Въпрос за печкатакак да я контролирам?
Започната от Krassi, 07 фев 2009 - 15:39:01
36 мнения по тази тема
#16
Публикувано 07 декември 2010 - 18:28
И на изключен двигател печката работи и подгрява антифриза.Особено зимата в студа вечер,поддържа температура на антифриза 1гр.Поне моята печка ако я оставиш от копчето включена си работи.
#17
Публикувано 07 декември 2010 - 22:00
Между предна дясна гума и калника има пластмасов "калобран". Те този калобран като се свали и се вижда печката. В същия калобран, който продължава и хоризонтално под колата, има дупка за една малка гофрирана метална тръбичка - това пък е комина на печката.
#18
Публикувано 11 декември 2010 - 13:11
Днес ходих на диагностика и се оказа,че захранването за печката е прекъснато итрябва да се търси,което ще стане през другата седмица.Иначе печката ми се намира върху предния десен калник до въздушния филтър.
#19
Публикувано 18 декември 2010 - 09:12
Здравейте
Вчера ходих да ми погледнат печката какво и е прекъснато та не пали,и се оказа че печката ми е електрически подгревател.Но за съжеление човекът при който ходих явно не му се занимаваше да е замерва и започна да ме омайва,че това било много работа и незнаел кога може да отдели толко време и такивати му работи.Някой можели да помогне къде могат да ми помогнат в Пазарджик или Пловдив.
Вчера ходих да ми погледнат печката какво и е прекъснато та не пали,и се оказа че печката ми е електрически подгревател.Но за съжеление човекът при който ходих явно не му се занимаваше да е замерва и започна да ме омайва,че това било много работа и незнаел кога може да отдели толко време и такивати му работи.Някой можели да помогне къде могат да ми помогнат в Пазарджик или Пловдив.
#20
Публикувано 03 юни 2011 - 13:06
Малко да съживя темата.
Става въпрос за печка свалена от W210 290TD. Печката е Webasto Thermo Top S, 64998Н, 5KW 12V, Има дори сериен номер на Мерцедес 2105002298. Дизелова, мокър тип. Пасва на моята кола, защото тя също е дизел и ще може да си черпи нафта свободно.
Предполагам е същата или почти същата като тази на Гангстер-а. Няма автономно управление или поне не намерихме такова на колата от която я свалихме.
Дайте съвет. При условие, че не мога да й сложа автономно управление с таймер(ако наистина е вярно), има ли смисъл да се занимавам с монтажи, за да я направя да се включва при палене на мотора когато температурата е ниска? Нали CDIto и без това си има някакъв ел. нагревател?
И второ, аз лично като че ли съм по-склонен да я сложа, защото изглежда тя е много по-ефективна от всичко други при минусови температури. Зимата в студовете колата загряваше за 15ина минути до около 70градуса, а на тези печки казват им трябвало 2-5 мин.
Къде да ида да питам за варианти и монтаж - във споменатия сервиз за Вебасто във Враждебна мисля че няма да стане, защото те изглежда са Реа, а аз им писах и казаха, че не се занимават с монтаж на печки втора употреба.
Някакви други контакти, някой да е слагал печка?
Става въпрос за печка свалена от W210 290TD. Печката е Webasto Thermo Top S, 64998Н, 5KW 12V, Има дори сериен номер на Мерцедес 2105002298. Дизелова, мокър тип. Пасва на моята кола, защото тя също е дизел и ще може да си черпи нафта свободно.
Предполагам е същата или почти същата като тази на Гангстер-а. Няма автономно управление или поне не намерихме такова на колата от която я свалихме.
Дайте съвет. При условие, че не мога да й сложа автономно управление с таймер(ако наистина е вярно), има ли смисъл да се занимавам с монтажи, за да я направя да се включва при палене на мотора когато температурата е ниска? Нали CDIto и без това си има някакъв ел. нагревател?
И второ, аз лично като че ли съм по-склонен да я сложа, защото изглежда тя е много по-ефективна от всичко други при минусови температури. Зимата в студовете колата загряваше за 15ина минути до около 70градуса, а на тези печки казват им трябвало 2-5 мин.
Къде да ида да питам за варианти и монтаж - във споменатия сервиз за Вебасто във Враждебна мисля че няма да стане, защото те изглежда са Реа, а аз им писах и казаха, че не се занимават с монтаж на печки втора употреба.
Някакви други контакти, някой да е слагал печка?
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#21
Публикувано 03 юни 2011 - 15:38
Петко и моята е същата да.....ама защо са ти отказали във сервиза на Враждебна незнам.
Доколкото съм чел из форума именно Реа ги посочват и ги хвалят даже за монтаж на печка в колата.
По добре изчакай колегите от София да те насочат към майстор, който ще си разбира от работата......иначе не мисля, че е голяма философия монатжа ама все пак
И определено си заслужава да я монтираш.....защото незнам поне аз цди-то да има някакво подгряващо устройство..но със сигурност знам, че няма мотор който да загрява по бавно от цди-то
Аз лично съм звънял в Реа да ми монтират управление на печката но ми отказаха и на мен.
В сервиза на Бенц в Благоевград ми казаха, че могат да ми доставят и монтират управление на печката ама не цифрата беше неще неземно около 1000..........спокойно Петко лева не евро.
А и пък погледнато през моите очи не е чак толко голям зор за това управление
Доколкото съм чел из форума именно Реа ги посочват и ги хвалят даже за монтаж на печка в колата.
По добре изчакай колегите от София да те насочат към майстор, който ще си разбира от работата......иначе не мисля, че е голяма философия монатжа ама все пак
И определено си заслужава да я монтираш.....защото незнам поне аз цди-то да има някакво подгряващо устройство..но със сигурност знам, че няма мотор който да загрява по бавно от цди-то
Аз лично съм звънял в Реа да ми монтират управление на печката но ми отказаха и на мен.
В сервиза на Бенц в Благоевград ми казаха, че могат да ми доставят и монтират управление на печката ама не цифрата беше неще неземно около 1000..........спокойно Петко лева не евро.
А и пък погледнато през моите очи не е чак толко голям зор за това управление
By Batev
#22
Публикувано 06 юни 2011 - 09:41
Чакай бе Гагстер, как ще ти доставят управление, нали не можеше да се монтира управление на тая печка или аз нещо греша.
Отказаха ми онези от сервиза на Вебасто, защото сигурно са затрупани с работа, а и не искат да вземат някой лев отгоре. Пратиха ме в Балканстар. Тука малко ме върнаха във времената на комунизма - защо да го правя аз като може да го свърши някой друг. Все едно, че им се моля да го направят без пари. Сигурно не могат, а и толкова разбират. И аз мога да слагам два модела печки по чеклист. No comment.
Иначе ако не се лъжа всички(почти всички) CDIта имат едни нагреватели електрически забодени в блока на мотор, но те често горят. Сменят се и цената на нов е скримната сума от 870лв. Ето и схемата ако някой се интересува за какво става дума.
И ако имате някаква информация за слагане на печки - казвайте тука
Отказаха ми онези от сервиза на Вебасто, защото сигурно са затрупани с работа, а и не искат да вземат някой лев отгоре. Пратиха ме в Балканстар. Тука малко ме върнаха във времената на комунизма - защо да го правя аз като може да го свърши някой друг. Все едно, че им се моля да го направят без пари. Сигурно не могат, а и толкова разбират. И аз мога да слагам два модела печки по чеклист. No comment.
Иначе ако не се лъжа всички(почти всички) CDIта имат едни нагреватели електрически забодени в блока на мотор, но те често горят. Сменят се и цената на нов е скримната сума от 870лв. Ето и схемата ако някой се интересува за какво става дума.
И ако имате някаква информация за слагане на печки - казвайте тука
Прикачени файлове
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#23
Публикувано 06 юни 2011 - 15:07
Мда - и мен преди няколко месеца ме отпратиха към Балканстар - явно имат договорка някаква. Почнаха да ми обясняват, че не можели да диагностицират проблема. Печката била Вебасто, но с модифицирано управление и да съм я прочетял поне в БС, а те имали резервните части... Така и на мен не ми стана ясно, но не останах с приятно чуство, въпреки нелошото отношение на персонала там.
#24
Публикувано 08 юни 2011 - 16:34
Аз подозирам, че моята не работи. Даже съм сигурен де И честно казано май не ми пука. На мерцедеса му се случват разни неща. Някой ми счупи огледалото за обратно виждане с въздушна пушка, вчера някой ми надра задния капак, преди това някой му надра бронята. Вече ми писна да гледам всичко да е в час и някой да "сере" отгоре. Зимата и без печката загрява и със светеща лампа на релето пак пали на 1/4 оборот (ебати лампата свети, а уж всички свещи са изправни). Та така просто да си излея мъката Иначе все си мисля, че ако се разгледа електрониката на печката може да се измисли някакъв принудителен старт. Вероятно ще трябва и някакъв часовник нещо, защото каква е файдата да я пускам с копче зимата, ако тя самата си се пуска (ако работи).
#25
Публикувано 09 юни 2011 - 10:57
Kраси, логиката е да можеш да я пуснеш да загрее в определено време. Ти само се качваш в размразената и загряла кола и тръгваш - в нея е топло и приятно. Другите да стържат лед. Аз също си мисля, че яко я пипне някой добър жичкаджия може да измисли нещо.
Проблема със светещата лампа е тривиален, има бая теми във форума - ако не е свещ ще е реле или някоя връзка. Просто ти трябва читав електротехник. Не се отказвай...
Проблема със светещата лампа е тривиален, има бая теми във форума - ако не е свещ ще е реле или някоя връзка. Просто ти трябва читав електротехник. Не се отказвай...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#26
Публикувано 09 юни 2011 - 11:39
Имам една бензинова и една дизелова. Бензиновата си е с управление,дизеловата не,понеже съм я свалил от кола на която управлението е вградено при другата електроника.
Двете са Вебасто с малки външни разлики НО от ел.блоковете им излизат абсолютно еднакви по сечение и цвят кабели.
След подробно изследване и сравняване стигам до заключение че: Ел дисплейчето с реленцата от бензиновата,спокойно може да се премести на дизеловата.
Ако не мога да възтановя бензиновата,на която и е строшено едно малко вградено клапанче за горивото,ще монтирам дизеловата с допълнително резервоарче на моят "нов" W124,Е220 аутомат,модел 2011г.
Това е най-яката опция за зимата!
Двете са Вебасто с малки външни разлики НО от ел.блоковете им излизат абсолютно еднакви по сечение и цвят кабели.
След подробно изследване и сравняване стигам до заключение че: Ел дисплейчето с реленцата от бензиновата,спокойно може да се премести на дизеловата.
Ако не мога да възтановя бензиновата,на която и е строшено едно малко вградено клапанче за горивото,ще монтирам дизеловата с допълнително резервоарче на моят "нов" W124,Е220 аутомат,модел 2011г.
Това е най-яката опция за зимата!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#27
Публикувано 09 юни 2011 - 12:49
Бай Василе,
ако успееш да направиш дизеловата да работи, ще взема моята
Webasto Thermo Top S, 64998Н, 5KW 12V(свалена е със буксите, помпата за гориво, даже и металния горивопровод)
Взимам армаган - 10кила домашна ракия и 10кила суджук,
мятам се на 210ката и няма да можеш да ме изгониш докато не я сложим.
Една от мечтите ми е била да имам кола с печка!
ако успееш да направиш дизеловата да работи, ще взема моята
Webasto Thermo Top S, 64998Н, 5KW 12V(свалена е със буксите, помпата за гориво, даже и металния горивопровод)
Взимам армаган - 10кила домашна ракия и 10кила суджук,
мятам се на 210ката и няма да можеш да ме изгониш докато не я сложим.
Една от мечтите ми е била да имам кола с печка!
Прикачени файлове
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#28
Публикувано 09 юни 2011 - 17:11
Малко да съживя темата.
Става въпрос за печка свалена от W210 290TD. Печката е Webasto Thermo Top S, 64998Н, 5KW 12V, Има дори сериен номер на Мерцедес 2105002298. Дизелова, мокър тип. Пасва на моята кола, защото тя също е дизел и ще може да си черпи нафта свободно.
Няма автономно управление или поне не намерихме такова на колата от която я свалихме.
Без управление само можеме да копираме от моята и да вградим някой релета,обаче кво правим с малкото вътрешно дисплейче. Незнам ква ти е идеята.
На мен играта ми е да си подкарам бензиновата,но ако не стане веднага режа кабелите и.....и ги слагам на дизеловата.
А тези висящите и станцията са мераклийска работа!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Публикувано 09 юни 2011 - 17:36
Предполагам, че най-лесно ще е да се върже както си е била вързана оригинално.
За да се включи е взимала показания от температурния датчик. Свързва се с антифриза и да си дърпа гориво от резервоара.
Палим мотора на колата, печката гледа колко е температурата на околната среда. По-ниска ли е от 7градуса, да, включва се и работи докато подгрее антифриза до 70 и се самоизключва. Липсата на автономно управление не ме притеснява.
Колко лесно звучи на хартия, а иначе мамата си трака...
За да се включи е взимала показания от температурния датчик. Свързва се с антифриза и да си дърпа гориво от резервоара.
Палим мотора на колата, печката гледа колко е температурата на околната среда. По-ниска ли е от 7градуса, да, включва се и работи докато подгрее антифриза до 70 и се самоизключва. Липсата на автономно управление не ме притеснява.
Колко лесно звучи на хартия, а иначе мамата си трака...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#30
Публикувано 09 юни 2011 - 18:13
на 320CDI би трябвало оргинално да има печка
освен ако не е италианка
тази печка дето я цитираш 210... от дизела
става за теб ама се управлява по CAN шина
и след монтажа трябва прекодировка на блоковете
незнам кой ще ти я прави щото си е играчка
и като бараш кодировките не е изключено
да си отвориш по-голяма беля
за това те пращат в БС ама явно и
от там се дърпат
освен ако не е италианка
тази печка дето я цитираш 210... от дизела
става за теб ама се управлява по CAN шина
и след монтажа трябва прекодировка на блоковете
незнам кой ще ти я прави щото си е играчка
и като бараш кодировките не е изключено
да си отвориш по-голяма беля
за това те пращат в БС ама явно и
от там се дърпат
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни