Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

При покупка на W203!Детски болести, на какво да обърнем внимание!


  • Please log in to reply
464 replies to this topic

#211 Юпитер

Юпитер

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Град:София

Posted 28 February 2017 - 20:10

Относно пространството в Це клас 203,ти разглеждал ли си такава и сядал ли си в нея?
Не разбрах точно за какво ти е комби,което да бъде спортно?За да се лашкат постоянно натоварените в него ли?
Гледайки от моята камбанария,отвсякъде бих избрал комби на Е клас.Това с въздушните възглавници е махленски мит.Дори да се ремонтират това не се прави на две години,освен ако не се целиш нарочно в най-големите дупки.Ако го правиш обаче,дори нормалното окачване ще ти се види скъпо.

Няколко пъти писах, че не само съм виждал, ами и често карам точно такова комби от почти 4 години. А и го сравнявам с М3, където думата пространство е напълно неуместна.

Пък защо искам спортно комби - ами защото така ме кефи. Не се заяждам, но сигурно знаеш руската поговорка, че на вкус и на цвет, товарищи нет :)

Имам една 45 кг акита, която идеално се вмества в това комби  :cool

Иначе е вярно, че на пазара вече има страхотни Е класи за същите пари, но не бих пробвал късмета си с въздушното окачване. 


  • 0

#212 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 28 February 2017 - 23:54

Не става въпрос за заяждане,но доколкото разбрах искаш да смениш ягуара защото ти трябва комби.За това питам за какво ти е.А пък другият ми въпрос е защото на 203 му е много малко "комбито".
  • 0

#213 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 01 March 2017 - 12:28

А на W211 въздушното не е толкова кекаво колкото си мислят някои. Приятел с такава кола 2005 модел смени миналата година една възглавница. И това след 6 години каране в България. Колата беше от Германия.


  • 0

#214 Юпитер

Юпитер

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Град:София

Posted 01 March 2017 - 13:05

А на W211 въздушното не е толкова кекаво колкото си мислят някои. Приятел с такава кола 2005 модел смени миналата година една възглавница. И това след 6 години каране в България. Колата беше от Германия.

И колко му е струвало това удоволствие? Едва ли е 200 лева. 

От друга страна динамиката на С32 е сравнима чак с тази на Е500 с 388 к.с. а там цената е двойна.

Всичко пак опира до доходи и възможности за поддръжка.


  • 0

#215 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 01 March 2017 - 13:39

Беше около 700лв. Но ако 700лв ще те бутнат то тогава и C32 не е кола за теб. Там ако нещо се счупи ще ревеш много повече.


  • 0

#216 Юпитер

Юпитер

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Град:София

Posted 01 March 2017 - 13:51

Беше около 700лв. Но ако 700лв ще те бутнат то тогава и C32 не е кола за теб. Там ако нещо се счупи ще ревеш много повече.

700 лева няма да ме бутнат, но никой няма да ти даде гаранция, че ще спукаш една възглавница за 6 години, нали?

А и така не видях все пак колко е по-скъпа поддръжката на С32 от W211? След изчетено от мен дори е обратното. Говорим за еднакво поддържани коли, не за гробници.


  • 0

#217 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
Garage View Garage

Posted 01 March 2017 - 22:42

 юпитер, без да се заяждам твърдя, че си доста самоуверен за човек, който търси помощ в този форум. тези коли, които обсъждате не ги познавам от близо, но мога да дам аналогичен пример. имал съм досег с ц36 амг, който няма нищо общо със съвременната й ц класа- 202 в широката й гама варианти- класик, елеганс, авангард, есприт и спорт. моята е класа- 210 е от същата генерация и е в пъти по-достъпна за поддръжка от ц 36. силно се съмнявам ц 32 като уникалност да отстъпва на това, което е била ц 36 в своето време, респективно 211 няма как да е по-тежка за гледане от автомобил лимитирана серия. "говорим за еднакво поддържани коли" е конструкция, която важи само за две коли на един и същ собственик...


  • 0
Публикувано изображение

#218 Юпитер

Юпитер

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Град:София

Posted 02 March 2017 - 07:15

 юпитер, без да се заяждам твърдя, че си доста самоуверен за човек, който търси помощ в този форум. тези коли, които обсъждате не ги познавам от близо, но мога да дам аналогичен пример. имал съм досег с ц36 амг, който няма нищо общо със съвременната й ц класа- 202 в широката й гама варианти- класик, елеганс, авангард, есприт и спорт. моята е класа- 210 е от същата генерация и е в пъти по-достъпна за поддръжка от ц 36. силно се съмнявам ц 32 като уникалност да отстъпва на това, което е била ц 36 в своето време, респективно 211 няма как да е по-тежка за гледане от автомобил лимитирана серия. "говорим за еднакво поддържани коли" е конструкция, която важи само за две коли на един и същ собственик...

Има защо да съм самоуверен - преди 7 години ми разправяха същото за Ягуара. Убеждаваха ме как Е46 бил по-евтин за поддръжка, а се оказа точно обратното. Вече не вярвам на мнения от рода "така ми се струва, защото е рядка кола".

То първоначално бях харесал Фаетон, но там цените на каквото и да е, са непосилни за 95% от българите - само акумулаторите са два и с тях, трябва да смениш и датчиците им, които са над 1000 лева.

Все пак търся конкретика, а не гадаене. Накрая ако греша, аз ще ги скубя косите, но човек веднъж живее, а AMG е магия.


  • 0

#219 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Posted 02 March 2017 - 07:37

Колега, ягуара ти е най-здравата кола, защо ще се мъчиш и себе си и нас с избор на някъв стар мерцедес полукомби.



Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#220 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Posted 02 March 2017 - 07:48

Колега точно защото АМГ е магия имай на в предвид че подръжката ще му е доста по скъпа от тази на Е класата. Стига сравнявай Ягуара с Мерцедес. Ц32 е рядка кола, едва ли е по джоба на някой да копува нови части постоянно... представи си че имаш нужда от броня или нещо друго от морга? Какво правим тогава... и все пак щом твърдиш че не тине проблем скачай смело в такъв случай.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#221 Юпитер

Юпитер

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Град:София

Posted 02 March 2017 - 07:53

Колега точно защото АМГ е магия имай на в предвид че подръжката ще му е доста по скъпа от тази на Е класата. Стига сравнявай Ягуара с Мерцедес. Ц32 е рядка кола, едва ли е по джоба на някой да копува нови части постоянно... представи си че имаш нужда от броня или нещо друго от морга? Какво правим тогава... и все пак щом твърдиш че не тине проблем скачай смело в такъв случай.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Не сравнявам Ягуар X-type с С32, а с Е46. С32 я сравнявам с W211.

Както каза един колега тук - и Голф може да те разори. Пък бронята е най-малкия проблем, скоростната кутия и компресора са тук разковничето.


  • 0

#222 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Posted 02 March 2017 - 07:56

Просто дадох пример. Няколко пъти даде да се разбере че искаш тази кола и това е, така че харесвай една и я взимай. Прав си един път се живее :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#223 Юпитер

Юпитер

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Град:София

Posted 02 March 2017 - 09:13

Просто дадох пример. Няколко пъти даде да се разбере че искаш тази кола и това е, така че харесвай една и я взимай. Прав си един път се живее :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Прав си. Обаче точно защото колата е екзотика, няма да я купя без проверка в БС. От 3-те коли в София, само една може да мине тази процедура. А ако и тя отпадне, тогава идва варианта с С350.

Така, че времето ще покаже. 


  • 0

#224 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Posted 02 March 2017 - 09:29

Малиии...това, ако беше в един друг форум до сега да са те нахранили с три основни, и два десерта! Тук хората са много търпеливи,разбира се има какво да научиш от тях,но ти явно си решил преди да пуснеш темата. След като едно AMG " не мое те бутне" явно си виден масон. До сега си карал Ягуар,ма с драматична загуба на стойност,на шасито на Форд-мундар. Бензиновите им мотори са нито еластични,нито балансирани. По-английско даже не ги признават за истински Jag тия коли...взимай едно C32 и му се радвай,не виждам логика да обясняваш-ти на хората тук как стоят нещата. Поне AMG-то ще бъде истински автомобил,без камуфлаж. Така сега ще сигурен какво точно караш. Не сравнявай W211 и C32 а стана въпрос дори и за Phaeton,който всъщност си е А8-ца. Различен клас автомобили,които имат изключително различно пътно поведение и предназначение.
Ето линкче:
http://forums.mbclub...rcedes-c32-amg/
П.с: НеНам, защо нашеница винаги първо пита-после ти полива,и ти обяснява как стоят нещата...:)

Edited by Azazel, 02 March 2017 - 09:36 .

  • 0

#225 Юпитер

Юпитер

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Град:София

Posted 02 March 2017 - 11:09

Малиии...това, ако беше в един друг форум до сега да са те нахранили с три основни, и два десерта! Тук хората са много търпеливи,разбира се има какво да научиш от тях,но ти явно си решил преди да пуснеш темата. След като едно AMG " не мое те бутне" явно си виден масон. До сега си карал Ягуар,ма с драматична загуба на стойност,на шасито на Форд-мундар. Бензиновите им мотори са нито еластични,нито балансирани. По-английско даже не ги признават за истински Jag тия коли...взимай едно C32 и му се радвай,не виждам логика да обясняваш-ти на хората тук как стоят нещата. Поне AMG-то ще бъде истински автомобил,без камуфлаж. Така сега ще сигурен какво точно караш. Не сравнявай W211 и C32 а стана въпрос дори и за Phaeton,който всъщност си е А8-ца. Различен клас автомобили,които имат изключително различно пътно поведение и предназначение.
Ето линкче:
http://forums.mbclub...rcedes-c32-amg/
П.с: НеНам, защо нашеница винаги първо пита-после ти полива,и ти обяснява как стоят нещата... :)

Да ме хранят? Да не сме тук да избиваме комплекси? Единствено колегата madwifi има подобен автомобил и съм му много благодарен за съветите за това какво да гледам при евентуална покупка.

Относно Ягуара, явно изобщо не си се сблъсквал с такъв, щом смяташ, че не е динамичен и не е Ягуар - динамиката му сравнена с подобна кубатура и 4х4 на E46 и W203 е по-добра. Все едно да ти кажа, че С клас не е Мерцедес!

Както и да е, Обаче познанията ти по автомобилите, различни от Мерцедес, явно не са особено големи щом пишеш, че Фаетона е А8. Всъщност няма нищо общо и на негова база се прави Бентли. 

Но да не се отклоняваме. Ако някой има преки впечатления от С32, ще се радвам да сподели, ако не, сам ще си троша главата :yeah


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users