C32 откъм окачване няма много различно от стандартната W203. Единственото различно е амортисьори, пружини и по-дебела стабилизираща щанга.
Основната разлика е в спирачките. Там трябва да се изхвърлиш маса пари. Нещо от сорта на 207лв на брой за преден диск АТЕ. 155лв комплект накладки АТЕ.
По същия начин са и спирачките отзад 70лв заден диск 95лв комплект накладки пак на АТЕ.
Обслужването на автомата е едно към едно с не AMG версиите (масло, филтър и букса). Ако обаче компютъра на автомата се счупи става по-дебело. Защото не е еднакъв с този на не AMG моделите. Търси се втора ръка от C32 пак. Останалите неща по автомата се продават като отделни части в Балкан Стар и не са толкова скъпи.
Проблем е ако стане нещо и по двигателя. Там вече почти няма нищо общо със стандартния M112 3.2 мотор.
Един приятел току що си поръча двигател от Франция на малко километри за около 2000Евро без доставката.
На неговия беше спукал бутало което смени но сега започна да чука отново друго бутало и реши да сменя целия двигател.
Преди това също смени течащия интеркулер. Втора ръка 600 Евро от Германия.
Дотук без стандартното обслужване е набил над 6000лв в рамките на 2 години.
Ако не си толкова фен и не държиш задължително да караш бензиново AMG то тогава по-добрия вариант е C350.
По-нова кола. По-модерни екстри като навигация примерно. Няма проблеми с ръждата. Има 4х4 за тези които държат на тази екстра. Предлага доста добра динамика.
По-добра от тази на ягуара, който караш.