CDI пуши W210
Започната от mitko1707, 01 дек 2008 - 21:49:35
72 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 декември 2008 - 23:53
Колата е 2000г.и не знам дали имам DPF, но досега в нито един от сервизите не са ми казвали за него.Ако може поясни.
А колата докато не се оправи няма да мирясам.Имам я от две год.и съм много доволен ,като изключа някой дребни неща.
vitcig ако мислиш, че можеш да помогнеш това е тел.ми 0886082060
А колата докато не се оправи няма да мирясам.Имам я от две год.и съм много доволен ,като изключа някой дребни неща.
vitcig ако мислиш, че можеш да помогнеш това е тел.ми 0886082060
#17
Публикувано 06 декември 2008 - 22:01
е 220 цди.Когато спра колата/примерно светофар/ започва да пуши за около 30- 40 секунди,след което изпушва за секунда по силно и спира да пуши и това се повтаря при всяко спиране.При първия майстор,който мисля, че е най-добър, каза егр,който струва 300лв.,но не даде гаранция.Притеснявам се да го сменя,а да се окаже че не е това.Смених с един приятел вакумния клапан преди егр,нищо. Следващия майстор прави диагностика с компютър,сменя дебитомер,чисти егр-а и отново нищо.Каза,че егр е добре.След това затапи егр-а,колата спря да пуши и си работи много добре.Каза да карам така нямало проблем.Проблема ми е че не знам дали е добре да се кара със затапен егр.Предпочитам да сменя егр,но не знам дали от това ще се оправи.
Ако някой може да помага.
#18
Публикувано 06 декември 2008 - 22:16
е 220 цди.Когато спра колата/примерно светофар/ започва да пуши за около 30- 40 секунди,след което изпушва за секунда по силно и спира да пуши и това се повтаря при всяко спиране.При първия майстор,който мисля, че е най-добър, каза егр,който струва 300лв.,но не даде гаранция.Притеснявам се да го сменя,а да се окаже че не е това.Смених с един приятел вакумния клапан преди егр,нищо. Следващия майстор прави диагностика с компютър,сменя дебитомер,чисти егр-а и отново нищо.Каза,че егр е добре.След това затапи егр-а,колата спря да пуши и си работи много добре.Каза да карам така нямало проблем.Проблема ми е че не знам дали е добре да се кара със затапен егр.Предпочитам да сменя егр,но не знам дали от това ще се оправи.
Ако някой може да помага.
#19
Публикувано 06 декември 2008 - 22:18
е 220 цди.Когато спра колата/примерно светофар/ започва да пуши за около 30- 40 секунди,след което изпушва за секунда по силно и спира да пуши и това се повтаря при всяко спиране.При първия майстор,който мисля, че е най-добър, каза егр,който струва 300лв.,но не даде гаранция.Притеснявам се да го сменя,а да се окаже че не е това.Смених с един приятел вакумния клапан преди егр,нищо. Следващия майстор прави диагностика с компютър,сменя дебитомер,чисти егр-а и отново нищо.Каза,че егр е добре.След това затапи егр-а,колата спря да пуши и си работи много добре.Каза да карам така нямало проблем.Проблема ми е че не знам дали е добре да се кара със затапен егр.Предпочитам да сменя егр,но не знам дали от това ще се оправи.
Ако някой може да помага.
#20
Публикувано 06 декември 2008 - 22:34
КОЛЕГА АЗ СЪМ КОЙТО ТЪСИШ С Е220CDI W 210. ХОДИХ СУМАТИ ВРЕМЕ ПО МЪКИТЕ ЧИСТИХА КЛАПИ,СМЕНЯХА ВАКУМИ НИКОЙ НЕ СЕ ОСЪМНИ В ДЮЗИТЕ,ЗАЩОТО НА ДИАГНОСТИКА БЯХА В ГРАНИЦИ 0,5-0,9 ПРИ ДОПУСТИМО 5,00 . НАКРАЯ В "ДАРС АУТО " СМЕНИХА ЧЕТИРИТЕ ДЮЗИ. ВЪРВЕНЕТО СЕ ПРОМЕНИ А И НЯМА ГРАМ ПУШЕНЕ. КАТО Я ЗАПАЛЯ СУТРИН НЕ И СЕ ЧУВА МОТОРА. СКЪПО Е ,НО СИ СТРУВА. УСПЕХ!е 220 цди.Когато спра колата/примерно светофар/ започва да пуши за около 30- 40 секунди,след което изпушва за секунда по силно и спира да пуши и това се повтаря при всяко спиране.При първия майстор,който мисля, че е най-добър, каза егр,който струва 300лв.,но не даде гаранция.Притеснявам се да го сменя,а да се окаже че не е това.Смених с един приятел вакумния клапан преди егр,нищо. Следващия майстор прави диагностика с компютър,сменя дебитомер,чисти егр-а и отново нищо.Каза,че егр е добре.След това затапи егр-а,колата спря да пуши и си работи много добре.Каза да карам така нямало проблем.Проблема ми е че не знам дали е добре да се кара със затапен егр.Предпочитам да сменя егр,но не знам дали от това ще се оправи.
Ако някой може да помага.
#21
Публикувано 07 декември 2008 - 00:07
Във вторник пак съм на сервиз.Вчера гледахме катализатора,но той беше изтърбушен.Навъртях и 60км на магистралата с 200.Засега нищо.На компютър като я гледаха казаха, всичко е в нормите предполагам това е важело и за дюзите.Във вторник ще кажа да наблегнат на дюзите.Аз преди малко си мислех,че може да е от тях.При теб как разбраха,че е от дюзите.Няма ли начин да се разбере,че е от тях преди да се свалят.Благодаря че писа,вече има за какво да се хвана,че вече изтърбушиха цялата кола.Могат ли да се сменят дюзи поеденично или трябва всичките и колко струват?
#22
Публикувано 07 декември 2008 - 00:22
До колкото съм запознат е хубаво да се сменят всичките,обаче едната е към 650-800 камъка(дано да греша)и нали се сещаш колко стават х4 !!!! Другия вариянт е с елиминирането-проба грешка,да ама може и да са две и след някой и друг километър и другите да здадат "багажа".Пожелавам ти само да не са дюзите а да се окаже нещо доста,ама доста по малко и съответно евтино.Успех.
#23
Публикувано 07 декември 2008 - 21:57
И на мен ми се иска да не е дюзи,но каквото стане ,така не може да се кара.Във вторник ще имам резултат и ще пиша.
Много ми е чудно,защо при затапен ЕГР работи супер без никакъв пушек?
Много ми е чудно,защо при затапен ЕГР работи супер без никакъв пушек?
#24
Публикувано 07 декември 2008 - 22:37
Каква нафта зареждаш?
Пробвай да смениш и бензиностанцията
Пробвай да смениш и бензиностанцията
#25
Публикувано 07 декември 2008 - 22:43
И на мен ми се иска да не е дюзи,но каквото стане ,така не може да се кара.Във вторник ще имам резултат и ще пиша.
Много ми е чудно,защо при затапен ЕГР работи супер без никакъв пушек?
Щом при затапен ЕГР работи без пушек,...насочи вниманието си към дебитомера!
Дюзите не правят така ,както описваш твоя случай!
#26
Публикувано 08 декември 2008 - 20:42
Сложих нов горивен и въздушен филтър,оставих три литра и сложих 35л. шелл ви паур.Няма резултат.Чудя се дали да не чистя целия резервоар.По принцип зареждам от лукойл.Като я гледаха с компютър им показа малка разлика в дебитомера и сложиха нов за проба,но нямаше резултат.Пробата беше за около 10мин.Да не би да трябва време за да се промени?
Не знам предишния собственик дали не е сложил чип и може ли да има някаква връзка ако е така.Не съм карал друга с такъв двигател, но ми се струва,че върви доста добре.
Не знам предишния собственик дали не е сложил чип и може ли да има някаква връзка ако е така.Не съм карал друга с такъв двигател, но ми се струва,че върви доста добре.
#27
Публикувано 09 декември 2008 - 12:21
Бях в сервиза на BOSH/цоков-варна/.Гледаха,я с комп.,мериха вакуми и не знам още какво.След това се загледаха по смукателите и аз им казах,че са сваляни чистени и май махнати клапаните,защото и аз не знаех.Накараха ме да звънна да разбера.След като от предния сервиз ми казаха ,че са ги махнали и изолирали нещо което ги управлява,от БОШ казаха,че не е трябвало да ги махат и сега да си сложа нови колектори/700лв/.Казах им ,че са ги махнали с цел колата да се оправи и че са махали на много други Мерц.,и че преди това е пушела по същия начин,но те казаха,че на някой може,на други не и ,че на моята не можело.На въпроса защо е пушела и преди да ги махнат казаха,че сигурно не са били наред отпреди това.
Как да сменя колектори и да се окаже ,че не е от тях.Нямам нищо против да сменя,но да знам ,че ще се оправи.
Вече не знам при кога да ходя и какво да правя.Първата ми кола беше 190Д,втората 124,250Д ,като изключа дребни неща съм сменял само масла и филтри.
Утре се надявам да я гледа Руслан в Оброчище.
Как да сменя колектори и да се окаже ,че не е от тях.Нямам нищо против да сменя,но да знам ,че ще се оправи.
Вече не знам при кога да ходя и какво да правя.Първата ми кола беше 190Д,втората 124,250Д ,като изключа дребни неща съм сменял само масла и филтри.
Утре се надявам да я гледа Руслан в Оброчище.
#28
Публикувано 09 декември 2008 - 21:38
От всичко писано дотук разбирам ,че само одиш по разни сервизи и само правите проби!
Така съвременен автомобил не се диагностицира и ремонтира!
От там ти идат страданиятя!
Всеки майстор си е оставил отпечатъка,....за лошо,.....и причината си ти!
Сега остава да си намериш майстора,...и ,....да се ебеш само с него!
Така по-малко ще боли,.....и понекога ще се чувстваш найстина щастлив!
Успех!
Така съвременен автомобил не се диагностицира и ремонтира!
От там ти идат страданиятя!
Всеки майстор си е оставил отпечатъка,....за лошо,.....и причината си ти!
Сега остава да си намериш майстора,...и ,....да се ебеш само с него!
Така по-малко ще боли,.....и понекога ще се чувстваш найстина щастлив!
Успех!
#29
Публикувано 11 декември 2008 - 14:35
Като виждаш,че ходя от сервиз в сервиз по-добре щеше да е да ми препоръчаш сервиз вместо да се обиждаме.В БС ми казаха да чакам една седмица и тъй като това не ме устройваше ми казаха да отида в сервиза на БОШ/цоков/,както и съм направил.Всички останали сервизи който съм посетил правят предимно нови модели мерцедеси,друг е въпроса колко разбират.Въпреки,че повече от седмица ходя по мъките не съжялавам ,че не чаках за БС,защото не отива на тази голяма фирма да карат клиентите си да чакат при цените който взимат.
А съм убеден ,че като даде мнение да отида на диагностика си имал предвид БС,или Петко и не знам как беше третия,което ме навежда на мисълта ,че работиш в БС при познанията който показваш.
Това ,че разбираш от Мерц. не значи ,че трябва да имаш такова самочувствие.
А съм убеден ,че като даде мнение да отида на диагностика си имал предвид БС,или Петко и не знам как беше третия,което ме навежда на мисълта ,че работиш в БС при познанията който показваш.
Това ,че разбираш от Мерц. не значи ,че трябва да имаш такова самочувствие.
#30
Публикувано 16 декември 2008 - 19:59
Отвориха ми турбото,защото се съмняваха в него.Казаха ми,че има износване и ако искам да се оправи трябва да се смени или да си я карам така, както си пуши.Идеята е ,че от износването, на ниски обороти турбината не може да се развърти и съответно да вкара достатъчно въздух поради което пуши и след като се развърти спира да пуши.Колата си върви добре и тъй като знам,че турбото не е евтино ще мисля какво да правя.Турбината на 250ТД или 300ТД 98г различна ли е от 220ЦДИ 2000г.143коня.
Ако някой е имал подобен проблем или има мнение по въпроса моля да пише.
Ако някой е имал подобен проблем или има мнение по въпроса моля да пише.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни