Сменени са дюзите,турбото,смукателния колектор.Разглоби се двигателя и замери износването ,както и дали има видими проблеми.Двигателя е износен в рамките на нормалното/двигател със същото износване няма този проблем/.Свали се скоростната кутия и провери турбината.Преди това се правиха диагностика на моя и на същия модел който не пуши за да се видят разликите в показанията,който се записваха и сравняваха.Всички датчици и части който биха могли да са причина се сменяха от друга кола.Управлението по вакумите и егр се проверява.Слага се катализатор от друга кола.Проверяваха се неща който аз не мога да обясня,тъй като не разбирам достатъчно,но мога да кажа ,че това се прави от най-разбиращият по марката майстор,който аз съм срещал,а мога да кажа ,че съм обиколил много места.Тъй като е проверено всичко възможно,в момента ни остава да мислим за нещо което ни е убегнало,ако някой може да даде идея.
За съжаление ,колата продължава да си пуши в празните обороти при спиране.Когато е на неутрал пушека е малък/почти не се забелязва и почнах на светофар да слагам на N/.
Видях две коли със същия мотор,който пушат по същия начин,но по малко от моята и не им прави впечетление.Започнах да си мисля,че това е дефект на модела,който при мене се е проявил в по голяма степен/по някаква причина/.
Ако някой с този модел има желание да направи следното.При загряла кола може и спряла,но загряла дава газ на P,пуска газта и включва на D,натиска ръчната и слиза да гледа ауспуха. Ако пуши изчаква около 30 сек. ,след които трябва да спре да пуши.Бих искал да разбера дали и други коли с този двигател имат същия проблем.Най-вероятно при вас ще пуши ,но по незабелижимо.А може и да не пуши.Също може и като караш спираш оставяш на директна/със спирачка или ръчна/ и си гледаш ауспуха.
Прави го след като загрее.
Когато колата е в планината примерно 1500м,няма проблем.Не пуши.Колкото и да спирам да гледам няма проблем.Когато сляза на ниско започва да пуши.Доколкото знам датчик показва,че въздуха е разреден и спира егр-а.
Някой знае ли кой датчик казва на компа,че въздуха е разреден и дали не може по някакъв начин докато карам градско да се излъже,че е нависоко.
Колата си върви добре,гори нормално и няма никакви други сериозни проблеми.
Абе колега,доста подробно изчетох всичко,но не разбрах това изпушване след 30тата сек. при натоварен мотор т.е.при включен климатик или изпушва постоянно,защото моята пуши на място ,но само при включен компресор на климатика,и то от скоро даже си мисля дали не е кофти партида нафта независимо,че зареждам само премиум на omv и ми прави впечатление ,че повечето коли в последно време и то нови пушат и това ме успокоява.Тази седмица ще сменям ЕГР-а ,че да видим.... от мерцедес казват ,че е от него.Сподели нещо ако имаш на изпредвид,защото доста си се мъчил!