Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Колеги какво мислите за електромобилитереволюция или блъф


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#16 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 юли 2017 - 20:29

В момента съм в държава, която не само те насърчава да си купиш Тесла, като не плащаш никакви данъци за нея и ти връщат пари, ами и насърчават всички нови блокове на по 50-60-70 етажа, като строят подземните паркинги на по 5-6 етажа, да поставят достатъчно зарядни за всякакви ел. автомобили. Повечето бензиностанции вече имат fast charge зарядни и има страхотна мрежа от собственици, които предоставят зарядните си устройства вкъщи на всеки нуждаещ се "колега" с Тесла. В града се карат толкова много Тесла коли и джипчета, че по някои улици имаш чувството, че си на панаир на Тесла и i8. Интересното е, че хората и колите са 10 пъти повече, а София е два пъти по - замърсена и на улици и на въздух. Много хора вече са си поръчали "керемидите" на Елън Мъск за покривите на къщите си и чакат доставка. Като се върна ще разказвам повече :)
Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg

Еваллла!
Искаш ли да позная коя НЕ Е тази държава!
-България!
На такава схема бих се навил с удоволствие и бих се чувствал ГОРД гражданин на тази държава!
  • 3

#17 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 03 юли 2017 - 00:23

Не знам за електромобилите, но на теслата хич не съм фен. Имах възможност да седна в една и да разгледам интериора и от първо лице, без да съм я карал. Беше мисля тайп S, като тази най-бързата, само с по-слаб двигател(или както се води). Ами хич не съм впечатлен от интериора. Всичко ми изглеждаше някак стегнато и евтино. Вярно, има шев по кожата, но дори и той не ми се стори стилно направен. Това не може да се сравни с интериора на немски премиум. Таблета макар и голям е изтипосан супер неестествено. Иначе всичко лъха на технология, но когато става дума за коли предпочитам да има стил.

 

Та доколкото знам тази най-скъпата и бърза тесла има същия интериор. Което за мен е неприемливо. Ако ще давам 150 хиляди евра за кола, бих предпочел по-бавния но по-стилен ес клас купе милион пъти. Или шеста серия гран купе, или ауди A7. За 150 000 евро ще си окомплектоваш перфектна машина от всеки от тези модели, и едва ли при такъв бюджет ще те бърка, че ще плащаш и бензин. Освен това теслата като дойде време да се сменя батерията ми се струва ще мине всички разходи за гориво и на ес клас купе 65 АМГ.


Този пост е редактиран от vonko1988: 03 юли 2017 - 00:25

  • 0

#18 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юли 2017 - 12:13

Илон Мъск ли е, не ми го хвалете... Поредният кьорфишек капиталист, но с премълчано масирано финансиране от правителство... Наскоро излязоха едни фрапиращи данни за другаря Илон и неговите "революции" и как ако не са държавните дотации, Тесла Моторс са щяли да фалират точно след 7мата произведена бройка... Понеже се споменаха панелите му (на цена от 119$ мисля за брой, мисля), наскоро попаднах на същата технология от преди 3 години на цена от цели .. 9$... Правете си сметката сами... Цялата тази еко-пропаганда последните 7-10 години започва да издиша супер много, но кой ти гледа фактите, важното е да има еко активисти, които скачат по площадите, докато други броят парата.

По темата, както по-горе някой спомена, според мен бъдещето наистина е горивната клетка. Има много голям потенциал в нея и незнайно защо толкова много я отбягват. Мисля, че наскоро попадах на информация, че Хонда са постигнали пробив с клетката. 


  • 2

#19 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 03 юли 2017 - 13:40

Това с теслите е новото хисптърство сред автомобилостроенето. Ако беше толкова переспективно това с батериите БМВ, Ауди и Мерцедес щяха да са навлезли много по-сериозно. Според мен те дебнат и разработват за някоя по-ефективна технология, която да замени адекватно ДВГ.


  • 0

#20 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 03 юли 2017 - 15:15

Не знам за електромобилите, но на теслата хич не съм фен. Имах възможност да седна в една и да разгледам интериора и от първо лице, без да съм я карал. Беше мисля тайп S, като тази най-бързата, само с по-слаб двигател(или както се води). Ами хич не съм впечатлен от интериора. Всичко ми изглеждаше някак стегнато и евтино. Вярно, има шев по кожата, но дори и той не ми се стори стилно направен. Това не може да се сравни с интериора на немски премиум. Таблета макар и голям е изтипосан супер неестествено. Иначе всичко лъха на технология, но когато става дума за коли предпочитам да има стил.

 

Та доколкото знам тази най-скъпата и бърза тесла има същия интериор. Което за мен е неприемливо. Ако ще давам 150 хиляди евра за кола, бих предпочел по-бавния но по-стилен ес клас купе милион пъти. Или шеста серия гран купе, или ауди A7. За 150 000 евро ще си окомплектоваш перфектна машина от всеки от тези модели, и едва ли при такъв бюджет ще те бърка, че ще плащаш и бензин. Освен това теслата като дойде време да се сменя батерията ми се струва ще мине всички разходи за гориво и на ес клас купе 65 АМГ.

 

S беше първият модел. После вървят на 80,85,90,100....Искаш бърза, има и с две батерии.

Нямам идея в какква евтино изглеждаща Тесла си бил, но тази която аз карах и исках да купя беше с кожа като на S-класа Мерцедес.

Теслата е технология. Няма как да се сравни. Имаш едни спирачки, задвижващи коелла и едно кормилно управление. Всичко друго е компютър, който ти поправят докато си шофираш. Искаш определен албум да слушаш, няма проблем. Искаш филм или документ изпратен в колата. Няма проблем. Свалят ти ги и ти ги пращат докато шофираш. 

Таблета на новите Мерцедеси по-хубав ли е? :-) На мен ми стои като китайска захвърлена играчка в сравнение с този на Теслата. А и прави доста повече неща.

Батерията изобщо не е толкова скъпа, а поддръжката изобщо. Просто е въпрос на избор. Няма масла, бензин и течове. А за 3.4 сек до 100 няма да споменавам. Уникално е. 


  • 2
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#21 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 03 юли 2017 - 15:31

Илон Мъск ли е, не ми го хвалете... Поредният кьорфишек капиталист, но с премълчано масирано финансиране от правителство... Наскоро излязоха едни фрапиращи данни за другаря Илон и неговите "революции" и как ако не са държавните дотации, Тесла Моторс са щяли да фалират точно след 7мата произведена бройка... Понеже се споменаха панелите му (на цена от 119$ мисля за брой, мисля), наскоро попаднах на същата технология от преди 3 години на цена от цели .. 9$... Правете си сметката сами... Цялата тази еко-пропаганда последните 7-10 години започва да издиша супер много, но кой ти гледа фактите, важното е да има еко активисти, които скачат по площадите, докато други броят парата.

По темата, както по-горе някой спомена, според мен бъдещето наистина е горивната клетка. Има много голям потенциал в нея и незнайно защо толкова много я отбягват. Мисля, че наскоро попадах на информация, че Хонда са постигнали пробив с клетката. 

Премълчано масирано финансиране?!? Извинявай, но не е премълчано :) А когато президент Уилсън кани Хенри Форд да се кандидатира за демократ в Сената?
А когато Джоунс помага на Мерцедес и Крайслер и лобира за тях? Нищо не е премълчано. Space X също е с помощ. Естествено, че такива проекти ще се подпомагат от правителства. А колко от тези правителства са такива благодарение на лобизма за тях? Прекалено големи са такива проекти, за да не се съфинансират.
Ако някой си мисли, че Фейсбук или Гугъл не са подпомагани от правителството, значи е голям наивник :)

Хонда може и да имат пробив, но Северна Америка е залята с хибриди и електрички. Дори има електрически self serf Car to Go и Smart, почасово в големите градове. За хора без кола. Еко пропагандата явно работи след като в един 7 милионен град, въздуха е по-чист от този в родна София :)

Горивната клетка ще почака, а кьорфишека вече продава и слънчеви керемиди за къщи. Доста успешно при това. 


  • 3
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#22 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юли 2017 - 16:14

Премълчано масирано финансиране?!? Извинявай, но не е премълчано :) А когато президент Уилсън кани Хенри Форд да се кандидатира за демократ в Сената?
А когато Джоунс помага на Мерцедес и Крайслер и лобира за тях? Нищо не е премълчано. Space X също е с помощ. Естествено, че такива проекти ще се подпомагат от правителства. А колко от тези правителства са такива благодарение на лобизма за тях? Прекалено големи са такива проекти, за да не се съфинансират.
Ако някой си мисли, че Фейсбук или Гугъл не са подпомагани от правителството, значи е голям наивник :)

Хонда може и да имат пробив, но Северна Америка е залята с хибриди и електрички. Дори има електрически self serf Car to Go и Smart, почасово в големите градове. За хора без кола. Еко пропагандата явно работи след като в един 7 милионен град, въздуха е по-чист от този в родна София :)

Горивната клетка ще почака, а кьорфишека вече продава и слънчеви керемиди за къщи. Доста успешно при това. 

Премълчано спрямо гръмкото му рекламиране на поредния фокусник, това имах предвид. И някак си да му преписват всички велики "революционни" идеи на него някак ми идва да повърна. И то от т.нар. brainstorm медии. Аз визирах образа който отчаяно се опитат да му припишат, а не че е различен от Форд и след това да ми го пробутват като претоплена манджа с подправки под формата на enterpentrepreneur в 21 век. И защо да е естествено да се подпомагат? Някаква пазарна логика ли има в това или просто така???
Ако нямаше правителства дали щеше да има лобизъм и подобни крони-капиталисти? Като са прекалено големи, това означава ли, че са задължени автоматично да приемат поредната държавна инжекция, независимо дали я искат или не? Защото малко се влиза в спиралата на too big to fail.
Еми да, някои наистина си мислим, че има и хора започнали от 0-та без помощта на правителството, пък дали е наивник, ще го отсъдят историята и фактите... Сигурно гаража на Джобс и Возняк е бил собственост на правителството...
Апропо защо се смята, че колите са основен замърсител на въздуха в София? Някой нещо за ТЕЦ да е чувал? Да се сеща така, че по последни данни около 21-23% от отопляемите жилища на територията на административен район София се отоплява на въглища и дърва?! Или това не е важно, това не може да се говори, защото не е еко... Иначе да, пропагандата работи с пълна сила, защото някак си на мен лично не би ми било кеф един хранитутник да решава да ми ползва парите от данъци под формата на разни еко облекчения, като купува по-евтина кола на някой друг. My money, my wish, нали така? Отделно въпросният град имал ли е на територията си един голям франкенщайн като Кремиковци или?
Точно за тези керемиди, споменах за фрапантната разлика в цената, но това не е важно, пак... Не е луд тоя дето яде баницата. За да не се продължава с разводняването по темата, може да се отвори нова такава, за спора за/против държавните дотации и либертарианството. Бих се радвал ако има такива съмишленици тук.
И за да не е спам, горивната клетка не чака, просто нещата се случват по-бавно. И тази година Хонда презентираха Clarity Fuel Cell, чиито първообраз е от 2002, после 2008ма има леки доработки и сега с въпросната клетка колата изминава близо 590 км с едно зареждане и това само за 369$ на месец. Доста по-евтинко от теслАта... Ама нищо, докато ги има едните, ще ги има и другите.
 


Този пост е редактиран от Klimfilt: 03 юли 2017 - 16:18

  • 2

#23 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 03 юли 2017 - 17:02

И защо да е естествено да се подпомагат? Някаква пазарна логика ли има в това или просто така???

 

Сигурно гаража на Джобс и Возняк е бил собственост на правителството...

 

Отделно въпросният град имал ли е на територията си един голям франкенщайн като Кремиковци или?

 

 

Приятелю, на първия въпрос няма смисъл да отговарям. Лобизма в големия бизнес не е от вчера и винаги ще го има. В управлението на държави също.

За гаража на Джобс и Возняк ще ти препоръчам да прочетеш книгата на Мариана Мазукато “The Entrepreneurial State: Debunking Private vs. Public Sector Myths.”

Естествено, че са имали държавна помощ чрез програмата за инвестиции в начален бизнес. Благодарение на нея и на Mike Markkula, чието минало също не е просто като А и Б. Да не говорим, че всичките технологии на Apple са направени благодарение на така наречения state funding. Блумберг има достатъчно материали по въпроса. Аз просто имам акции и се интересувам. За Гугъл няма да споменавам. Там е още по-страшно. Но пък крайната цел е MPP - money, power, philanthropy, така че на никой не му пука. Хората говорят, кервана си върви и печели по пътя. 
По последния ти въпрос - Да. От 1910 година. Плюс няколко ТЕЦ-а, плюс над 12 милиона автомобила. 

 

Фокусници или не, хора като Мъск, Джобс, Брин, Пейдж и Брансън, винаги ще бъдат подпомагани от правителства и инвеститори с неясно минало. После започва лобирането и връщането на услуги ;)

 

 


  • 1
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#24 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юли 2017 - 17:57

Приятелю, на първия въпрос няма смисъл да отговарям. Лобизма в големия бизнес не е от вчера и винаги ще го има. В управлението на държави също.

За гаража на Джобс и Возняк ще ти препоръчам да прочетеш книгата на Мариана Мазукато “The Entrepreneurial State: Debunking Private vs. Public Sector Myths.”

Естествено, че са имали държавна помощ чрез програмата за инвестиции в начален бизнес. Благодарение на нея и на Mike Markkula, чието минало също не е просто като А и Б. Да не говорим, че всичките технологии на Apple са направени благодарение на така наречения state funding. Блумберг има достатъчно материали по въпроса. Аз просто имам акции и се интересувам. За Гугъл няма да споменавам. Там е още по-страшно. Но пък крайната цел е MPP - money, power, philanthropy, така че на никой не му пука. Хората говорят, кервана си върви и печели по пътя. 
По последния ти въпрос - Да. От 1910 година. Плюс няколко ТЕЦ-а, плюс над 12 милиона автомобила. 

 

Фокусници или не, хора като Мъск, Джобс, Брин, Пейдж и Брансън, винаги ще бъдат подпомагани от правителства и инвеститори с неясно минало. После започва лобирането и връщането на услуги

И това според теб не обяснява ли, състоянието на огромната диспропорция ? Колкото повече лобизъм и държавен капитализъм толкова повече неравенство у хората. А и тоя state funding докарва компанията до рекордни загуби в историята си... Та чак до 97ма не успяват да си стъпят на краката, така че бизнес с участието на държавата не е дългосрочно стабилен, ovo si e standart, както се казва

Относно Мазукато, не смятам да я прочитам при положение, че застъпва тезата, че Държавата е създала пазара. Което само по себе си е смешно, защото бая преди да има държава, е имало пазари. Или на примависта видях, че подкрепя и ObamaCare, което тотално ме отчая...
Аз акции нямам, но това ми е част от работата и вярвам на числата, а не на хората (в бизнес аспект). Крайната цел на акционерите е MMM - money, money, money... Другото си е еквилибристика на паразитите.
Пак по последния ми въпрос, колко пъти този завод е бил модернизиран + ТЕЦ-овете, защото това не е без значение, нали така? И понеже стана модерно за замърсяването на София, излезна там една организация която измерва нивата и фините прахови частици и казаха, че зимата големият проблем идва от дървата и въглищата с които се отопляват хората около София. А и нейното положение... Софийското поле е известно с някои свой особености по отношение на ветровете ;)

Точно за това говоря, тук сме на едно мнение. Медиите изкарват на сцената няколко хора, представени като фокусници, финансирани с пари на милиони хора и след това тези фокусници започват да връщат инвестицията, като бягат от основната идея на фокуса си. Няма да спамя повече, просто защото не е мястото тук.
Пак казвам, според мен водородната клетка е бъдещето и предричам крах на електромобилите, както и съпътстващата ги идея за автономно шофиране...


  • 1

#25 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 03 юли 2017 - 20:09

Klimfilt препокрива моето виждане за нещата на 100% с неговите постове. Тесла си е просто още една временна мода, един fidget spinner ако щете, при това гадно натрапван от масовите медии и лобистко зависимите правителства. Колкото до изработката, може да се погледне цяла палитра от проблеми и нискокачествени изпълнения в интернет, абсолютно недопустимо за кола струваща такива пари. Не без причина големите автомобилостроители са в бранша от много десетилетия, правенето на масова кола не е лесна работа. Нищо против технологията, нека си я развиват, но имат много хляб да изядат докато се наредят до премиумите.

Колкото до грозното изкривяване на истината за замърсяването и вредата от автомобила, там отново е една голяма манипулация. Има ли още някой, който не знае, че ел. колите в крайна сметка замърсяват повече от двг с вътрешно горене? И както klimfilt вече каза, основният замърсител в големите градове не са колите, а производства, ТЕЦ-ове и в България, дървата и въглищата за отопление. Войната обаче е само срещу автомобила. Да, на 100% подкрепям мерките за налагане на строг контрол на коли с изтърбушени катализатори, дпф-и и т.н., но до там.

За мен бъдещето е също във водорода. Батериите са добре за телефони, лаптопи, палетни колички, но не и за масово ползване в автомобилостроенето.
  • 1

#26 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 03 юли 2017 - 20:10

Илон Мъск ли е, не ми го хвалете... Поредният кьорфишек капиталист, но с премълчано масирано финансиране от правителство... Наскоро излязоха едни фрапиращи данни за другаря Илон и неговите "революции" и как ако не са държавните дотации, Тесла Моторс са щяли да фалират точно след 7мата произведена бройка... Понеже се споменаха панелите му (на цена от 119$ мисля за брой, мисля), наскоро попаднах на същата технология от преди 3 години на цена от цели .. 9$... Правете си сметката сами... Цялата тази еко-пропаганда последните 7-10 години започва да издиша супер много, но кой ти гледа фактите, важното е да има еко активисти, които скачат по площадите, докато други броят парата.

По темата, както по-горе някой спомена, според мен бъдещето наистина е горивната клетка. Има много голям потенциал в нея и незнайно защо толкова много я отбягват. Мисля, че наскоро попадах на информация, че Хонда са постигнали пробив с клетката. 

 

Не съм чел следващите коментари, ама фокусникът в рамките на 1 седмица с една и съща ракета направи три извеждания на сателити....

Колкото до керемидите за 9 долара - дай инфо за ефективност, освен цена.

 

Кремиковци не работи от години.ч

 

За автономното шофиране и ситуацията в София и България, свързана със замърсяването, съм съгласен. 


Този пост е редактиран от shotgun600: 03 юли 2017 - 20:18

  • 2

#27 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 03 юли 2017 - 21:01

Klimfilt препокрива моето виждане за нещата на 100% с неговите постове. Тесла си е просто още една временна мода, един fidget spinner ако щете, при това гадно натрапван от масовите медии и лобистко зависимите правителства. Колкото до изработката, може да се погледне цяла палитра от проблеми и нискокачествени изпълнения в интернет, абсолютно недопустимо за кола струваща такива пари. Не без причина големите автомобилостроители са в бранша от много десетилетия, правенето на масова кола не е лесна работа. Нищо против технологията, нека си я развиват, но имат много хляб да изядат докато се наредят до премиумите.

Колкото до грозното изкривяване на истината за замърсяването и вредата от автомобила, там отново е една голяма манипулация. Има ли още някой, който не знае, че ел. колите в крайна сметка замърсяват повече от двг с вътрешно горене? И както klimfilt вече каза, основният замърсител в големите градове не са колите, а производства, ТЕЦ-ове и в България, дървата и въглищата за отопление. Войната обаче е само срещу автомобила. Да, на 100% подкрепям мерките за налагане на строг контрол на коли с изтърбушени катализатори, дпф-и и т.н., но до там.

За мен бъдещето е също във водорода. Батериите са добре за телефони, лаптопи, палетни колички, но не и за масово ползване в автомобилостроенето.

Цецо, те и кравефермите замърсяват повече от автомобил и харчат повече вода отколкото много други бизнеси, но срещу тях ожесточена битка няма. Естествено, че трудно ще се пребори петролния лобизъм. Тесла е решение, както е било навремето двг-то. Само дето Тесла е по World friendly в сегашни условия. Дали следващото ще е кола с водород, fossil fuels, летяща кола или напълно автономен автомобил, само времето ще покаже. Никой не е предложил друго решение на пазара в момента, за масово производство. Не виждам и някой друг да прави такива приземявания като Space X. Навремето и за Гугъл казваха колко били смотани и непотребни. Как има толкова много търсачки, че е абсурд да им купуваш акциите. :)

Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
  • 1
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#28 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 юли 2017 - 22:46

https://ssl.toyota.com/mirai/fcv.html

 

и въпреки това с бързите зарядни/батерии - 10мин за 80-90% за мен бъдещето е ел.     то и тойотата пак ползва електро мотори за задвижването...

 

тесла модел S е доказано качествен автомобил, проблеми имаха с модел Х(джипа) и с няколко инцидента на автономното управление, но погледнато обективно върху чашите кафе на макдоналдс пише че течността е гореща и ще ви изгори.... 

 

момента за който се спекулира, че бил дотиран реално печели поръчка за 2млрд. долара, като предлага приблизително двойно по ниска цена от наса за изтрелване на няколко спътника. не купува ракетите нито от руснаците, нито от американците, а си ги прави сам. в щатите... и все пак ако някой не знае първите милиони прави като създава и продава zip2.com, след което създава и продава paypal.com


  • 2

#29 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 03 юли 2017 - 22:55

Колеги, обърнахте го на политика. За "горящия лед" никой явно не е чувал. Производството на литиево-йонни батерии се оказва доста екологично, проблема е, че ресурса бързо свършва, лития. "Горящия лед" хич не е за пренебрегване, особенно, ако братята китайци наистина са толкова напред в производството. Обърнете внимание и на тая новост, подозирам ще се изненадате колко гениална е природата...

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  • 1
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#30 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 07 юли 2017 - 23:53

http://www.independe...0-a7826831.html

Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни