Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Маслото мирише на бензин, двигателя глъхне, няма мощностЕ 220 - 124


  • Please log in to reply
46 мнения по тази тема

#1 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 февруари 2009 - 10:43

Здравейте колеги!Отново се заформя проблем с моята кола.Вчера установихме с един наш съфорумник,че маслото ми мирише на бензин,а от кога идея си нямам.Аз само си го меря и като видя че не е мръднало си връщам щеката обратно и хич не ми идва на ум да го мириша.Вчера карах много дълго време градско,което не ми се беше случвало до сега и налягането на маслото падна на нула!!! А обикновенно си държи двойка на добре загрял двигател.Въпроса ми е от какво може да е и как да го оправя?
  • 0

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 февруари 2009 - 14:54

На първо време смени маслото че това 0атм хич не е на добре.Отделно че бензина влошава мазилните качества на маслото и неможе да направи хубав маслен клин което ще разкаже играта на лагерите.

Бензина в маслото говори са силно обогатена горивна смес,ама наистина силно обогатена.Ако свалиш свещите ще са черни.
Като първо мини една диагностика и след това се ориентирай към дюзите.
  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 февруари 2009 - 17:45

На първо време смени маслото че това 0атм хич не е на добре.Отделно че бензина влошава мазилните качества на маслото и неможе да направи хубав маслен клин което ще разкаже играта на лагерите.

Бензина в маслото говори са силно обогатена горивна смес,ама наистина силно обогатена.Ако свалиш свещите ще са черни.
Като първо мини една диагностика и след това се ориентирай към дюзите.

А бе мама и и диагностика на всякъде ми казват че всичко е О.К.!?Преди имах проблем с дюзите и ги смених с 4 втора употреба и колата започна да работи доста по-добре.В последствие стана ясно че дюзите не са били точно за моята кола(купих ги от форума от Марио,но това е др.въпрос)Наистина забелязах,че от ауспуха наистина мирише доста на бензин,но нали на елкона слагат в ауспуха една джаджа да мери сместа?Аз от къде да знам колко трябва да мирише де?Какво мога да направя и как влиза тоя бензин в маслото?Иначе извън градско ми гори добре според мен-8,а градско нямам идея карам я рядко и на къси разтояния.Как може да се намали тая горивна смес?
  • 0

#4 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 февруари 2009 - 18:32

...Какво мога да направя и как влиза тоя бензин в маслото?...


Toя бензин ти влиза в маслото основно през хлабината в бутало-цилиндровата група,с думи прости се процежда през сегментите.Това си е нещо съвсем нормално и при изправен двигател да изтърва налягане от там и така се получава подкартерното налягане.При теб случая е малко по-особен.Понеже мотора е мааааалко вече старичък,хлабините са по-големи и възможността да премине прясна горивна смес-респективно изгорели газове се увеличава.
По-интересен е въпроса не с изгорелите газове а с прясната горивна смес.При положение че дюзите ти впръскват бая бензинец,в такт сгъстяване част от нагнетяващата се горивна смес се изтърва от сегментите и попада в подкартерното пространство.От там се омесва с мъглата от масло вдигната от коляновия вал и това голямо количество бензин впръскано от дюзите разрежда маслото.
Ся схващаш ли каква е картинката.
Дори и мотора да ти сдухан на умиралка,няма да ти се разреди толкова маслото.При теб това голямо количство впръскан бензин е причината.
Сега,значи пич просто ппоразгледай тук във форума има няколко сервиза които се цитират че са много добри на тема Мерцедес и отиди там.При тия при които си ходил повече не съпвай.Неможе да имаш неизгорели газовае,да мирише отзад на бензин и оня да ти вика че всичко е ОК.
Като първо се започва при такива проблеми с абсолютно изправна запалителна уредба за да няма съмнения в работа на свещи,кабели,бубини и разпределение и центровки и след това като ти закачат колата на машината ще си покаже кое как и къде да се бара за да се докара сместа в граници.
Това ти е играта,хора които знаят последователността на работа и най-вече да разбират какво им казва апаратурата за диагностика,всичко друго е несериозно.Неможе да набедиш някой елемент от системите без да имаш ясната представа какво се случва с тези системи като цяло.

Този пост е редактиран от W123: 13 февруари 2009 - 18:35

  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 февруари 2009 - 18:57

Благодаря за изчерпателния отговор! Аз отдавна си мисля да отида до София при Петко,мисля,че той се спрягаше за "най",защото тука във Варна и двамата най-добри ги проверих и имат различни диагнози...Пък аз пари за проби нямам!Между другото в единия сервиз на БОШ г-н Цоков ми обясняваше че нямало значение какви са дюзите ,защото компютъра определял кога и колко да пуска?Това вярно ли е и ако да,защо тогава се търсят по номер?
  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 февруари 2009 - 22:03

В компютъра заложените таблици са за конкретните дюзи, с които е дошла колата.
Нали се сещаш че с по-големи дюзи при същия период на отваряне ще пускат повече гориво.

Ламбда сондата дава обратна информация на компютъра, какво излиза от цилиндрите, и компютъра взема мерки да коригира сместа, аванса и т.н. за да докара нещата в норма. Дотук добре, но това е само при работа в затворен контур, на празен ход или при поддържане на постоянна скорост.

В режим подгряване на мотора, до достигане на определена температура, мотора си работи в отворен контур и показанията на ламбда сондата са без значение. Същото става и когато пипнеш по-рязно газта - за секунда-две мотора си работи в отворен контур, с таблиците за старите си, оригиналните инжектори.

Освен ако няма адаптация и не се "научи" на новите инжектори. Обаче ако по някаква случайност новите инжектори не са херметични, тоест пропускат гориво, дори когато не трябва, тогава доста го затрудняваш.

Риска на втората употреба
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 февруари 2009 - 22:16

В компютъра заложените таблици са за конкретните дюзи, с които е дошла колата.
Нали се сещаш че с по-големи дюзи при същия период на отваряне ще пускат повече гориво.

Ламбда сондата дава обратна информация на компютъра, какво излиза от цилиндрите, и компютъра взема мерки да коригира сместа, аванса и т.н. за да докара нещата в норма. Дотук добре, но това е само при работа в затворен контур, на празен ход или при поддържане на постоянна скорост.

В режим подгряване на мотора, до достигане на определена температура, мотора си работи в отворен контур и показанията на ламбда сондата са без значение. Същото става и когато пипнеш по-рязно газта - за секунда-две мотора си работи в отворен контур, с таблиците за старите си, оригиналните инжектори.

Освен ако няма адаптация и не се "научи" на новите инжектори. Обаче ако по някаква случайност новите инжектори не са херметични, тоест пропускат гориво, дори когато не трябва, тогава доста го затрудняваш.

Риска на втората употреба

А как се научава компютъра?
  • 0

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 февруари 2009 - 22:52

А как се научава компютъра?


Зависи дали има функцията "адаптация" или не. Ако има ще се научи сам, ако не нищо няма да помогне освен оригиналните инжектори. Ако от това е проблема да, но може и да е от това - ако караш градско на къси разстояния...

имаш ли номера на дюзите които сложи и номера на твоите оригинални дюзи?
  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 февруари 2009 - 23:03

Зависи дали има функцията "адаптация" или не. Ако има ще се научи сам, ако не нищо няма да помогне освен оригиналните инжектори. Ако от това е проблема да, но може и да е от това - ако караш градско на къси разстояния...

Благодаря!Аз по принцип пробвам онова със самообучението дето се вади кл. на акум. и после се дава на контакт и се държи така 10мин.,ама не знам всъщност имали някаква файда или е ала-бала.
  • 0

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 февруари 2009 - 23:15

Благодаря!Аз по принцип пробвам онова със самообучението дето се вади кл. на акум. и после се дава на контакт и се държи така 10мин.,ама не знам всъщност имали някаква файда или е ала-бала.


Номера по Мерцедес: 0000787323, 0000787523
Номера по Бош: 0280155209,0280155217

на твоите оригинални дюзи.

Не я мъчи да я самообучаваш. Твоето ЕКУ май има адаптация - на празен ход и в режим леки натоварвания. Щом досега не се а адаптирало, няма да стане.

Като сменяхте дюзите да не сте забравили да закачите вакумите към регулаторите за налягане на рейката, или да се е пробила мембраната на някой регулатор и да тече в колектора бензин.
http://www.detali.ru...&...=095&SGN=02
  • 0

#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 13 февруари 2009 - 23:34

МНОГО-възможно е и дюзите да капят ,когато мотора е загасен. тоест да не затварят добре. типичен проблем, ако преди това тези дюзи са били на двигател с АГУ.
  • 0

#12 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 февруари 2009 - 23:44

Aбе тия дюзи немогат ли да се разколачат на чакалъци и да се ремонтират или са капсуловани?
  • 0

#13 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 февруари 2009 - 00:47

има някакъв ефект от ултразвук...но някакъв...

няма вечни неща.
хванат ли нагар...почти няма оправяне.
да не забравяме и ерозията--свръх малка, но я има
  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 февруари 2009 - 08:39

Номера по Мерцедес: 0000787323, 0000787523
Номера по Бош: 0280155209,0280155217

на твоите оригинални дюзи.

Не я мъчи да я самообучаваш. Твоето ЕКУ май има адаптация - на празен ход и в режим леки натоварвания. Щом досега не се а адаптирало, няма да стане.

Като сменяхте дюзите да не сте забравили да закачите вакумите към регулаторите за налягане на рейката, или да се е пробила мембраната на някой регулатор и да тече в колектора бензин.
http://www.detali.ru...&...=095&SGN=02

Вакумите са закачени,а как може да се разбере за регулатор на менбрана?На смукане и духане е добре.
  • 0

#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 февруари 2009 - 08:41

МНОГО-възможно е и дюзите да капят ,когато мотора е загасен. тоест да не затварят добре. типичен проблем, ако преди това тези дюзи са били на двигател с АГУ.
нови дюзи и ще си решиш проблема

Не са били на АГУ,аз за това ги взех.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни