След 80 км тресе много. W140
Started by RRR, 13 Dec 2008 - 21:13:41
61 replies to this topic
#1
Posted 13 December 2008 - 21:13
Голям проблем с предницата. Вече ме побърква и дразни яко. След 80 км тресе много.
Гуми - чисто нови. Джанти - проверени не са криви. Баланс - всичко е супер. Ходова част - проверена няма луфтове тракания и т.н. Когато се запали колата се усеща лека вибрация във волана. Смених тампони на двигателая и скоростната кутия - просто да са нови.Ако тази лека вибрация на волана на място се усилва при висока скорост то тогава с какво е свързана, някакви тампони или какво ? Хидравликата може ли да е ? Моля помагаите че откачам тотално.
Гуми - чисто нови. Джанти - проверени не са криви. Баланс - всичко е супер. Ходова част - проверена няма луфтове тракания и т.н. Когато се запали колата се усеща лека вибрация във волана. Смених тампони на двигателая и скоростната кутия - просто да са нови.Ако тази лека вибрация на волана на място се усилва при висока скорост то тогава с какво е свързана, някакви тампони или какво ? Хидравликата може ли да е ? Моля помагаите че откачам тотално.
W140 300 TD 98г.
#2
Posted 13 December 2008 - 21:28
...Ако тази лека вибрация на волана на място се усилва при висока скорост то тогава с какво е свързана...
Kакво?
#3
Posted 13 December 2008 - 21:30
Тресе на място???А на място като и подадеш леко газ вдига ли се ритьма на вибрациите заедно с оборотите на мотора???Ако е хидравлика ше вие
Задните тампони на носача са МНОГО слаба част в играта на 140.Последната мода е пласмасови от тия дето ползват по джипките,че оригнала малко да се пукне и омеква,изтича му газта или нам си кво там.Тежка е колата и ги мачка.
Да си проверявал тампоните на амортсиорите???
Много ми е странно как така тресе волан на място????
Задните тампони на носача са МНОГО слаба част в играта на 140.Последната мода е пласмасови от тия дето ползват по джипките,че оригнала малко да се пукне и омеква,изтича му газта или нам си кво там.Тежка е колата и ги мачка.
Да си проверявал тампоните на амортсиорите???
Много ми е странно как така тресе волан на място????
.
#4
Posted 13 December 2008 - 21:57
Смени си гумаджията.
А дали баланса го правиха не една синя маишна Беисбарт?
Много са чужстжителни към спад на токовото напрежение Трябва по често да се калиброват защото започват да дават тежестите на 180градуса и тогава става още по лошо.
А дали баланса го правиха не една синя маишна Беисбарт?
Много са чужстжителни към спад на токовото напрежение Трябва по често да се калиброват защото започват да дават тежестите на 180градуса и тогава става още по лошо.
#5
Posted 14 December 2008 - 21:31
Във волана на място има вибрации, като дам газ и към 900 - 1000 оборота се поизчиства но съвсем леко се усеща. Тези задни тампони на носача не ги знам но ще ги гледам и тях тези дни. Хидравликата не вие (поне за сега мамка му). Егати колата.
Машината за баланс ама въобще не я помня, но при този ходя последните 10 год и не съм имал проблеми. Машината си е все същата за баланс.
Шибана работа, не мога да усетя удоволствието от по нормално каране с над 80 на дълъг път.
Машината за баланс ама въобще не я помня, но при този ходя последните 10 год и не съм имал проблеми. Машината си е все същата за баланс.
Шибана работа, не мога да усетя удоволствието от по нормално каране с над 80 на дълъг път.
W140 300 TD 98г.
#6
Posted 14 December 2008 - 21:39
На работещ мотор на място колко луфт имаш на волана?
Палиш на място,слагаш прьста в най-горна точка на волана и леко ляво/дясно до обиране на луфта,Ако движинай-много по 2 см. вьв всяка посока си ОК,ако ли не имаш луфт в кутията ма от това да тресе малко ме сьмнява.Сьмнява ме и сервото да ти бие ако не шуми/вие.
Това са ти втулките и това е пьрвото което се ебава по предницата на тия коли.Ма на място това не тресе.И по логика - тресе ли на място и хидравлика,и гуми да нямаш на колата е все тая,отпада и баланс и кеива гума,и джанти и предница........................като не се вьрти няма значение.
Масло сменяно ли е в хидравликата,филтьр / че май твойта имаше /маркучи здрави ли са му,ремька да припльзва,шайба да се мандахерца.......................???
Много ми е интересно кво ше е това.
Палиш на място,слагаш прьста в най-горна точка на волана и леко ляво/дясно до обиране на луфта,Ако движинай-много по 2 см. вьв всяка посока си ОК,ако ли не имаш луфт в кутията ма от това да тресе малко ме сьмнява.Сьмнява ме и сервото да ти бие ако не шуми/вие.
Това са ти втулките и това е пьрвото което се ебава по предницата на тия коли.Ма на място това не тресе.И по логика - тресе ли на място и хидравлика,и гуми да нямаш на колата е все тая,отпада и баланс и кеива гума,и джанти и предница........................като не се вьрти няма значение.
Масло сменяно ли е в хидравликата,филтьр / че май твойта имаше /маркучи здрави ли са му,ремька да припльзва,шайба да се мандахерца.......................???
Много ми е интересно кво ше е това.
.
#7
Posted 23 December 2008 - 19:46
Колега миналата седмица аз реших подобен проблем.Не става въпрос за мерцедес,но ще ти кажа какво беше при мен.Значи пролетта когато смених зимните гуми с летните гумаджиата не ми беше затегнал болтовете на предна лява гума.Няколко км карах така тресеше адски много и като слезнах да видя какво става видях че болтовете са разхлабени,а 2 от тях даже бяха паднали.В последствие пак тресеше малко и накрая си купих оригинални джанти за тази кола,но уви пак без голям резултат.Накрая в един сервиз като отидох свали човека гумата и видя ,че 1-во болтовете не са за мойта кола и 2-ро от това тресене резбите на главината са се поразбили и немогат да стегнат хубаво гумата.Смених главината и болтовете и вече най-накрая колата не тресе и кефа от карането пак си го имам.През цялото това време наистина беше ужасно като карам над 90 някаде.Голям проблем с предницата. Вече ме побърква и дразни яко. След 80 км тресе много.
Гуми - чисто нови. Джанти - проверени не са криви. Баланс - всичко е супер. Ходова част - проверена няма луфтове тракания и т.н. Когато се запали колата се усеща лека вибрация във волана. Смених тампони на двигателая и скоростната кутия - просто да са нови.Ако тази лека вибрация на волана на място се усилва при висока скорост то тогава с какво е свързана, някакви тампони или какво ? Хидравликата може ли да е ? Моля помагаите че откачам тотално.
Така,че моя съвет е провери си болтовете дали са за твойта марка,защото като отидох в магазина имаше сигурно 15-20 вида болтове за различните коли.Аз това не го знаех.И провери главините.Това е моя съвет.Успех.
#8
Posted 25 December 2008 - 19:19
Kриви гуми или спирачни дискове.Вдигни на крик и завьрти колелото ако тупка гумата на горе и на долу баланс няма да помогне.
#9
Posted 25 December 2008 - 19:24
Гуми - чисто нови. Джанти - проверени не са криви. Баланс - всичко е супер. Ходова част - проверена няма луфтове тракания и т.н. Когато се запали колата се усеща лека вибрация във волана. Смених тампони на двигателая и скоростната кутия - просто да са нови.Ако тази лека вибрация на волана на място се усилва при висока скорост то тогава с какво е свързана, някакви тампони или какво ? Хидравликата може ли да е ? Моля помагаите че откачам тотално.
Сори колега ма чете ли му вьпроса???И какви дискове като без да бие спирачки колата тресе?И какви гуми като тресе и на място???И гуми да няма все тая.................
.
#10
Posted 25 December 2008 - 19:37
Нова гума жената изкриви за 3 дни.Освен при спиране и около 80 без да натискам спирачка ми тресеше . Що се отнася на място като го сложех на директна вибрираше повече и се оказа десния тампон на мотора.
#11
Posted 25 December 2008 - 19:56
Ма като се замисля аз с нови гуми без да ги кривя си тресеше на всякакви скорости.Кумо Солис,хвьрлих ги,смених амортесьори,тампоните на носача,успокоителния напречен,дискове нови,хидравлична течност с филтьра,сходимост, тампон на скоростите,гумените карета и предно и задно,заден лагер на главината барабар с тампон на купето и се оправи.
Тресе,тия са тежки и малко нещо куцо да има и веднага се усеща.Той верно е писал НОВИ ГУМИ ма какви е важно,че от гума до гума разликата огромна при тия модели.
Няма да е от гумите обаче,това щом тресе на място не е от гумите нито от спирачни дискове.
Тресе,тия са тежки и малко нещо куцо да има и веднага се усеща.Той верно е писал НОВИ ГУМИ ма какви е важно,че от гума до гума разликата огромна при тия модели.
Няма да е от гумите обаче,това щом тресе на място не е от гумите нито от спирачни дискове.
.
#12
Posted 26 December 2008 - 11:55
Тампони преден мост.Особено предните два.
#13
Posted 26 December 2008 - 18:08
ООФ от темата.
Колега на какво викаш ПРЕДЕН МОСТ?Тя тая не е на цяло окачване.Ако е за втулки на носачите не му знам предните ма задните са на гьз обикновенно.
Колега на какво викаш ПРЕДЕН МОСТ?Тя тая не е на цяло окачване.Ако е за втулки на носачите не му знам предните ма задните са на гьз обикновенно.
.
#14
Posted 26 December 2008 - 18:16
Мисля че е 140 купе
#15
Posted 26 December 2008 - 18:40
И то май е като лимото,не е на мост.
.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users