Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

хидравлика за комби? 200ТЕ


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#16 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 18 January 2009 - 21:21

нивомата не действа светкавично, като при ситроена на дядо ми :)

мисля че ефекта идва след около 15тина секунди. демек, другия път, пак натовари комшиите и изчакай до половин минута на работещ мотор.
  • 0

#17 kavarnatv

kavarnatv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Каварна
  • Автомобил:
    W210 - 2002г
    W168 - 1999

Posted 19 January 2009 - 18:43

нивомата не действа светкавично, като при ситроена на дядо ми :)

мисля че ефекта идва след около 15тина секунди. демек, другия път, пак натовари комшиите и изчакай до половин минута на работещ мотор.

Мислех да накача повече комшии ,е ще ги изчакам тия 30 сек.
Та като каза ситроена на дядо ,да вземеш да му сложиш зумер на фаровете ,че ония ден ги беше забравил!
Дано да е излязъл бързо ,и за бързах инче щях да спра.
  • 0

#18 Nikefi4

Nikefi4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 205 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W 208 230 KOMPRESSOR

Posted 21 January 2009 - 20:35

Ефекта не е след 15сек. а на 3-тата най-късно.Поиграл съм си с моята и от там знам.Погледни амортисьорите ти имат ли мъркучи към тях и дали
влизат във сферите.Някой хубостник да не ти е сложил обикновени амортисьори!
:flagMB new:
  • 0
S 124 200 TE 16

#19 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Posted 21 January 2009 - 21:29

Ако те разбирам правилно ти си за сфери .Крана е свьрзан за щангата но и той се поврежда ,надьрвия та изпусне чак от капсуловката на маркучите.
  • 0

#20 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 21 January 2009 - 21:46

Ако те разбирам правилно ти си за сфери .Крана е свьрзан за щангата но и той се поврежда ,надьрвия та изпусне чак от капсуловката на маркучите.


ако "надървя", ще му се вдигне (задницата до макс)
  • 0

#21 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 21 January 2009 - 21:49

Та като каза ситроена на дядо ,да вземеш да му сложиш зумер на фаровете ,че ония ден ги беше забравил!
Дано да е излязъл бързо ,и за бързах инче щях да спра.


Приготвил съм тука един зумер... даже върви с цяла кола към него, а ситроена ше го монтирам във вторичните :)
  • 0

#22 kavarnatv

kavarnatv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Каварна
  • Автомобил:
    W210 - 2002г
    W168 - 1999

Posted 21 January 2009 - 23:31

Приготвил съм тука един зумер... даже върви с цяла кола към него, а ситроена ше го монтирам във вторичните :)

Е пробвай,може да му хареса.

Колега "merdjamin " сферите вече ги смених.Амортисьорите-изтински са.Друга идея давай.
  • 0

#23 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 30 January 2009 - 01:40

друга идея за кое?
дето не се вдига, или дето тропа?

вдигането---ако всичко е ок, има масло в казанчето, но не вдига и след 30сек--явно кран-вентилът не пуска налягането към амортисьорите.. ИЛИ помпата не прави налягане.
за целта се отвива единя маркуч от аморт, навива се манометър и се следи налягането, като се движи на ръка кантарчето-кран. така хем ще провериш бачка ли кантара, хем стига ли налягане до аморт.
ако не стига, се мери и преди кантара, тоест при мотора след помпата
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users