Даже при тройката не може и да се поръча памет за пасажера въобще.
Този пост е редактиран от drjivago: 25 април 2017 - 11:18
Публикувано 25 април 2017 - 11:06
Този пост е редактиран от drjivago: 25 април 2017 - 11:18
Публикувано 25 април 2017 - 20:29
Публикувано 26 април 2017 - 03:55
Публикувано 26 април 2017 - 06:03
Публикувано 26 април 2017 - 08:19
Мда, като със всяка марка.
Един приятели си купи е36 за 3000лв и даде 4000лв за ремонти първите 3 месеца защото го избра по цвят и да няма ръжда само.
Аз с е36 за 5 години съм дал има няма 2-3 хил лева по него общо, по-скоро 2.
Публикувано 23 август 2017 - 05:17
Колеги днес отивам да видя този автомобил https://www.mobile.b...76&slink=4fap60Но чета,че V-образния мотор + 7 степенния автомат били проблемни ? Не трябва ли на фейслифта да се надграждат уж нещата? Относно колата,някъкви съвети при теста ?
Публикувано 23 август 2017 - 06:34
Двигателят не е проблемен. Има един основен проблем и той е в уплътнението на масления охладител, което доста често сдава багажа и се получава теч на масло. Самото уплътнение струва няколко лева, но охладителят се намира в дъното на V-то и трябва да се свалят доста неща, за да се стигне до него. 7G кутията при W211 се води по-проблемна от 5G, защото това са ѝ първите вграждания, но не съм запознат в детайли.
Фейслифта е доста по-добър вариант, защото са изчистени много електрически и т.н. проблеми. Няма го и SBC модула.
При тест виж дали сменя предавките гладко и като дадеш повече газ дали има някакъв пушек. Задължително преглед със Стар диагностика от човек, който разбира. Колата ми се струва доста евтина за фейслифтова.
Този пост е редактиран от bronc: 23 август 2017 - 06:34
Публикувано 23 август 2017 - 07:25
Публикувано 23 август 2017 - 08:21
Това за задната седалка е от снимката и сянката. Мога да ти го снимам така, че да има още по-голяма разлика. Предната шофьорска може да е правена нещо, ама на 2006 година кола трудно да е перфектна.
Публикувано 23 август 2017 - 08:39
Перфектна само в магазина,и там не е гаранция. Нарочно предпочитам фейслифт (дори с повече забележки) отколкото преди фейса...с надеждата,че при фейса са пооправени доста неща.За мен е важно да върви добре и да превключва добре.Ще видя дали пуши и дали превключва гладко. На какво друго да наблягам попринцип ?
Публикувано 23 август 2017 - 09:16
Мотор и скорости гледай другото ще го оправиш
Публикувано 23 август 2017 - 12:21
Аз виждам боядисвани предни седалки и волан, претапицирана страница на задна седалка с грешен цвят кожа, "шупнала" кожа на подлакътника, изгорял дисплей на километража за показанията на гориво, изпечени от слънцето фарове, сменяни махагони с грешен цвят, освен това е малко клекнала (преди някой да ме е нахранил знам че Ево е италианския спорт пакет и въпреки това е по-ниска от нормалното).
За мен тази кола е поне на 350 хил. км. ходи я виж но май е загуба на време, пък и е гола като пушка, има една голяма навигация, ел. прибиране на огледала, ксенон и 18ки джанти. Цвета на колата и салона не коментирам понеже е въпрос на вкус а и цвят кола не кара.
Публикувано 23 август 2017 - 22:45
Колата беше ужас,дори не я карах...пробвах после още една две по автокъщите и те бяха много зле...с доста забележки.
Има една регистрирана във варна пак ево пакет но е 2.8 190hp. мотора по зле ли е от 3.2 ?
Публикувано 23 август 2017 - 23:17
Мотора е един и същи, скопен е елелктронно, това е разликата.
Публикувано 23 август 2017 - 23:39
Ха добър ден!Нещо повече да кажеш за "светлосенките" в салона?Колата беше ужас,дори не я карах...пробвах после още една две по автокъщите и те бяха много зле...с доста забележки.
Има една регистрирана във варна пак ево пакет но е 2.8 190hp. мотора по зле ли е от 3.2 ?
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни