При покупка на W211!Детски болести, на какво да обърнем внимание!
Started by House M.D., 26 Dec 2008 - 10:09:16
207 replies to this topic
#1
Posted 26 December 2008 - 10:09
Преди време бях пуснал подобна тема в Ц-клас за 202.
Нека колегите с 211 да дадат мненията си тук,
инфото да послужи за бъдещите собственици
Нека колегите с 211 да дадат мненията си тук,
инфото да послужи за бъдещите собственици
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#2
Posted 08 January 2009 - 11:07
З,дориа мен най важен е автоматика.Той да е наред!Двигател,окачване всичко си го бива,то си е даденост.Дефектите се случват само при екстрите,и електрониката.Преди време бях пуснал подобна тема в Ц-клас за 202.
Нека колегите с 211 да дадат мненията си тук,
инфото да послужи за бъдещите собственици
Значи гледаш от вън,харесваш,сядаш,палиш игледаш таблото нищо да не свети .И нищо да не те предупреждава на дисплея.Колкото по малко екстри по добре.W211 си има всичко което е нужно че и повече дори базовия класик.Е ти все пак гледай да е поне Елеганс де!
#3
Posted 09 October 2012 - 15:26
Здравейте колеги,
доста изчетох през последните дни из форумите, но понеже видях, че сте открили подобна тема реших да се допитам до вашето мнение.
Така.. предстои ми покупка на Мb, но съм раздвоен между w203facelift и w211. W 211-ката е най-красивият модел според мен, но доколкото разбирам тези спирачки SBC са доста проблемни, също така за доста дефекти по електрониката научих. Като цяло където съм чел до сега навсякъде този модел го изкарват като едва ли не най-проблемния, което ме насочва към w203face... И така не ми стана ясно, тези модели преди фейс-а на w211 уж са върнати да се поправят, но спирачната им система е все още sbc ? Прав ли съм или греша. Казват ми някакви суми от рода на 3500 лв за ремонт, ако тези спирачки сдадат багажа и тем подобни.
Какъв е шансът да попадна на нещо читаво от Германия преди фейслифта, понеже искам да си купя кола за возене, а не дупка за наливане на пари. Ако трябва да търся w211 face цената ще надвиши предвидения ми бюджет и според мен е по-добре читава w203-ka face от колкото изтърбушена от каране E класа.
Също така тази екстра айрматик само на 4матик-а ли я има или на всички авангарди, понеже искам това което търся да няма тези проблемни "допълнителни" екстри.
Поздрави
Ачо
доста изчетох през последните дни из форумите, но понеже видях, че сте открили подобна тема реших да се допитам до вашето мнение.
Така.. предстои ми покупка на Мb, но съм раздвоен между w203facelift и w211. W 211-ката е най-красивият модел според мен, но доколкото разбирам тези спирачки SBC са доста проблемни, също така за доста дефекти по електрониката научих. Като цяло където съм чел до сега навсякъде този модел го изкарват като едва ли не най-проблемния, което ме насочва към w203face... И така не ми стана ясно, тези модели преди фейс-а на w211 уж са върнати да се поправят, но спирачната им система е все още sbc ? Прав ли съм или греша. Казват ми някакви суми от рода на 3500 лв за ремонт, ако тези спирачки сдадат багажа и тем подобни.
Какъв е шансът да попадна на нещо читаво от Германия преди фейслифта, понеже искам да си купя кола за возене, а не дупка за наливане на пари. Ако трябва да търся w211 face цената ще надвиши предвидения ми бюджет и според мен е по-добре читава w203-ka face от колкото изтърбушена от каране E класа.
Също така тази екстра айрматик само на 4матик-а ли я има или на всички авангарди, понеже искам това което търся да няма тези проблемни "допълнителни" екстри.
Поздрави
Ачо
#4
Posted 09 October 2012 - 17:04
Всички 211 преди фейса са с въпросните спирачки. Поправката е смяна на модула и програмиране. Ако намериш кола с история и това упражнение е направено вече може да си по-спокоен. Ако не винаги има шанс да дадеш ти тези 3500 лв.
Сега дали е по-добре 203 фейс или 211 много зависи и от самите коли, на които ще попаднеш. Така че търси и което изпадне по-запазено , като сервизната история е голям плюс. Трябва да имаш предвид, че цедката си е тясна отзад и ако търсиш комфорт Е-класата е по-добра. Ерматика го избегни
Сега дали е по-добре 203 фейс или 211 много зависи и от самите коли, на които ще попаднеш. Така че търси и което изпадне по-запазено , като сервизната история е голям плюс. Трябва да имаш предвид, че цедката си е тясна отзад и ако търсиш комфорт Е-класата е по-добра. Ерматика го избегни
#5
Posted 09 October 2012 - 17:29
211-ка фейса, това е истината 220 CDI
#6
Posted 09 October 2012 - 18:04
211-ка фейса, това е истината 220 CDI
И аз така мисля, ама на Ачо му е извън бюджета
#7
Posted 10 October 2012 - 00:02
Благодаря ти drjivago за информацията
А да ви попитам, по вин може ли да се разбере дали този sbc e сменян или няма такава опция ?
Благодаря за мнението, но ми е извън бюджета както каза колегата drjivago.211-ка фейса, това е истината 220 CDI
А да ви попитам, по вин може ли да се разбере дали този sbc e сменян или няма такава опция ?
#8
Posted 10 October 2012 - 06:13
Само в Балкан Стар, или някое друго официално представителство, ако търсиш колата в чужбина
#9
Posted 08 December 2012 - 01:26
Привет отново колеги, имам въпрос относно конкретен автомобил - какво означава тази червена светлина на таблото на десетата снимка - http://www.autoscout...904022200000000 . И също така ако свети SRS лампата за airbag-a винаги ли означава, че е имало удар или просто някакъв повреден датчик, който срещу няколко стотин лева се оправя в България ? И нормално ли е на контакт тази лампа да свети( за srs става дума пак)
Поздрави
Ачо
Поздрави
Ачо
#10
Posted 08 December 2012 - 01:34
На контакт да, после не!
#11
Posted 06 January 2013 - 20:23
Привет отново колеги, имам въпрос относно конкретен автомобил - какво означава тази червена светлина на таблото на десетата снимка - http://www.autoscout...904022200000000 . И също така ако свети SRS лампата за airbag-a винаги ли означава, че е имало удар или просто някакъв повреден датчик, който срещу няколко стотин лева се оправя в България ? И нормално ли е на контакт тази лампа да свети( за srs става дума пак)
Поздрави
Ачо
Обикновенно става дума за така наречения кантар на една от предните седалки, когато той не работи, не работи и еърбега от там проблема с лампичката на таблото. Колегата kdl е прав, след като запалиш трябва да изгасне. Най добрия вариант е диагностика. Тя ще си каже всичко без бой
#12
Posted 07 February 2013 - 14:40
Здравейте колеги, в понеделник ходих да гледам една e220 cdi 2004 в една авто къща в Германия - нека отбележа от автокъщи не искам, но ми беше много наблизо и реших да я видя. Значи циганинът беше точно като нашите джамбази - почна да ми разправя как са я карали пенсионери само и за да не изпадам в подробности... направо към въпроса:
Понеже собственикът ми каза че този sbc модул е сменян, но под капака като погледнах и пак видях една кутия SBC
- ако този модул е сменян/поправян(тоест ако автомобилът е върнат да се поправи в сервиз), друг спирачен модул ли слагат в колата или пак същата sbc кутия, но поправена?
За съжаление нямах възможност да я закарам в мерцедес колата този ден и за сега съм го отложил.
Ще се радвам ако някой колега който е наясно да ми обясни това, че в понеделник ще ходя да гледам друга такава е класа.
И за колко време горе долу при студен двигател трябва да загрее колата да кажем при температури около 4-5 градуса ?
Поздрави
Понеже собственикът ми каза че този sbc модул е сменян, но под капака като погледнах и пак видях една кутия SBC
- ако този модул е сменян/поправян(тоест ако автомобилът е върнат да се поправи в сервиз), друг спирачен модул ли слагат в колата или пак същата sbc кутия, но поправена?
За съжаление нямах възможност да я закарам в мерцедес колата този ден и за сега съм го отложил.
Ще се радвам ако някой колега който е наясно да ми обясни това, че в понеделник ще ходя да гледам друга такава е класа.
И за колко време горе долу при студен двигател трябва да загрее колата да кажем при температури около 4-5 градуса ?
Поздрави
#13
Posted 07 February 2013 - 15:01
На място комън рейл дизелите загряват бавно.
За спирачките пак са си с SBC-то. Какво точно се сменя не ми е ясно освен, че се прави ново препрограмиране. Това най-добре да ти го кажат в официален сервиз.
За спирачките пак са си с SBC-то. Какво точно се сменя не ми е ясно освен, че се прави ново препрограмиране. Това най-добре да ти го кажат в официален сервиз.
Edited by drjivago, 07 February 2013 - 15:04 .
#14
Posted 07 February 2013 - 20:16
Благодаря ти за отговора, колега !
#15
Posted 20 May 2016 - 08:58
Забелязвам че при е220 фейса доста от колите нямат ел. регулиране на седалките. При ел. регулирането на волана как седят нещата...със седалките ли върви пакет или си е стандартна екстра за е-клас?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users