Чудно ми е какво мислят PSA и Renault group по този въпрос, които съставляват 19.3% от БВП на Франция и харчат над 6 млрд. евро годишно за R&D (което съставлява 18% от цялата R&D дейност във Франция). Също така до 2015 всяка 6та от 10та кола във Франция е с нов дизелов двг. Някак си тия забрани не ми се виждат изпълними когато настъпи момента... По-скоро ми звучи като: "Тате ще ми купи колело, ама друг път". Да си отрежеш клона върху който си стъпил не ми изглежда разумно.
https://profit.bg/ko...rdni-prodazhbi/

Колеги какво мислите за електромобилитереволюция или блъф
Започната от mercedestoni, 21 дек 2008 - 08:12:02
36 мнения по тази тема
#31
Публикувано 08 юли 2017 - 08:22
#32
Публикувано 08 юли 2017 - 08:26
Това са малко мечти, поставяне на цели, които не е ясно дали ще се постигнат. Ако технологията не е достатъчно напреднала през 2035 бързо бързо ще вдигнат срока до 2050 г. Само не разбрах, след като се борят срещу замърсяването, защо искат да намалят използването на ядрена енергия, най-чистата такава. Само с вятърни турбини и панелчета по покривите нЕма да стане. И всички тези мерки ще ударят, естествено, малкият човек, работещият за хляба си.
#33
Публикувано 08 юли 2017 - 16:37
Чудно ми е какво мислят PSA и Renault group по този въпрос, които съставляват 19.3% от БВП на Франция и харчат над 6 млрд. евро годишно за R&D (което съставлява 18% от цялата R&D дейност във Франция).....
Ако са насочвали тези 6 милиарда евро в правилна посока през последните години, след тази новина ще отворят по бутилка шампанско и ще се надяват конкуренцията да е хваната неподготвена.
В противен случай (ако те са неподготвените) - ще звънят на синдикатите с тревожна информация колко много работни места ще бъдат загубени заради тази политическа грешка; ще искат субсидии за тепътва стартиране на R&D в новата посока; ще лобират за преференции/изключения от закона за родни марки; и други подобни все "френски" работи ще им минават през главите.
#34
Публикувано 08 юли 2017 - 22:14
Ядрената енергия далеч не е най-чистата, ама толкова е далеч, че някои хора още помнят колко чисто гръмна Чернобил. А отработеното ядрено гориво, което излъчва чиста радиация още 150 години след като е негодно за ел.централите?
Най-чисти са възобновяемите източници: Слънце, вятър и вода.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Най-чисти са възобновяемите източници: Слънце, вятър и вода.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#35
Публикувано 09 юли 2017 - 03:23
В същото време за да постигнат обещаните резултати за чистота на въздуха в Англия, кмета на Лондон обсъжда тотална (трудна, но не невъзможна) забрана на дизеловите двигатели на територията на Лондон. Канада планува да направи това, което Германия се опитва да направи "News that members of the German government voted to ban new gas- and diesel-powered vehicles by 2030 came as a shock to the automotive world."
Ще става все по - интересно през следващите 20 години. Сигурен съм, че петролните компании, които са купили и замразили доста интересни изобретения ще ги изкарат като последна карта, ако нямат избор и лобизма им не е достатъчен. Водород, летящи коли, коли с вода и какво ли не....Дано излязат колкото се може по - интересни проекти.
Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
Ще става все по - интересно през следващите 20 години. Сигурен съм, че петролните компании, които са купили и замразили доста интересни изобретения ще ги изкарат като последна карта, ако нямат избор и лобизма им не е достатъчен. Водород, летящи коли, коли с вода и какво ли не....Дано излязат колкото се може по - интересни проекти.
Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#36
Публикувано 09 юли 2017 - 09:08
Това са малко мечти, поставяне на цели, които не е ясно дали ще се постигнат. Ако технологията не е достатъчно напреднала през 2035 бързо бързо ще вдигнат срока до 2050 г. Само не разбрах, след като се борят срещу замърсяването, защо искат да намалят използването на ядрена енергия, най-чистата такава. Само с вятърни турбини и панелчета по покривите нЕма да стане. И всички тези мерки ще ударят, естествено, малкият човек, работещият за хляба си.
Толкова е чиста, че ако нашия кирлив АЕЦ думне заради човешка грешка, земетресение или атентат, трябва да стягаме куфарите и да се изнасяме в друга държава и чак след 3-4 поколения ще може да се живее отново тук. Земеделие, туризъм заминават на минутата.
Прекалено е лесно да стане авария и евтиния ток може много лесно да стане скъп. Неслучайно повечето бели страни са започнали поетапно затваряне на АЕЦ-ите си и минават точно към "панелчета" и турбини, където е възможно.
#37
Публикувано 09 юли 2017 - 09:35
В същото време за да постигнат обещаните резултати за чистота на въздуха в Англия, кмета на Лондон обсъжда тотална (трудна, но не невъзможна) забрана на дизеловите двигатели на територията на Лондон. Канада планува да направи това, което Германия се опитва да направи "News that members of the German government voted to ban new gas- and diesel-powered vehicles by 2030 came as a shock to the automotive world."
Ще става все по - интересно през следващите 20 години. Сигурен съм, че петролните компании, които са купили и замразили доста интересни изобретения ще ги изкарат като последна карта, ако нямат избор и лобизма им не е достатъчен. Водород, летящи коли, коли с вода и какво ли не....Дано излязат колкото се може по - интересни проекти.
Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
И това ако не е чист социализъм гарниран с популизъм.... Историята е доказала едно, че със забрани и принуди нищо добро не излиза.
Но и аз мисля като теб, че въпросните петролни корпорации ще извадят от ръкава някой иновативен проект, който не е видял бял свят последните 20-30 години.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни