

колеги помагаите
Започната от damian-E250, 26 яну 2009 - 23:12:38
36 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 януари 2009 - 23:12
Здравеите колеги.Нещо му стана на меро
както си карах из града и усетих че ми намаляха фаровете и почна да ми светка лампата на АБС СРС НА АКУМОЛАТОРА (почти всички лампи по таблото)и държи 5000 оборота но не угасва???.И тогава реших да го изгася и после неиска да завърти...???ето това нещо което съм го снимал като дам на контакт и цъка постоянно...

#3
Публикувано 26 януари 2009 - 23:38
Колега динамото според мен ти е умряло.При мен случая беше същия.
Откачи акумулатора,запали фаровета(като си я запалил преди това) и ако не светят да знаеш,че е динамото.При мен беше така.
Виж първо четките и диодите т.е. четкодържателя отзат на динамото.
утре ще проверя а каде се намира това динамо...просто несъм се занимавал със тези работи пък и съм още малък на години

#5
Публикувано 26 януари 2009 - 23:55
Като застанеш пред колата-доло ниско у лево(едно кръгло нещо на големия(най-дългия)ремък).Няма как да го сбъркаш,а чеките и диодната платка седят отзад закрепени на него.
Утре ще ти го снимам и ще ти кача снимки.
Аха...Направо няма да мигна тази нощт..скасими са живота дано е нещо просто.
#6
Публикувано 27 януари 2009 - 02:45
Споко бре-ти пък
я се усмихни-Мерцедес караш-Динамо ще да е
Ремонта между 30ина и 100ина лефчета-най вероятно 30тина-ако не си успял да скапеш и акумулатора-а може и акумулатора да ти е заминал-при всички положения-на жичкаджия-да ти замери зареждането-акумулатора как е и готово-веднага ш си покаже-и не се връзвай на разни приказки от майстора-ново динамо-да оправя старото и тва е-да смени четките или платката или квото трребе там и тва е-че ще ти сложат некое Валео и ш се видиш у приключения после


Ремонта между 30ина и 100ина лефчета-най вероятно 30тина-ако не си успял да скапеш и акумулатора-а може и акумулатора да ти е заминал-при всички положения-на жичкаджия-да ти замери зареждането-акумулатора как е и готово-веднага ш си покаже-и не се връзвай на разни приказки от майстора-ново динамо-да оправя старото и тва е-да смени четките или платката или квото трребе там и тва е-че ще ти сложат некое Валео и ш се видиш у приключения после
#7
Публикувано 27 януари 2009 - 08:30
...ето това нещо което съм го снимал като дам на контакт и цъка постоянно...
Това дет си снимал е релето за подгревните свещи (май) - цъка щот не му достига ток

Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!

#9
Публикувано 27 януари 2009 - 11:49
Провери си добре клемите на акумулатора,почисти ги, имах подобен проблем и всичко мина без пари...
#10
Публикувано 27 януари 2009 - 12:27
Сега ходих до сервиза на БОШ във Троян и като им обесних какво ми е направила и ми казаха че е от генератора...Щом и вие така мислите смятам че това ще му е кусора.
#11
Публикувано 27 януари 2009 - 18:40
Преди 2 часа сложих акумулатора да се зареди и сега го сложих на колата и сичко се оправи запалиси колата от ряз.... и сега се замислям защо така се получи снощти...
#12
Публикувано 27 януари 2009 - 18:53
Преди 2 часа сложих акумулатора да се зареди и сега го сложих на колата и сичко се оправи запалиси колата от ряз.... и сега се замислям защо така се получи снощти...
Сега си със зареден акумулатор-затова нямаш проблеми.Ама,ако не ти зарежда алтернатора след време всичко ще се повтори...
Абе не си ли измери напреженето на зареждане,не започна ли с това...?
#13
Публикувано 27 януари 2009 - 19:08
Сега си със зареден акумулатор-затова нямаш проблеми.Ама,ако не ти зарежда алтернатора след време всичко ще се повтори...
Абе не си ли измери напреженето на зареждане,не започна ли с това...?
на запален двигател (14) ми показваше..
#14
Публикувано 27 януари 2009 - 19:17
на запален двигател (14) ми показваше..
с включени консуматори ли(фарове,музика на макс.,клима),или без?ако е без- напрежението ти е слабичко,според мен.И си признай след,като зареди акумулатора ли го мери,или още,като се появи проблема?

#15
Публикувано 27 януари 2009 - 19:28
с включени консуматори ли(фарове,музика на макс.,клима),или без?ако е без- напрежението ти е слабичко,според мен.И си признай след,като зареди акумулатора ли го мери,или още,като се появи проблема?
Щото напрежението на зареден читав акумулатор е там някъде-14В,че и отгоре-това без товар!
Ами за 1 час и 30 мин. колко може да се зареди. и тогава го сложих на колата.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни