При покупка на W211!Детски болести, на какво да обърнем внимание!
Започната от House M.D., 26 дек 2008 - 10:09:16
207 мнения по тази тема
#91
Публикувано 25 август 2017 - 19:59
Запазил съм час в мерцедес сливен,този от автокъщата каза,че няма проблем да я закачим..
#92
Публикувано 26 август 2017 - 01:07
Не изглежда зле, още повече щом си я видял на живо, но прецени дали тоя салон не е саден, защото знаеш обикновено по състоянието на салона се ориентираме за състоянието на колата.. Моята е със същия салон и със същите цветове табло, но ключа за фаровете ми е с цвета на таблото. Айде, виждал съм на светъл салон черен ключ (дали е оригинално не знам), но не съм виждал на фейслифтова кола стария централен въздуховод. Някой да ме поправи ако се лъжа, но ако не, разгледай защо са тия интервенции по таблото.Колеги днес ходих до сливен да гледам https://www.mobile.b...43&slink=4g5snwКолата върви добре,на място като сменям от задна на директна и обратно не прилашква изобщо и не се усеща придърпване или нещо такова. Много е запазена вътре и върви много добре,не се усещат и скоростите като привключват в движение.Само като потеглям,тръгва много бавно...другите които пробвах по рязко тръгваха..а при тази мноооого бавно става..сякаш може и да не тръгне дали има нещо общо че е 4х4 или някой е натиснал това копче за зимния режим дето тръгва на втора ...даден е и вин номера..даите хубав вин декодер ?
Ето ти оборудването: https://www.vindecod...B2110891B232452 На цвета на салона пише BROWN, a хич не ми прилича на BROWN, като пример - на моята кола пише BEIGE. И друго - на моята кола мокетът е светъл като салона, тук мокета е кафяв като салона с който би трябвало да бъде. Айде да речем, че така е поръчана, но страничния мокет под подлакътника е различен от основния - кафявия, ако са садили този салон с табло кори и т.н., може би са преместили барчето със светлия мокет:
А според мен мокетът трябва да бъде еднакъв в цялата кола - или кафяв или светъл, например така:
Иначе добър ВИН декодер си свали на телефона, има за IOS, най-вероятно и за Android
Този пост е редактиран от Bokouser: 26 август 2017 - 09:51
#93
Публикувано 26 август 2017 - 10:19
+1Не изглежда зле, още повече щом си я видял на живо, но прецени дали тоя салон не е саден, защото знаеш обикновено по състоянието на салона се ориентираме за състоянието на колата.. Моята е със същия салон и със същите цветове табло, но ключа за фаровете ми е с цвета на таблото. Айде, виждал съм на светъл салон черен ключ (дали е оригинално не знам), но не съм виждал на фейслифтова кола стария централен въздуховод. Някой да ме поправи ако се лъжа, но ако не, разгледай защо са тия интервенции по таблото.
Ето ти оборудването: https://www.vindecod...B2110891B232452 На цвета на салона пише BROWN, a хич не ми прилича на BROWN, като пример - на моята кола пише BEIGE. И друго - на моята кола мокетът е светъл като салона, тук мокета е кафяв като салона с който би трябвало да бъде. Айде да речем, че така е поръчана, но страничния мокет под подлакътника е различен от основния - кафявия, ако са садили този салон с табло кори и т.н., може би са преместили барчето със светлия мокет:
А според мен мокетът трябва да бъде еднакъв в цялата кола - или кафяв или светъл, например така:
Иначе добър ВИН декодер си свали на телефона, има за IOS, най-вероятно и за Android
#94
Публикувано 26 август 2017 - 10:35
Сега като ми казахте забелязах,и започнах да разглеждам и други обяви и попаднах на ето тази https://www.mobile.b...34&slink=4gcxqmсъщото изпълнение с мокета ?
#95
Публикувано 26 август 2017 - 10:45
Захабен и мръсен мокет, търкан и пран до откат - такъв ще е ефекта.
Отделно, няма никъде да намериш в нета бежов кожен салон и черен ключ за светлините. Явно оригиналния е бил много насраскан. Разбираемо повечето са коли на по 500000км.
Отделно, няма никъде да намериш в нета бежов кожен салон и черен ключ за светлините. Явно оригиналния е бил много насраскан. Разбираемо повечето са коли на по 500000км.
#96
Публикувано 26 август 2017 - 11:31
Сега като ми казахте забелязах,и започнах да разглеждам и други обяви и попаднах на ето тази https://www.mobile.b...34&slink=4gcxqmсъщото изпълнение с мокета ?
Ами знам ли, ама при всички положения това не е кафяв салон, както пише във ВИН-а
Sent from my iPhone using Tapatalk
#97
Публикувано 26 август 2017 - 12:06
Като отидеш в Мерцедес Сливен ще ти дадат най-точен отговор.
#98
Публикувано 26 август 2017 - 12:06
Да,ще видя какво ще кажат.
#99
Публикувано 26 август 2017 - 21:24
смея да твърдя, че има много наблюдателни хора тук и забележките има са отлични. в сливенския салон съм бил през март месец, гледахме едно кади, преправяно и пребоядисвано. имаше и скъпи коли, всички от италия. за мен читав фейслифт под 17-18 к марки е труден за намиране. от един близък семеен приятел, с опит с марката от над 40 години, който от бая време живее в милано, знам, че хубавите италианки са дори по-скъпи от немските екземпляри.
Зимата помагах на един приятел да търси 211-ка за 10 бона и всеобщото мнение тук беше, че хубава кола за тия пари в България няма и се оказаха прави.
#100
Публикувано 28 август 2017 - 15:21
А по принцип този прословут модул СБЦ като си е заводско поставен в колата за колко хиляди натискания е предназначена експлоатацията му или горе-долу на колко хиляди км ориентировъчно светва/става за подмяна? На един приятел с такава 2.7 ЦДИ 2003 177 к.с. си взе колата от познат и наистина е много запазена - да не кажа свети беше някъде около 150 хил. км като му светна и съответно ремонтира модула. Поздрави
#101
Публикувано 28 август 2017 - 17:40
Първоначално вградените модули са били програмирани да изкарат много малко, някои немски таксита са изпищели още на първата година. Подменените впоследствие модули изкарват доста повече, точни натискания не знам пък и да ти ги каже някой едва ли ще можеш да си направиш някаква сметка към километри, всеки използва колата различно. Подменените модули се познават по различния код, но къде точно е написан не знам, моят модул един познат от БС го погледна и ми каза, че е сменен. При положение, че тия коли си остаряха, а и модулите се сменяха безплатно, към днешна дата едва ли има екземпляр със заводски модул. Със Стар може да се познае колко процента живот има модула, но пак не е сигурно, четох, че и това се манипулира. С две думи май всичко е късмет.
Този пост е редактиран от Bokouser: 28 август 2017 - 20:56
#102
Публикувано 28 август 2017 - 22:43
Питам, защото го навивам да ми я продаде и ми е интересно ако се стигне дотам, да разбера действителните километри на този автомобил. Диагностика или Силвърстар могат ли да установят това, независимо от евентуални предходни рестартирания/манипулации, които са извършвани в миналото?
#103
Публикувано 29 август 2017 - 13:27
Ако е ресетнат не може да се види колко пъти, на моята 211 модула беше на над 800 000 натискания и на 270 хил км, естествено го ресетнах
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#104
Публикувано 01 септември 2017 - 09:04
Колеги,не си харесах Е клас.Но пък една W204-ка ми грабна очите и я взех.Надявам се следващата вече най-после да е Е калс
#105
Публикувано 01 септември 2017 - 10:03
Честито колега, много безгрижни километри и да те слуша! Пусни малко снимки да я видим та дори и в нова тема
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни