Имам същия двигател макар че съм с w203 c220 cdi много често съм във варна, по това което прочетох усещаш кога се отваря и затваря въпросния клапан като си сложиш ръката на него, ако искаш можем да се видим да си направиш тест дали и моят се мота 30 сек преди да изщрака , нямам такъв проблем и колата е на 230 000 /сигурни!/. Не влизам много често във форума затова ако имаш желание звънни на 0897999045 МироСложих ново турбо проблема си остана.Старото турбо го пратиха в София да го гледат от там казаха,че можело да се оправи срещу 1100лв.,защото било заминало,а ново е 1700лв./гарет в същия сервиз/.Какво ли е заминало на старото турбо като новото работи по същия начин.Колата продължава да е в сервиз и се правят проби ,но засега нищо.Възможно ли е компютъра да не дава точна информация на егр-а,кога да затвори и има ли начин да се разбере дали с компа всичко е наред.Според мен ,когато пуши егр вкарва изгор.газове и не му стига въздух,когато егр-а не пуска изгорели газове има нормално количество въздух и колата не пуши.Би трябвало егр да не пуска изгор.газове през тези 30сек.А щом компа му казва кога да отвори или затвори/на егр-а/ единият вариант е да получава грешна информация от датч.или от където получава,другият комп. да не наред.Някой знае ли кога трябва да се отваря и затваря егр-а при този двиг. и по точно дали не тряба да спре изгорелите газове веднага с падането на оборотите.А бе сигурно сте разбрали,че се чудя кой път да хвана.
CDI пуши W210
Започната от mitko1707, 01 дек 2008 - 21:49:35
72 мнения по тази тема
#46
Публикувано 15 март 2009 - 15:31
#47
Публикувано 17 март 2009 - 21:29
Благодаря,за предложението,но този клапан го пробвах отдавна и нямаше промяна.Надявам се до няколко дни ще оправят колата,но ще пиша след като стане.Мисля,че намерих сервиза където ще я оправят. Мога да кажа ,че всичко по колата което може да е причина за проблема се смени/за проба/ и колата не се оправи.Провериха се вакуми,дюзи,комп.,ск.кутий и всичко което може да си помислите.И всичко това от хора който си разбират от работата и знаят какво да гледат.
#48
Публикувано 18 март 2009 - 17:13
колега а някой преди теб или ти самия
да сте правили опити за "чип" тунинг
или по-точно промяна на управлението на мотора
да сте правили опити за "чип" тунинг
или по-точно промяна на управлението на мотора
#49
Публикувано 19 март 2009 - 19:57
Колега mitko1707, не подминавай така предложението на Миро.Благодаря,за предложението,но този клапан го пробвах отдавна и нямаше промяна.Надявам се до няколко дни ще оправят колата,но ще пиша след като стане.Мисля,че намерих сервиза където ще я оправят. Мога да кажа ,че всичко по колата което може да е причина за проблема се смени/за проба/ и колата не се оправи.Провериха се вакуми,дюзи,комп.,ск.кутий и всичко което може да си помислите.И всичко това от хора който си разбират от работата и знаят какво да гледат.
Идеята е следната - ще разбереш дали твоя ЕГР се управлява коректно.
Още в началото на темата Лоринзер говореше за това.
Ясно е че си пробвал с друг клапан и няма подобрение, но ако и двата се командват кофти - резултата ще е един и същ.
Провери на неговия двигател дали работи със същия режим и после си хвърляй парите за нови турбини, колектори и каквото всеки иска да ти сменя. Може компютъра по някаква причина да прави компот и цялата останала (изправна) механика да я тестваш излишно, и аз не знам, но звънни на човека.
Успех!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#50
Публикувано 15 април 2009 - 23:06
Сменени са дюзите,турбото,смукателния колектор.Разглоби се двигателя и замери износването ,както и дали има видими проблеми.Двигателя е износен в рамките на нормалното/двигател със същото износване няма този проблем/.Свали се скоростната кутия и провери турбината.Преди това се правиха диагностика на моя и на същия модел който не пуши за да се видят разликите в показанията,който се записваха и сравняваха.Всички датчици и части който биха могли да са причина се сменяха от друга кола.Управлението по вакумите и егр се проверява.Слага се катализатор от друга кола.Проверяваха се неща който аз не мога да обясня,тъй като не разбирам достатъчно,но мога да кажа ,че това се прави от най-разбиращият по марката майстор,който аз съм срещал,а мога да кажа ,че съм обиколил много места.Тъй като е проверено всичко възможно,в момента ни остава да мислим за нещо което ни е убегнало,ако някой може да даде идея.
За съжаление ,колата продължава да си пуши в празните обороти при спиране.Когато е на неутрал пушека е малък/почти не се забелязва и почнах на светофар да слагам на N/.
Видях две коли със същия мотор,който пушат по същия начин,но по малко от моята и не им прави впечетление.Започнах да си мисля,че това е дефект на модела,който при мене се е проявил в по голяма степен/по някаква причина/.
Ако някой с този модел има желание да направи следното.При загряла кола може и спряла,но загряла дава газ на P,пуска газта и включва на D,натиска ръчната и слиза да гледа ауспуха. Ако пуши изчаква около 30 сек. ,след които трябва да спре да пуши.Бих искал да разбера дали и други коли с този двигател имат същия проблем.Най-вероятно при вас ще пуши ,но по незабелижимо.А може и да не пуши.Също може и като караш спираш оставяш на директна/със спирачка или ръчна/ и си гледаш ауспуха.
Прави го след като загрее.
Когато колата е в планината примерно 1500м,няма проблем.Не пуши.Колкото и да спирам да гледам няма проблем.Когато сляза на ниско започва да пуши.Доколкото знам датчик показва,че въздуха е разреден и спира егр-а.
Някой знае ли кой датчик казва на компа,че въздуха е разреден и дали не може по някакъв начин докато карам градско да се излъже,че е нависоко.
Колата си върви добре,гори нормално и няма никакви други сериозни проблеми.
За съжаление ,колата продължава да си пуши в празните обороти при спиране.Когато е на неутрал пушека е малък/почти не се забелязва и почнах на светофар да слагам на N/.
Видях две коли със същия мотор,който пушат по същия начин,но по малко от моята и не им прави впечетление.Започнах да си мисля,че това е дефект на модела,който при мене се е проявил в по голяма степен/по някаква причина/.
Ако някой с този модел има желание да направи следното.При загряла кола може и спряла,но загряла дава газ на P,пуска газта и включва на D,натиска ръчната и слиза да гледа ауспуха. Ако пуши изчаква около 30 сек. ,след които трябва да спре да пуши.Бих искал да разбера дали и други коли с този двигател имат същия проблем.Най-вероятно при вас ще пуши ,но по незабелижимо.А може и да не пуши.Също може и като караш спираш оставяш на директна/със спирачка или ръчна/ и си гледаш ауспуха.
Прави го след като загрее.
Когато колата е в планината примерно 1500м,няма проблем.Не пуши.Колкото и да спирам да гледам няма проблем.Когато сляза на ниско започва да пуши.Доколкото знам датчик показва,че въздуха е разреден и спира егр-а.
Някой знае ли кой датчик казва на компа,че въздуха е разреден и дали не може по някакъв начин докато карам градско да се излъже,че е нависоко.
Колата си върви добре,гори нормално и няма никакви други сериозни проблеми.
#51
Публикувано 20 април 2009 - 12:31
Здравей Митко.Доколкото разбрах след като се рових във форума това което не може да се хване при диагностика на компютър са дюзите.Дали новите дюзи които сложи са проверени на стенд и дали фабричните им номера съвпадат с тези на опаковките им.
#52
Публикувано 20 април 2009 - 16:12
Сменени са дюзите,турбото,смукателния колектор.Разглоби се двигателя и замери износването ,както и дали има видими проблеми.Двигателя е износен в рамките на нормалното/двигател със същото износване няма този проблем/.Свали се скоростната кутия и провери турбината.Преди това се правиха диагностика на моя и на същия модел който не пуши за да се видят разликите в показанията,който се записваха и сравняваха.Всички датчици и части който биха могли да са причина се сменяха от друга кола.Управлението по вакумите и егр се проверява.Слага се катализатор от друга кола.Проверяваха се неща който аз не мога да обясня,тъй като не разбирам достатъчно,но мога да кажа ,че това се прави от най-разбиращият по марката майстор,който аз съм срещал,а мога да кажа ,че съм обиколил много места.Тъй като е проверено всичко възможно,в момента ни остава да мислим за нещо което ни е убегнало,ако някой може да даде идея.
За съжаление ,колата продължава да си пуши в празните обороти при спиране.Когато е на неутрал пушека е малък/почти не се забелязва и почнах на светофар да слагам на N/.
Видях две коли със същия мотор,който пушат по същия начин,но по малко от моята и не им прави впечетление.Започнах да си мисля,че това е дефект на модела,който при мене се е проявил в по голяма степен/по някаква причина/.
Ако някой с този модел има желание да направи следното.При загряла кола може и спряла,но загряла дава газ на P,пуска газта и включва на D,натиска ръчната и слиза да гледа ауспуха. Ако пуши изчаква около 30 сек. ,след които трябва да спре да пуши.Бих искал да разбера дали и други коли с този двигател имат същия проблем.Най-вероятно при вас ще пуши ,но по незабелижимо.А може и да не пуши.Също може и като караш спираш оставяш на директна/със спирачка или ръчна/ и си гледаш ауспуха.
Прави го след като загрее.
Когато колата е в планината примерно 1500м,няма проблем.Не пуши.Колкото и да спирам да гледам няма проблем.Когато сляза на ниско започва да пуши.Доколкото знам датчик показва,че въздуха е разреден и спира егр-а.
Някой знае ли кой датчик казва на компа,че въздуха е разреден и дали не може по някакъв начин докато карам градско да се излъже,че е нависоко.
Колата си върви добре,гори нормално и няма никакви други сериозни проблеми.
На 190-то(бензин) ми имаше датчик за атмосферното налягане, който внасяше някакви корекции в ъгъла на заплване. Тъй като имах проблеми с газовата се стигна до извода че тоя тадчик не работи. Обаче никой от "майсторите" не можа да ми каже за какво служи датчика. След яко търсене и чете се установи за какво всъщност е датчика и че няма възка с работата на газовата.
Пробвах колата без този датчик и не открих разлики. Възможно е изобщо да не е работил.
За съжаление не съм попадал на информация по дизеловите мотори да има такъв датчик, но е твърде вероятно по модерните двигатели и да има. В планините налягането е по-ниско, въздуха е по-разреден и е възмжно ако има такъв датчик в ниското да не дозира правилно горивото и да подпушва. Хубаво е ако някой има книга за този модел да види в индекса дали няма нещо за датчик за налягане. Аз за съжаление нямам нито книга нито програма, но в официалното представителство би трябвало да могат да разберат ако някой датчик не работи или дава грешни показания.
Може би е време да закараш колата на диагностика в официален сервиз.
Лошото е, че не се сещам за името на английски на тоя датчик, а книгата е при баща ми. Със сигурност има и датчик за температурата на входящия въздух, който оказва влияние дори и при 190-то.
Виж тук какво пише на първата схема има два контролни елемента 1 и 2, които трябва да има информация за атмосферното налягане. Ако някой от тия джаджи не чете правилно би могло да дава ядове в контролите след тях.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#53
Публикувано 21 април 2009 - 11:52
На Пежо с HDI мотор има такъв датчик.Като съм ги закачал на диагностиката показваше винаги и атмосверното налягане.Според него се корегираше налягането на турбото.Незнам дали има този датчик нещо общо с ЕЖР-а , но е възможно и да има.
Успех колега и се надявам да оправиш Мерца.
Успех колега и се надявам да оправиш Мерца.
#54
Публикувано 21 април 2009 - 21:52
Колата има датчик за налягането в смукателите преди егр-а,както и датчик за темпер. на въздуха до него.И двата са сменяни с такива от кола без този проблем.Всички проверки са правени от майстор,който си разбира от работата.
Колата е била в Балканстар/официалния дилър/ и както писах,тяхната диагностика беше:смяна турбо,смяна смукатели,смяна егр и ако не се оправи ремонт на двигателя.Само не казаха какво правя,ако не се оправи и след ремонт на двиг.,а всичко останало е сменено./Само искам отново да вметна,че двигателя беше свален и замерен.Показателите не са по лоши от тези на коли,който не пушат в тези обороти и според майстора след ремонт няма да се оправи,а аз му вярвам.Колата върви много добре и не гори масло/.
Не ми се иска да го правя,но някой може ли да каже има ли вариант за затапване на егр-а.Софтуерно.Със затапен егр не пуши,но влиза в авариен режим.
Колата е била в Балканстар/официалния дилър/ и както писах,тяхната диагностика беше:смяна турбо,смяна смукатели,смяна егр и ако не се оправи ремонт на двигателя.Само не казаха какво правя,ако не се оправи и след ремонт на двиг.,а всичко останало е сменено./Само искам отново да вметна,че двигателя беше свален и замерен.Показателите не са по лоши от тези на коли,който не пушат в тези обороти и според майстора след ремонт няма да се оправи,а аз му вярвам.Колата върви много добре и не гори масло/.
Не ми се иска да го правя,но някой може ли да каже има ли вариант за затапване на егр-а.Софтуерно.Със затапен егр не пуши,но влиза в авариен режим.
#55
Публикувано 22 април 2009 - 06:25
Колата има датчик за налягането в смукателите преди егр-а,както и датчик за темпер. на въздуха до него.И двата са сменяни с такива от кола без този проблем.Всички проверки са правени от майстор,който си разбира от работата.
Колата е била в Балканстар/официалния дилър/ и както писах,тяхната диагностика беше:смяна турбо,смяна смукатели,смяна егр и ако не се оправи ремонт на двигателя.Само не казаха какво правя,ако не се оправи и след ремонт на двиг.,а всичко останало е сменено./Само искам отново да вметна,че двигателя беше свален и замерен.Показателите не са по лоши от тези на коли,който не пушат в тези обороти и според майстора след ремонт няма да се оправи,а аз му вярвам.Колата върви много добре и не гори масло/.
Не ми се иска да го правя,но някой може ли да каже има ли вариант за затапване на егр-а.Софтуерно.Със затапен егр не пуши,но влиза в авариен режим.
Колега,
Мисля че те питаха вече за чип тунинг?
Сравнявал ли софтуера с кола дето не пуши?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#56
Публикувано 22 април 2009 - 19:37
Гледаха платката чрез която се чипосва не си личеше да е сменяна.Колега,
Мисля че те питаха вече за чип тунинг?
Сравнявал ли софтуера с кола дето не пуши?
След това се смени компютъра със всичките му принадлежности,/защото само с компа не става/,от кола която няма този проблем.Нямаше ефект.
#57
Публикувано 22 април 2009 - 19:44
В такъв случай мога да кажа, че си пробвал всичко и ти остават само три възможности:Гледаха платката чрез която се чипосва не си личеше да е сменяна.
След това се смени компютъра със всичките му принадлежности,/защото само с компа не става/,от кола която няма този проблем.Нямаше ефект.
1. Да питаш звездите
2. Да питаш радио Ереван
3. Да почнеш и ти да му пушиш на CDI-то, ега ги откаже...
Просто явно си пуши и ще трябва да се примириш. Мисля че си направил висчко възможно и ти остава само да караш автомобила, нали не ти пуши вътре все пак. Виж ако нещо не вървеше разбирам да се кахъриш, ама да хвърлиш пари за още една кола по диагностики не си заслужава.
Остави го да си пуши, а ако му има нещо рано или късно ще се разбере.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#58
Публикувано 23 април 2009 - 14:25
колега този мотор не се чипосва с платака
а софтуерно ако имаш такава платка просто я махни
и си върни оргиналния софтуер на колата и ще се оправи
при доста коли при чипосване почват да пропушват
а софтуерно ако имаш такава платка просто я махни
и си върни оргиналния софтуер на колата и ще се оправи
при доста коли при чипосване почват да пропушват
#59
Публикувано 23 април 2009 - 20:01
Аз не съм правил промяна/чип или софтуерно/ на конете.Майстора който гледа колата знаеше какво да гледа за да разбере дали има интервенция преди мен. За тази цел отвори компа и гледа дали е пипано по въпросния чип или платка,но не беше/не си личеше да е разпояван/.колега този мотор не се чипосва с платака
а софтуерно ако имаш такава платка просто я махни
и си върни оргиналния софтуер на колата и ще се оправи
при доста коли при чипосване почват да пропушват
Освен това смени и компа с този от друга кола,а въпросния чип се намира там.
Ако знаеш друг начин някой да е чипосал колата или променил софта може да е възможна причина.
#60
Публикувано 23 април 2009 - 20:21
Ако знаех в какво приключение ще вляза щях много отдавна да направя това което казваш.В такъв случай мога да кажа, че си пробвал всичко и ти остават само три възможности:
1. Да питаш звездите
2. Да питаш радио Ереван
3. Да почнеш и ти да му пушиш на CDI-то, ега ги откаже...
Просто явно си пуши и ще трябва да се примириш. Мисля че си направил висчко възможно и ти остава само да караш автомобила, нали не ти пуши вътре все пак. Виж ако нещо не вървеше разбирам да се кахъриш, ама да хвърлиш пари за още една кола по диагностики не си заслужава.
Остави го да си пуши, а ако му има нещо рано или късно ще се разбере.
Забрави точка 4.Да отида на врачка,може да има магия.
В момента си карам колата опитвам се да не гледам в огледалото на светофар или включвам неутрал и може някой ден нещо да сдаде багажа.Поне се успокоявам ,че съм направил всичко възможно.Засега.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни