам. (мое мнение) като гледам на 1ва си направи колкото попринцип правят 1000-дарките. но по осовата линия така немога да преценя теи като и аз съм карал на 5-6 пъти със 299 и когато си ти на мотора нищо невиждаш...
  • 0
Публикувано изображение

#120 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юни 2011 - 13:36

...
- задно - резултат: презавиване, поднасяне на задница. реакция на водача: съединител(ако има, ако няма, някой с опит да каже) или газ с контролирран дрифт, аз не го владея, тъй , че някой с опит да се намеси.
- Възможни резултати:
- карате с подходяща скорост - няма проблеми, всичко си идва на мястото след съединителя(ако нямате съединител и нямате ЕСП, не четете тук).
- карате с неподходяща скорост - има проблеми и горното написано не помага(ЕСП, ако имате, също не помага - лошо, много лошо, имате нужда от много късмет). ....
...
Пробвал съм кола с предно на "задни кънки". Голям смях на полигон и голяма трагедия на жив път.

Mного готин пост. Със задно, аз правя следното.
Ако наистина губя контрол над колата при висока скорост, пускам газта и кормилото, никакви съединители и спирачки, особено по надолнище.
Кормилото си хваща правилната траектория и няма ефект на камшик.
Ако губя контрол над колата при ниска скорост и нямам какво да блъсна, мачкам газта до долу без да сменям предавка, предполагам съм бил поне на 2500 оборота на 3та. Действа при коли с повече коне. Това обикновено се случва при много мокро време с изключено ESP, понеже при хубаво време в градски условия, почти винаги го изключвам. На дълъг път винаги ми е включено.
Получава се същото като на този клип на 4:44.
http://www.youtube.com/watch?v=e3R9IpAQ6xo


Ако няма достатъчно сила колата, се бута една надолу, примерно 3та - 2ра, действа и на автомати, но на ръчни може да се пребиете по-ефектно, ако се направи лошо.
Просто се внимава при подаването на газта, понеже може да направи камшик, а вие не искате това.

Принципно и опити за "метене" на завои не трябва да се правят на 1ва скорост, а на 2ра.
Наистина си е до усещане. Принципно Мерц-овете са по-спокойни коли, спрямо останалите със задно... но са тежки и камшиците им са малко странни.
Аз в началото въобще не можех да я хлъзгам, но с времето се свиква какво да се очаква.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни