Здравейте колеги
Имам от скоро МБ E 220 CDI 2000г. искам да попитам за печката как работи с гориво от резервуара или е електрическа и къде точно се намира,имам копче за пускане до пепелника,но немога да разбера работили.Огледах от доло под десния калник но не видях тази гофрираната тръбичка която е описана във форума за ауспух на печката.Ако някой има снимки къде точно се намира ще съм му много Благодарен ,за да съм сигурен че си е на мястото/да не би някой добросъвестен търговец да си помислил,че няма да ми е необходима/ и ако е там и не работи да търся майстор.
Колега здравей
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Значи за да си видиш твоята печка е нужно да свалиш кората под предната броня и ще я видиш точно там където си чел във форума, че се намира......под десния калник.Печката работи на нафта която сама си взима от резервоара-така са пригодени всички печки.Тези печки всяка от които е различно са настроени да се пускат и спират на определени температури,според зависимост от климата на стараната за която е произведена колата.Всеки пише, че по принцип се включват когато температурата падна под +5 градуса и работи докато стигне 70 градуса и си спира сама.Моята печка е направена да се включва на +2градуса и да спира на 60.Моята печка няма никакъв бутон за вкл/изкл.
Има печки като твоята каквато е само с бутон вкл/изкл, а другите си имат цял контролер за управление с часовник като можеш да определиш точен час кога да я пусне.
Твоя бутон е предполагам дали да ти е включена печката(което означава да се влючва на определената ремпература) или да е изключена(да не се включва)
Имайки предвид, че CDI двигателите по бавно загряват, а и това си е голяма екстра според мен не виждам смисъл да се изключва.
Трябва и да знаеш, че печката ти подгрява антифриза, и така колата загрява много бързо и почва да ти духа топло.
Моя съвет, ако при температура 0 градуса не усетиш по бързо загряване на автомобила ходи на диагностика ама да е Стар Диагноз и ще видиш какво е положението
Успех