Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

колеги помагаите


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#16 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 27 януари 2009 - 19:41

Ами за 1 час и 30 мин. колко може да се зареди. и тогава го сложих на колата.


така и предположих- че си мерил на прясно зареден акумулатор след проблема! :tongue: за час и половина читав акумулатор ще се възстанови все пак...
сега:
измери напрежението на изгасен двиг. и без вкл.консуматори
измери напрежението на работещ двг. с вкл. де-що се сетиш консуматори.
пиши резултатите

от ЛС разбрах,че с повишаване на оборотите напрежението не се променя,както и трябва да бъде!
с еднакви возила сме-мойта с всички вкл.консуматори показва 14.В,а с изключени-14,5В.мериха го във фирмен магазин на Монбат,като си сменявах акумулатора и казаха,че е супер!Аз знаех,че е нормално да е в рамките на 13.8-14.2В,ама те упорито твърдяха,че не е вярно-трябвало да бъде 14-14,5В?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#17 J0R0_1978

J0R0_1978

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    Мерцедес W124 300D-1988г.

Публикувано 27 януари 2009 - 20:42

Пламене,при мен беше същото.Снощи му писах за моя проблем и му казах,че с гаранция динамото е аут.
Ама нищо де,като покара малко и като капне пак акумулатора ще го отремонтира. :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#18 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 януари 2009 - 22:05

Пламене,при мен беше същото.Снощи му писах за моя проблем и му казах,че с гаранция динамото е аут.
Ама нищо де,като покара малко и като капне пак акумулатора ще го отремонтира. :icon_coolgrin:



е ако наистина държи 14В на на запален ДВГ. и на запален със фарове и музики 14.5В можели пак да е заминало динамото???
  • 0
Публикувано изображение

#19 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2009 - 00:26

При мойта кола се получи същия проблем в началото на месеца.Без много да се чудя свалих динамото и като го разглобих какво да видя-четките почти на нулата,"пръстените" на ротора и те така(даже на единия се беше показал бакелита от долу,лагерите няма да ти казвам-просто виеха като пироговска линейка(за отбелязване нямаше никакъв шум колата преди ремота.Лагерите бяха японски-оригиналните)).
Цени да ти кажа-четки: 3.30лв.(цялото реле регулатор заедно с четки е в порядъка м/у 12 и 45 лева) , лагер(голямия): 11.00лв. , лагер(малкия): 6.00лв. , "пръстени" за ротора: 7.00лв. , труд: 0.00лв. (сам си го правих).TOTAL - 27.30 лв.
Четките и "пръстените" бяха немски на Бош,а пък лагерите SKF (полски).

Успех колега.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#20 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5184 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 януари 2009 - 08:40

И според мен е динамото.Не знам какъв ти е акумолатора,ама ако е електролитен провери ли го дали има вода?
  • 0

#21 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2009 - 09:08

И според мен е динамото.Не знам какъв ти е акумолатора,ама ако е електролитен провери ли го дали има вода?




Ами малко му долях...

Но пак като се замисли човек преди 2 седмици пак така ми се получи и както светеха лампите и се оправи всичко от самосебеси но миналия ден пак така стана???
  • 0
Публикувано изображение

#22 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2009 - 19:02

24 часа го зареждах акумулатора и го сложих на колата и запален ДВГ. със вкл.Фарове и пуснато CD ми показа 14В... като му дам малко газ и показа 14.2 и от (mbenz) разбрах че е добре това зареждане...
  • 0
Публикувано изображение

#23 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 214 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2009 - 19:29

Колега не се мотаи а свляй динамото и сменявай четки или реле защото днеска работи , ама утре няма да работи като минеш през някоя дупка . Успех!
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#24 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2009 - 22:31

Да наистина трябва утре да се сваля но незнам дали аз ще мога да се справя..
  • 0
Публикувано изображение

#25 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2009 - 18:27

Разкачаш ремъка,откачаш буксата отзадната страна на генератора и после имаш два болта с ключ 17 или 19.Единия от тях излиза само на една позиция на виско перката(поне при мен беше така).Ако вече не можеш да се спревиш с самия генератор можеш да го закараш при някой майсторче,ама да не е някой "майстор".Поне ще ти излезе по малка сумата за ремонта.Генератора се демонтира за 5 минути буквално,а и за толкова се качва.

Успех Дамяне.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#26 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2009 - 19:08

Разкачаш ремъка,откачаш буксата отзадната страна на генератора и после имаш два болта с ключ 17 или 19.Единия от тях излиза само на една позиция на виско перката(поне при мен беше така).Ако вече не можеш да се спревиш с самия генератор можеш да го закараш при някой майсторче,ама да не е някой "майстор".Поне ще ти излезе по малка сумата за ремонта.Генератора се демонтира за 5 минути буквално,а и за толкова се качва.

Успех Дамяне.





Справих се сам :) за около 20 25 минути го демонтирах... но работих бавно и славно.Занесахго на едно майсторче да го прави и утре го качвам :) маи ще да са лагери като завартя шаибата и вие??? според вас това ли е?
  • 0
Публикувано изображение

#27 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2009 - 19:10

Разкачаш ремъка,откачаш буксата отзадната страна на генератора и после имаш два болта с ключ 17 или 19.




Ами аз буксата я свалих последно защото има едно капаче и се държи на 4 болчета... и като ги развих видях буксата откачих я и го свалих тогава на земята.
  • 0
Публикувано изображение

#28 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 29 януари 2009 - 19:27

Ами аз буксата я свалих последно защото има едно капаче и се държи на 4 болчета... и като ги развих видях буксата откачих я и го свалих тогава на земята.



И кво-о-о-о-о....? :dontknow: ;)
Давай нататък,де! :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#29 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2009 - 19:37

И кво-о-о-о-о....? :dontknow: ;)
Давай нататък,де! :)



Ми при чичко маистор е генератора :)
  • 0
Публикувано изображение

#30 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2009 - 22:03

Справих се сам :) за около 20 25 минути го демонтирах... но работих бавно и славно.Занесахго на едно майсторче да го прави и утре го качвам :) маи ще да са лагери като завартя шаибата и вие??? според вас това ли е?


Със сигурност не е от лагерите,обаче съм 99,99% сигурен че са за смяна.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни