Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Да поговорим за проблемите по колата ми след диагностиката в БСНа W220 S500L


  • Please log in to reply
153 мнения по тази тема

#31 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2008 - 01:48

малко офф

top,днес май те видях да излизаш от супер лъскавия тунинг център на изхода на София по магистрала Тракия.Да не би там да си правил ремонта?Беше към 12 на обяд,аз тъкмо влизах в София.


От тая новата сграда една червено и сиво с нестандартна форма. Да, там ми е сервиза където си правя колата, точно по обяд излязох от там да направя едно кръгче, трябваше да вдигна над 180км/ч да видя дали ще светне лампата на двигателя и дали разменената бубина която сега е на първи цилиндър ще даде грешка, но не можах защото валеше ситен дъжд, беше студено, хлъзгаво, имаше движение и с тия летни гуми с които карам направо ме достраша и нищо не направих само до 170км/ч успях и като се върнах обратно не отчете никаква грешка диагностиката.
  • 0

#32 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2008 - 01:53

Дано си прав,аз само ти казвам моя опит сьс свещи

И аз се опитвам по логика да карам - смяна на свещи без кабели и койлове.Койловете няма какво да им строшат от една смяна,свещите сьщите и единственото което остава и се мьрда там е да са кабеляците.Или свещите ако да са с емблемата на Мерцедес.

Кабели оригинал ли ще сменяш или ще се престрашиш на НГК?


На кабелите е кофти че не мога да ги разгледам дали са напукани защото отгоре са покрити с шлаух и самия кабел не се вижда. Дано не се налага нови че не ми се занимава до нова година с нови ремонти.
  • 0

#33 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2008 - 01:57

Няма как да ги видиш,много малко им трябва за да пробие искрата.А и като гледам други варианти за грешка няма.
  • 0
.

#34 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 16 декември 2008 - 01:57

Да,тази извънземната сграда.

Как се реши да идеш там?Окъде знаеш дали са читави майстори тия хора?Как са цените?Какво могат да поправят и какво предлагат.Изобщо,кажи за какво става дума,защото отвън изглежда много космическо,вътре супер коли,на паркинга също има супер коли нон стоп всеки ден.

пак малко не по темата,но наблюдавам сградата още от както се изкопа дупката и ми е много интересно за какво става дума като цяло
  • 0

#35 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 16 декември 2008 - 02:04

ок, де, когато работи на празен ход, с махната кутия на филтъра, и незнам още какво има за да се покрият кабелите(на 104 мотора има капаци за бобините)...та така като работи и ако прекъсването е поради хвърчаща искра, има начини да се определи.

единият е слухов. чува се ясно как прави цък-цък-цък, когато хвърчи икрата от кабела. обаче ако кабела се е допрял до блока примерно, и точно в мястото на допир е пробил, няма да се чуе.
и затова има 2ри вариянт-малко е варварски, но е доста сигурен-- докато работи с ръка се опипва кабела--ако е пробил се усща доста ясно. усещането е "електрическо-тряскащо"

и 3тия вариянт е да е пробил при лулата. там няма как да се пръкне, но има начин, ако е с метални екрани на лулите, те да се махнат и да се провери дали се е подобрила работата. методите са изпитани.

ако неможеж да се справиш, от четвъртък съм свободен,ше се видиме да го мислиме и пипаме....
  • 0

#36 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2008 - 02:17

Да,тази извънземната сграда.

Как се реши да идеш там?Окъде знаеш дали са читави майстори тия хора?Как са цените?Какво могат да поправят и какво предлагат.Изобщо,кажи за какво става дума,защото отвън изглежда много космическо,вътре супер коли,на паркинга също има супер коли нон стоп всеки ден.

пак малко не по темата,но наблюдавам сградата още от както се изкопа дупката и ми е много интересно за какво става дума като цяло


Там най гадната кола например е чисто ново C63 AMG :) Иначе имат разни SLR, ферарита, поршета, джипове днес гледах някакъв Nissan Skyline и тн.. иначе аз ходя в сервиза понеже ги познавам от 7 години и все при тях си правя колата като се наложи, дават ми да седя вътре и да гледам какво става, преди не бяха там от скоро се преместиха в новата сграда и мисля че имат най модерната техника в София за сервиз. Не съм сигурен в какви отношения са помежду им но мисля че сервиза и магазина отпред са на различни хора въпреки че се познават имат общи неща.


ок, де, когато работи на празен ход, с махната кутия на филтъра, и незнам още какво има за да се покрият кабелите(на 104 мотора има капаци за бобините)...та така като работи и ако прекъсването е поради хвърчаща искра, има начини да се определи.

единият е слухов. чува се ясно как прави цък-цък-цък, когато хвърчи икрата от кабела. обаче ако кабела се е допрял до блока примерно, и точно в мястото на допир е пробил, няма да се чуе.
и затова има 2ри вариянт-малко е варварски, но е доста сигурен-- докато работи с ръка се опипва кабела--ако е пробил се усща доста ясно. усещането е "електрическо-тряскащо"

и 3тия вариянт е да е пробил при лулата. там няма как да се пръкне, но има начин, ако е с метални екрани на лулите, те да се махнат и да се провери дали се е подобрила работата. методите са изпитани.

ако неможеж да се справиш, от четвъртък съм свободен,ше се видиме да го мислиме и пипаме....


Утре ще ги опипам и дано ме хване ток от някой та да знам какво не е наред :) Хващало ме е ток от кабел на пура, не е най приятното усещане но съм готов да се подложа само зада разбера истината :)
  • 0

#37 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2008 - 04:08

И той има капаци на лулите,и той има гумени екрани на лулите / то на лула не прилича ма / че половината са му на койлове и няма как да брькнеш,а за цьк-цьк-цьк все сьм се опитвал да разбера кой цька и все ядец.

Свали от някоя друга кабели и виж как бачка.На моите са сьвместими,че и не само това,половината мотор с все помпите става от единия на другия.
  • 0
.

#38 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 16 декември 2008 - 11:33

факта е че го чуваш цък-цъкането. чуеш ли го, няма кво да гледаш от кой идва. един тръгнали ли е--скоро всичките са за смяна.

top, трябва да прокараш пръст и отдолу, под кабела, несамо отгоре да го пипваш. в повечето случаи пробива между мотора и кабела, а не отгорната му страна. и най-вече там където се е допрял до мотора.

а НАЙ-сигурно е--вземи една пръскалка за като миене на стъклата вкъщи.напръскай с вода кабелите отвсякъде и тогава пипай, най-голям шанс да се усети!
  • 0

#39 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 декември 2008 - 12:42

Той вече е готов да седне на електрическия стол май
  • 0

#40 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2008 - 17:38

Прегледах ги кабелите и ги проверих да не са хлабави или объркани, но са си наред. Добре че днес пак ми светна лампата на двигателя за да отида утре да ми прочетат грешката. Бях забравил да кажа че и преди смяната на свещите имам един проблем който се изразява в това че като настъпя колата още докато е студена светка лампата на двигателя и изключва някой цилиндър, днес точно така стана, дадох газ и към 80км/ч светна лампата и изключи един от цилиндрите. Загазих я и я запалих отнова и се оправи само на таблото остана да свети, но след определено време изгасва тая лампичка. Иначе ако карам нормално без да я настъпвам докато загрее нямам проблеми, мога като загрее да ръчкам до 180км/ч - чак тогава светва пак лампата. Утре ще ми е интересно ако даде грешка на първи цилиндър, там сложих втора бубина, ако от нея е проблема директно я сменям. Между другото от новите свещи се е променил осезаемо вървежа на колата, сега набира много по добре.

Това е въпросната лампа за която говоря:

Posted Image
  • 0

#41 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 16 декември 2008 - 18:05

На мен същата лампа ми светна на Опела ,когато ми се скапа алтернатора.Не знам дали и при двете коли сигнализират за едно и също.....
  • 0

#42 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2008 - 18:20

Това при него показва бензинова помпа или проблем с горивна система.Може да светка и при проблем с единия цилиндьр като електрониката му изключи дюзата.При стария модел свети само ПРОВЕРКА МОТОР,след 3 интервала по 20 минути без проблем и гасне ма това на предишния,на тоя идея нямам.

Няма да е алтернатора.
  • 0
.

#43 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 декември 2008 - 20:54

Ебахти и Филма се получи с тази Ес-Класа!

Направо казано си е неизправна отсекъде,...само търпението и старанието на TOP заслужава почит и уважение!

Има лош горивен процес на некой цилиндър,...надявам се да не се дублира отново,....за това влиза мотора на авария,...много досадна повреда,....и оня дето я е продавал го е знаел,за жалост,...дейба и мишката дейба!

Пускай логове от диагностиката тука в студиото,...ще се мре ама требе да я оправиш,....ще помагаме!
Успех!
  • 0

#44 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2008 - 23:51

Имам още какво да сменям, бобина, дюза, кабели и катализатори преди да я отпиша и да търся нов двигател :) Утре ще напиша какво е дала диагностиката като резултати. Като я купих нямаше такива проблеми, карал съм я с скорости над 180 и не е давала никакви грешки. Ще я оправя няма да оставя работата недовършена :)
  • 0

#45 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 17 декември 2008 - 00:32

Абе това не може да е непоправимо.....
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни