Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Да поговорим за проблемите по колата ми след диагностиката в БСНа W220 S500L


  • Please log in to reply
153 мнения по тази тема

#136 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 02 април 2019 - 21:48

Благодаря колега! Насочил съм се към газаджия понеже изчетох доста мнения,че дюзите може да пропускат/изпускат и да гасят цилиндрите дори на бензин. Относно тези координати,ще позвъня утре за диагностика,само да ми кажеш кого да търся? Дали пък първо да не спра газта отзад и да търся...
  • 0

#137 bat_Vite

bat_Vite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 198 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 април 2019 - 22:23

Стефан. Този модел не съм виждал при него, но едно запитване ще те ориентира.


  • 0

#138 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 03 април 2019 - 09:06

Колега отново благодаря! Утре съм на диагностика в Бусманци,като се надявам да не е поредната,а последната. Човека изглежда много точен и разбран,пък дано помогне. Утре ще пиша с повече инфо! :) Газаджията ще го оставя за след това евентуално,но се надявам да не се налага.
  • 0

#139 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 03 април 2019 - 21:22

Здравейте! Днес бях на щателна проверка на всичко по мотора при Стефчо в Бусманци... Човека много се стара,заедно с колегата му провериха почти всичко за което се сетиха,за което им благодаря но ... НИЩО! Колата все още трепери сякаш няма вакуум в едната глава и същата глава при натоварване гаси 4ти и 6ти цилиндър.Отново отваряхме свещите,направихме ги на растояние 0.7 за газовата смес,въртяхме и преглеждахме бубини,вакууми,спряхме газта,сипах добавка + ,много бензин и пак нищо,все същата леко притрисаща работа в лява глава придружена със Р0173 и при натоварване дежурното гасене на дежурните цилиндри. Утре смятам да сменя горивния филтър,като една от последните ми опции е да има проблем или затлачване в него или в инжекторите. Има и нова теория от един механик отвъд океана с когото се чух (има огромни познания в сферата на двигателите М112 и М113),който ме насочи към гумените маркучи на картерните газове,а при мен точно този на лявата глава е в окаяно състояние,твърд и даже е със снадка от друг маркуч,докато десния все още е що годе ок,но ще ги поръчам за утре. Някой ако може да помогне със съвет или преглед,ще  бъда много благодарен,наистина имам нужда :) 


  • 0

#140 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 04 април 2019 - 07:37

...насочи към гумените маркучи на картерните газове,а при мен точно този на лявата глава е в окаяно състояние,твърд и даже е със снадка от друг маркуч,докато десния все още е що годе ок,но ще ги поръчам за утре....

Тези маркучи за картерната вентилация ги купих и смених преди 2 седмици.

Между другото имат ги налични в Ивайжет. Поне тогава ги имаха налични.

Последният път, когато го направи този проблем беше след смяната им.

 

Аз подозирам проблем с кабели, тоест електрически.

Предвид, че и при мен лявата глава беше в много по-лошо състояние от дясната.

Струва ми се, че там нагряването е по-голямо.

Наложи се да сменя уплътненията на капака на клапаните, защото имаше теч.

При свалянето тръбите за картерна вентилация се счупиха, защото бяха станали на камък и нямаше начин да се демонтират.

Над капака върви сноп кабели за инжектори, бобини в пластмасов канал...

Предвид състоянието на пластмасовите и гумени детайли от тази страна мога да си представя състоянието  на изолацията на кабелите.

Това е само предположение за сега - не съм пипал в този сноп за сега.

Около дясната глава няма нито един от горните проблеми. Нито тече от гарнитурите, нито смянах маркуча - мек си е, като новите.

 

Аз също ще я закарам на една диагностика скоро за да видим какво е натрупало.

По-горе се спомена нещо за подмяна на дебитомер, кабели и свещи с оригинални.

Не е лишено от логика обаче това са едни 1000лв без каквато и да било гаранция за успех.

И аз лично няма да го направя... Просто проблемът не е толкова натрапчив.

Предвид стила ми на каране и ползването на колата активно 3-4 месеца в годината.

Може би ще сменя и кабелите за високо напрежение с оригинални.

Въпреки, че нямаше (поне последният път) мисфайъри.

Но ще продължавам да следя развитието в темата, разбира се :)


  • 0

879897.png


#141 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 04 април 2019 - 09:18

Може ли някакъв партиден номер или телефон да поръчам?
  • 0

#142 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 04 април 2019 - 09:29

За лявата глава са 3:

 

A 112 018 01 82

A 112 018 02 82

A 112 018 04 82

 

2 от тях са на сглобка фабрично.

Муфата за сглобката не ти трябва - може да се ползва старата.

Третата е цяла тръба с малко по-голям диаметър.

За дясната глава тръбата е с различен парт номер, един детайл, купих я и нея но не съм я подменял.

Цената общо за лявата глава е около 50лв в зависимост от отстъпката.

Телефона на Ивайжет е +359 700 11 500

Дано не съм взел единствените бройки.

 

П.С: Можеш да ги провериш за всеки случай в EPC, тук например:

 

https://nemigaparts....s/epc/mercedes/


Този пост е редактиран от Esper: 04 април 2019 - 09:33

  • 0

879897.png


#143 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 04 април 2019 - 09:51

Може ли партиден номер и за дясната?
  • 0

#144 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 04 април 2019 - 09:58

A 112 018 03 82

 

https://nemigaparts....hasis=20836545Y

 

По-горе съм добавил линк - провери си ги спрямо модела, при мен са детайли 140, 146, 152 и 170.

Би трябвало да стигнеш до същото - моторът е еднакъв!


  • 0

879897.png


#145 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 04 април 2019 - 10:24

Благодаря ти! Днес ще поръчам и ще ги сложа,мисля че сам ще успея. Ще пиша после за резултата,пък дано спре да гаси цилиндри :). При теб какво стана и гаси ли все още? Пробва ли на бензин?
  • 0

#146 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 04 април 2019 - 10:50

Благодаря ти! Днес ще поръчам и ще ги сложа,мисля че сам ще успея. Ще пиша после за резултата,пък дано спре да гаси цилиндри :). При теб какво стана и гаси ли все още? Пробва ли на бензин?

 

Да, спокойно можеш да ги смениш сам.

Внимавай със свалянето да не счупиш 158 от схемата при дърпане на старите маркучи.

И той е от каучук, и той вероятно е станал чуплив.

Всъщност по-добре не опитвай да ги вадиш цели а направо ги срежи леко в края за да си улесниш живота.

Когато имаш вече новите, разбира се.

От времето и температурата са изгубили всякаква еластичност и не се вадят лесно.

 

Относно въпросите, по-горе съм отговорил но пак: направи го веднъж след смяната на тези тръби.

Не че съм ги сменил заради този проблем.

Колата няма LPG, не е имала и няма да има.


  • 0

879897.png


#147 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 04 април 2019 - 20:46

Смених ги днес,заработи по добре осезаемо,но все още гаси 4ти или 6ти при рязко настъпване. Мисля си,дали евентуално дросела няма общо в тази история защото най-скоро беше пипано по него (сваляне и чистене),но не мога да си обясня защо само в едната глава ще се случва проблема. Това за инсталацията има логика,но мисля да го оставя за накрая,като преди това мисля да метна горивен филтър и евентуално да видя бензинови инжектори..
Да споделя само,че когато ми набива Р0300 и Р0304/6,мята и Р0432 и Р0422,което е за катализатори,че не бачкат или ги няма както при мен. Дали пък те са способни през задните сонди да гасят цилиндри... Но и да са защо само в лява глава?... Ще се ровя още и все пак някой ако има идея нека помага,ще съм благодарен :) 


  • 0

#148 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 06 април 2019 - 09:02

В моят случай не мога да кажа кога започна да се появява този проблем.

В началото смених всички свещи, горивен ф-р, останалите неща не биха могли да предизвикат това.

 

Лошото е, че вече трудно мога да го накарам да го направи.

Както казах след дебитомера спря да гаси цилиндри след всяко натоварване.

Направи го само веднъж в нормална ситуация.

 

Имам някакви резерви към свещите... Не исках точно такива но разбрах в последствие какво са сложили:

 

NKG LPG LaserLine 1496

 

Тези доколкото разбирам са предвидени за газ.

Дълго е за обяснение защо пристигна този модел но е факт, че сега са те.

Последният път (с нови свещи) при диагностиката нямаше мисфайъри, преди смяната им я трупаше.

Затова и ги подмених и мислех, че съм свършил работа.

 

Погледнах сега цената на кабелите... 30$ бройката.

Бакалска сметха 12х30=600лв.

При подхода е като от форум на Лада Самара:

 

"Смених всичко и запали" :unsure

 

За сега ще я оставя така.

Лятото не ми е сезон за каране на кола :)


  • 0

879897.png


#149 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 07 април 2019 - 16:38

Едно от първите неща,беше да опитам със смяна/въртене на свещи и промяна нямаше,за това оставих старите,които всъщност са си баш нови и са на 6к км.Фокусирал съм се към това,тази кола да диша от някъде и за това да праска тези миссфайъри,което ще огледам щателно отново тази седмица.С дебитомера също пробвах,като сложих друг,бошов при това,но ми направи впечатление,че една идея по трудно изгаси цилиндър (да кажем не на първия кик,а ми на третия).Ако го оставя без дебитомер (да го откача) и го напека дали има шанс да не изгаси цилиндри и тогава вече да погледна по смело към него? 
Наясно съм,че при откачен Дебитомер ще светне като коледна елха,но има ли резон да опитам по този начин?


  • 0

#150 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 23 април 2019 - 15:46

Здравейте пак! След ходене по мъките и обиколка на какви ли не оторизирани сервизи,на своя глава реших да откача двете предни сонди и да видя поведението на колата. Изключих ги и колата заработи добре на бензин,без да бие тези мисфайъри на бензин при пълно натоварване,явно има нещо което бъгва тези сонди (предполагам газта),защото и без сонди забива на газ,но вече мята и други цилиндри,НО на бензин без сонди няма и следа от проблема,като колата работи повече от перфектно!
Какво мислите за работата без сонди на този мотор и освен леко повишен разход да очаквам ли друго? Самата ми газова не е ок и каквито и сонди да и сложа,си прави гафове и затова замислям временно да карам така.
Колегите с подобен проблем,първо да погледнат сонди/катализатори/генерация и след това да ръсят пари по мотора (разбира се ако не е свещ или бубина).Успех!  :) 

Става въпрос за М112 на ес класа 220 (3.2бензин). Възможен причинител на този проблем е и липсата на задни и резонаторни гърнета,при което се повишава налягането в изпускателната система и ел.блока гаси за да предодврати проблем в каталитика,аз лично съм на тръби и за това въобще се чудя дали да закачам тези сонди пак,варирането в разхода не ме притеснява толкова,колкото ме измъчи този проблем и прерових всички руски и американски форуми. Никой от майсторите не се сети да се фокусира върху генерацията и сондите,а чух какви ли не диагнози.Надявам се да съм помогнал или поне насочил,някой с подобен проблем :)


Този пост е редактиран от rossonero94: 23 април 2019 - 15:52

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни