При покупка на W203!Детски болести, на какво да обърнем внимание!
Започната от House M.D., 26 дек 2008 - 10:10:38
464 мнения по тази тема
#391
Публикувано 02 март 2019 - 19:05
“Германиа” написано на 2 места и на мен ми направи впечаталение преди няколко дни, даже добре се посмяхме за негова сметка.
Всички обяви на този примат са написани като с краката - вероятно цялата му работа е такава.
Дори и да ми харесва вида на стоката му предпочитам да нямам контакт с него.
Всички обяви на този примат са написани като с краката - вероятно цялата му работа е такава.
Дори и да ми харесва вида на стоката му предпочитам да нямам контакт с него.
#392
Публикувано 06 май 2019 - 00:52
Здравейте момчета.Намирам се пред покупка на w203 350бензин 2005г 7г троник.Ще съм радостен,ако изкажете каквито и да било мнения,какво и как да погледна преди да я закупя.Колата е на 309.000км в Германия-от немец. Тези километри притеснителни ли са според вас за този двигател? Човекът твърди че се е грижел педантично и че всичко се е поправяло на време. Сякакви мнения бих ми били в полза.Благодаря предварително.Ако темата я има някъде точно за този модел,извинете ме-нов съм.
Този пост е редактиран от kokoloko: 06 май 2019 - 00:58
#393
Публикувано 06 май 2019 - 12:52
Поддръжката на съвестен собственик на Бенц, още повече пък немец, би докарал автомобила до двойно по голям пробег от обявеният в твоят случай.
Сега, наблегни върху въздушния колектор, коректната му работа е пряко свързана с несветещ индикатор на чек енджин. Скоростна кутия, искай документи които реално доказват подмяната на маслото. Изобщо, всякакви фактури за ремонтни дейности по колата са от изключително значение.
Тест драйв задължително, обърнете внимание на кутията, плавно и мазно привключване.
Сега, наблегни върху въздушния колектор, коректната му работа е пряко свързана с несветещ индикатор на чек енджин. Скоростна кутия, искай документи които реално доказват подмяната на маслото. Изобщо, всякакви фактури за ремонтни дейности по колата са от изключително значение.
Тест драйв задължително, обърнете внимание на кутията, плавно и мазно привключване.
#394
Публикувано 06 май 2019 - 15:08
Как да им обърна внимание на колектора,колега.Какво точно да гледам?Поддръжката на съвестен собственик на Бенц, още повече пък немец, би докарал автомобила до двойно по голям пробег от обявеният в твоят случай.
Сега, наблегни върху въздушния колектор, коректната му работа е пряко свързана с несветещ индикатор на чек енджин. Скоростна кутия, искай документи които реално доказват подмяната на маслото. Изобщо, всякакви фактури за ремонтни дейности по колата са от изключително значение.
Тест драйв задължително, обърнете внимание на кутията, плавно и мазно привключване.
Той е втори собственик,аз най-вероятно ще съм 3ти.Средно всеки ще й се нарадва по 150 хиляди хаха
Този пост е редактиран от kokoloko: 06 май 2019 - 15:10
#395
Публикувано 06 май 2019 - 15:17
Дали е възможно да разбера верогата в какво състояние е?
#396
Публикувано 06 май 2019 - 18:57
Най често срещания проблем при колектора, тук :
Занеси я на СТАР диагностика.
Занеси я на СТАР диагностика.
#397
Публикувано 06 май 2019 - 19:44
На първо време при този модел мерцедес е задължително да се огледа щателно за РЪЖДА,защото този модел е един от най-ръждивите все едно гледам опел астеа от 91-2 година..
#398
Публикувано 06 май 2019 - 21:18
На първо време при този модел мерцедес е задължително да се огледа щателно за РЪЖДА,защото този модел е един от най-ръждивите все едно гледам опел астеа от 91-2 година..
колега,след 2004 не са ли подобрили покритието?
#399
Публикувано 07 май 2019 - 00:08
При фейса нещата са подобрени значително.
#400
Публикувано 07 май 2019 - 08:34
След 2004 значително са по-добре вече 2005-6 са супер,но пак трябва да се внимава,особено ако е вкарана от Германия ,Швейцария,Австрия
#401
Публикувано 15 август 2019 - 00:37
Добър ден колеги!
Купих се кола няколко седмици преди с близо до 200 хиляди реални километра в много добро състояние. Платих си екотаксата, колата не е била регистрирана в България, всичко си е ок. И днес ме казват, че най-малко е на 500 хиляди, последната регенерация на DPF-а е била на петстотин хиляди.
Както разбирам да върна колата е нереално, какво мога да направя в тази ситуация? какво мога да направя на продавача?
Има ли някой W204 дизел 2.2 фейслифт на такъв пробег? как е?
Мислих, че реалните са близо до 300, но сигурно че не над 500...
#402
Публикувано 15 август 2019 - 09:22
Ами една добре охладена водичка да изпиеш. Като купуваш кола от джамбазин арабо-немец или италяно-албанец, така е. По принцип, ако колата е купена от Германия, имаш възможност да си търсиш правата, но е трудно доказуемо и скъпо.
#403
Публикувано 15 август 2019 - 09:25
Кой ти каза, на диагностика ли я гледахте и откъде я купи, откъде е внос ? Сервизни документи имаш ли някакви? Каква е колата, че не разбрах W203 или W204 ? Щот виж в коя тема си писал, пък за W204 говорим. Както ти каза колегата, пиеш една студена вода и караш. Другия вариант е да я продадеш.
#404
Публикувано 15 август 2019 - 14:54
какво мога да направя на продавача?
Въпрос на фантазия, технически умения и физическа подготовка.
Също така не е маловажно дали си оборудван с лъвско сърце или с миша опашка.
#405
Публикувано 15 август 2019 - 17:00
В Швейцария не само глоба солена ами и затвор.
За съжаление в БГ нищо официално не можеш да му направиш както е написано в горно мнение.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни