Даже при тройката не може и да се поръча памет за пасажера въобще.
Edited by drjivago, 25 April 2017 - 11:18 .
Posted 25 April 2017 - 11:06
Edited by drjivago, 25 April 2017 - 11:18 .
Posted 25 April 2017 - 20:29
Posted 26 April 2017 - 03:55
Posted 26 April 2017 - 06:03
Posted 26 April 2017 - 08:19
Мда, като със всяка марка.
Един приятели си купи е36 за 3000лв и даде 4000лв за ремонти първите 3 месеца защото го избра по цвят и да няма ръжда само.
Аз с е36 за 5 години съм дал има няма 2-3 хил лева по него общо, по-скоро 2.
Posted 23 August 2017 - 05:17
Колеги днес отивам да видя този автомобил https://www.mobile.b...76&slink=4fap60Но чета,че V-образния мотор + 7 степенния автомат били проблемни ? Не трябва ли на фейслифта да се надграждат уж нещата? Относно колата,някъкви съвети при теста ?
Posted 23 August 2017 - 06:34
Двигателят не е проблемен. Има един основен проблем и той е в уплътнението на масления охладител, което доста често сдава багажа и се получава теч на масло. Самото уплътнение струва няколко лева, но охладителят се намира в дъното на V-то и трябва да се свалят доста неща, за да се стигне до него. 7G кутията при W211 се води по-проблемна от 5G, защото това са ѝ първите вграждания, но не съм запознат в детайли.
Фейслифта е доста по-добър вариант, защото са изчистени много електрически и т.н. проблеми. Няма го и SBC модула.
При тест виж дали сменя предавките гладко и като дадеш повече газ дали има някакъв пушек. Задължително преглед със Стар диагностика от човек, който разбира. Колата ми се струва доста евтина за фейслифтова.
Edited by bronc, 23 August 2017 - 06:34 .
Posted 23 August 2017 - 07:25
Posted 23 August 2017 - 08:21
Това за задната седалка е от снимката и сянката. Мога да ти го снимам така, че да има още по-голяма разлика. Предната шофьорска може да е правена нещо, ама на 2006 година кола трудно да е перфектна.
Posted 23 August 2017 - 08:39
Перфектна само в магазина,и там не е гаранция. Нарочно предпочитам фейслифт (дори с повече забележки) отколкото преди фейса...с надеждата,че при фейса са пооправени доста неща.За мен е важно да върви добре и да превключва добре.Ще видя дали пуши и дали превключва гладко. На какво друго да наблягам попринцип ?
Posted 23 August 2017 - 09:16
Мотор и скорости гледай другото ще го оправиш
Posted 23 August 2017 - 12:21
Аз виждам боядисвани предни седалки и волан, претапицирана страница на задна седалка с грешен цвят кожа, "шупнала" кожа на подлакътника, изгорял дисплей на километража за показанията на гориво, изпечени от слънцето фарове, сменяни махагони с грешен цвят, освен това е малко клекнала (преди някой да ме е нахранил знам че Ево е италианския спорт пакет и въпреки това е по-ниска от нормалното).
За мен тази кола е поне на 350 хил. км. ходи я виж но май е загуба на време, пък и е гола като пушка, има една голяма навигация, ел. прибиране на огледала, ксенон и 18ки джанти. Цвета на колата и салона не коментирам понеже е въпрос на вкус а и цвят кола не кара.
Posted 23 August 2017 - 22:45
Колата беше ужас,дори не я карах...пробвах после още една две по автокъщите и те бяха много зле...с доста забележки.
Има една регистрирана във варна пак ево пакет но е 2.8 190hp. мотора по зле ли е от 3.2 ?
Posted 23 August 2017 - 23:17
Мотора е един и същи, скопен е елелктронно, това е разликата.
Posted 23 August 2017 - 23:39
Ха добър ден!Нещо повече да кажеш за "светлосенките" в салона?Колата беше ужас,дори не я карах...пробвах после още една две по автокъщите и те бяха много зле...с доста забележки.
Има една регистрирана във варна пак ево пакет но е 2.8 190hp. мотора по зле ли е от 3.2 ?
0 members, 3 guests, 0 anonymous users