Въпрос за печкатакак да я контролирам?
Започната от Krassi, 07 фев 2009 - 15:39:01
36 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 февруари 2009 - 15:39
Здравейте
Момчето, от което купих мерцедеса каза, че печката се включва автоматично при -5 (минус 5) градуса и топли май само мотора. Нямам блок за управление.
До колко е възможно това? Къде долу горе да огледам има ли или не таз печка и по какъв начин мога да я контролирам. Колата е w210 290TD от Австрия. http://www.mbclub.bg...showtopic=12140
Благодаря предварително.
---
Днеска легнах под колата, направих уж някакви снимкипечката е webasto dw50 до колкото мога да видя от снимките (доста размазано, и отразена светкавица) как се контролира това чудо ? дали да не я сваля и почистя. С какво мога да я намажа против корозията?
Момчето, от което купих мерцедеса каза, че печката се включва автоматично при -5 (минус 5) градуса и топли май само мотора. Нямам блок за управление.
До колко е възможно това? Къде долу горе да огледам има ли или не таз печка и по какъв начин мога да я контролирам. Колата е w210 290TD от Австрия. http://www.mbclub.bg...showtopic=12140
Благодаря предварително.
---
Днеска легнах под колата, направих уж някакви снимкипечката е webasto dw50 до колкото мога да видя от снимките (доста размазано, и отразена светкавица) как се контролира това чудо ? дали да не я сваля и почистя. С какво мога да я намажа против корозията?
#2
Публикувано 07 февруари 2009 - 21:02
Линка ти не работи
Провери във форума, май имаше някъде, как трябва да работи печката на твоят модел кола
Поздрави
Провери във форума, май имаше някъде, как трябва да работи печката на твоят модел кола
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#5
Публикувано 12 февруари 2009 - 12:29
Благодаря и на двамата за инфото, НО нямам такъв бутон говорих с един колега с мерцедес като моят отново от Австрия и той ми обясни как стоят нещата Печката при +5 се пали при включен мотор и работи докато водата не вдигне 70градуса. На мен лично това не ми върши работа и мисля при свободно време и малко свободни пари да отида във Вебасто и да измислим някакъв друг контрол.Колега като отвориш пепелника ще видиш едно копче вдясно . Снего можеш да изключиш печката или да я включиш . Това е единствения възможен контрол над нея. Печката се включва автоматично при 6 градуса и се изключва при 80 градуса
#6
Публикувано 28 ноември 2010 - 17:11
Благодаря и на двамата за инфото, НО нямам такъв бутон говорих с един колега с мерцедес като моят отново от Австрия и той ми обясни как стоят нещата Печката при +5 се пали при включен мотор и работи докато водата не вдигне 70градуса. На мен лично това не ми върши работа и мисля при свободно време и малко свободни пари да отида във Вебасто и да измислим някакъв друг контрол.
Здравей колега, искам да те попитам дали си направил нещо по въпроса с печката че и аз имам същия проблем имам печка но даже незная работи ли не работи ли и аз също няма бутон за включване.Ако няма управлвние за какво ми е тази пущина.......
Поздрави
By Batev
#7
Публикувано 28 ноември 2010 - 19:55
Момци,не търсете под вола теле.Печките са ви като моята.Няма да намерите никъде управление за нея.Пуска се автоматично след стартиране на двигателя след 10 секунди и се чува как се развърта като реактивен двигател.Печката при мен работи когато температурата падне под +4градуса и спира когато двигателя направи 70 градуса.Тези печки ги има в различни изпълнения,някои са и с управление от таблото,но при вас и мен са напълно автоматични.Притежавам В210 290тд 96г. австриика.Това е всичко,стига да са изправни печките ви.
#8
Публикувано 28 ноември 2010 - 20:33
Колега а да питам аз дали е възможно да се монтира допълнително управление за тая печка и къде.Защото чета из форума ама тея в Рея не им се занимава и аз бях звънял един път там ама някво мноо грубо отношение с клиентите.И най-важното е че ми казаха че не оправят печки на Мерцедеси.......бахти тъпото.Момци,не търсете под вола теле.Печките са ви като моята.Няма да намерите никъде управление за нея.Пуска се автоматично след стартиране на двигателя след 10 секунди и се чува как се развърта като реактивен двигател.Печката при мен работи когато температурата падне под +4градуса и спира когато двигателя направи 70 градуса.Тези печки ги има в различни изпълнения,някои са и с управление от таблото,но при вас и мен са напълно автоматични.Притежавам В210 290тд 96г. австриика.Това е всичко,стига да са изправни печките ви.
А също така искам да кажа,че аз не съм усетил да ми работи печка явно имам някакъв дефект за отстраняване.И ако тази печка няма управление какъв е ефекта от нея само ако ми работи при включен двигател,значи ще загрява малко по бързо...а може и много по бързо ама първо да си видя де ми е дефкта и тогаз.
Иначе се интересувам дали е възможно да се монтира управление....и стига да не струва майка си и баща си де )
By Batev
#9
Публикувано 28 ноември 2010 - 20:58
Идеята на този модел печки е да ти загрее двигателя по-бързо.Единственото място за което знам,че се оправят с тях е в София в сервиза на Вебасто в кв.Враждебна.Намира се почти но Ботевградско шосе на 50м встрани,даже има и рекламен надпис.Там са хората с отговори на твоите въпроси.Хубаво е да направят една диагностика на печицата.
#10
Публикувано 29 ноември 2010 - 07:55
Диагностика.........за нещо такова и аз си мислех.
Благодаря все пак колега
Благодаря все пак колега
By Batev
#11
Публикувано 29 ноември 2010 - 17:59
Колеги на тези печки не може да им смениш контролера,те не могат да работят без да е запален двг. За да монтират нова и да ти сложат контролер във вебасто цената е около 2к .
#12
Публикувано 29 ноември 2010 - 20:42
И аз да се включа като човек дето има такава печка. :-). Ако се поразровите по книжките с инструкции на пустите му коли, ще прочетете доста по въпроса. Накратко:
Единствения контрол по фабрично монтирана печка е с бутона за принудително изключване, който е или на централната конзола до скоростния лост или в гнездото на пепелника. Печката се включва при различни температури за различните държави, но общо взето около 5 до 8 градуса външна температура, и се изключва сама, когато работната температура на двигателя достигне 60 градуса. Има и модели, които позволяват дистанционно стартиране за предварително подгряване на купе и горивна система, но те са само за определени по-високи класове автомобили. А ако си я купувате и монтирате отделно е по-различно вече. Там не знам кой ще се наеме с правилния монтаж, че това чудо тегли автономно и директно нафта от резервоара. А иначе блока за управление е капсулован и не позволява някакви сериозни интервенции. Отделно като част не съм чул да го продават (а е възможно според мен). Изхода е - нова или втора ръка от моргите. При късмет цената на употребявана е около 180-200лв или нагоре.
Единствения контрол по фабрично монтирана печка е с бутона за принудително изключване, който е или на централната конзола до скоростния лост или в гнездото на пепелника. Печката се включва при различни температури за различните държави, но общо взето около 5 до 8 градуса външна температура, и се изключва сама, когато работната температура на двигателя достигне 60 градуса. Има и модели, които позволяват дистанционно стартиране за предварително подгряване на купе и горивна система, но те са само за определени по-високи класове автомобили. А ако си я купувате и монтирате отделно е по-различно вече. Там не знам кой ще се наеме с правилния монтаж, че това чудо тегли автономно и директно нафта от резервоара. А иначе блока за управление е капсулован и не позволява някакви сериозни интервенции. Отделно като част не съм чул да го продават (а е възможно според мен). Изхода е - нова или втора ръка от моргите. При късмет цената на употребявана е около 180-200лв или нагоре.
#13
Публикувано 05 декември 2010 - 22:11
Здравейте колеги
Имам от скоро МБ E 220 CDI 2000г. искам да попитам за печката как работи с гориво от резервуара или е електрическа и къде точно се намира,имам копче за пускане до пепелника,но немога да разбера работили.Огледах от доло под десния калник но не видях тази гофрираната тръбичка която е описана във форума за ауспух на печката.Ако някой има снимки къде точно се намира ще съм му много Благодарен ,за да съм сигурен че си е на мястото/да не би някой добросъвестен търговец да си помислил,че няма да ми е необходима/ и ако е там и не работи да търся майстор.
Имам от скоро МБ E 220 CDI 2000г. искам да попитам за печката как работи с гориво от резервуара или е електрическа и къде точно се намира,имам копче за пускане до пепелника,но немога да разбера работили.Огледах от доло под десния калник но не видях тази гофрираната тръбичка която е описана във форума за ауспух на печката.Ако някой има снимки къде точно се намира ще съм му много Благодарен ,за да съм сигурен че си е на мястото/да не би някой добросъвестен търговец да си помислил,че няма да ми е необходима/ и ако е там и не работи да търся майстор.
#14
Публикувано 07 декември 2010 - 08:25
Здравейте колеги
Имам от скоро МБ E 220 CDI 2000г. искам да попитам за печката как работи с гориво от резервуара или е електрическа и къде точно се намира,имам копче за пускане до пепелника,но немога да разбера работили.Огледах от доло под десния калник но не видях тази гофрираната тръбичка която е описана във форума за ауспух на печката.Ако някой има снимки къде точно се намира ще съм му много Благодарен ,за да съм сигурен че си е на мястото/да не би някой добросъвестен търговец да си помислил,че няма да ми е необходима/ и ако е там и не работи да търся майстор.
Колега здравей Значи за да си видиш твоята печка е нужно да свалиш кората под предната броня и ще я видиш точно там където си чел във форума, че се намира......под десния калник.Печката работи на нафта която сама си взима от резервоара-така са пригодени всички печки.Тези печки всяка от които е различно са настроени да се пускат и спират на определени температури,според зависимост от климата на стараната за която е произведена колата.Всеки пише, че по принцип се включват когато температурата падна под +5 градуса и работи докато стигне 70 градуса и си спира сама.Моята печка е направена да се включва на +2градуса и да спира на 60.Моята печка няма никакъв бутон за вкл/изкл.
Има печки като твоята каквато е само с бутон вкл/изкл, а другите си имат цял контролер за управление с часовник като можеш да определиш точен час кога да я пусне.
Твоя бутон е предполагам дали да ти е включена печката(което означава да се влючва на определената ремпература) или да е изключена(да не се включва)
Имайки предвид, че CDI двигателите по бавно загряват, а и това си е голяма екстра според мен не виждам смисъл да се изключва.
Трябва и да знаеш, че печката ти подгрява антифриза, и така колата загрява много бързо и почва да ти духа топло.
Моя съвет, ако при температура 0 градуса не усетиш по бързо загряване на автомобила ходи на диагностика ама да е Стар Диагноз и ще видиш какво е положението
Успех
By Batev
#15
Публикувано 07 декември 2010 - 13:51
Ок
Вчера температурата беше -2градуса и печката не се включи,значи трябва да се ходи на диагностика.А печката до колкото разбрах трябва да се намира някъде зад халогена на бронята.
Вчера температурата беше -2градуса и печката не се включи,значи трябва да се ходи на диагностика.А печката до колкото разбрах трябва да се намира някъде зад халогена на бронята.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни