Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CDI пуши W210


  • Please log in to reply
72 мнения по тази тема

#31 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 декември 2008 - 20:39

Митко,
Турбините за които питаш са несъвместими с тази на твоя модел двигател!
Не съм пророк,..но ми се струва че немаш грижи с турбината,..оти ако този луфт ти е причина за пушене на празен ход,...то на средни и високи обопроти ,ще се проявява по-вече!
А и ще ти записва код за неизправност в компа!

Един съвет:
- Болшинствотио причинители на черен дим при ненатоварен мотор са свързани директно с всмукателния тракт,тръби,клапички,ЕГР,дебитомер!
Насочи се в тази насока!

Успех!
  • 0

#32 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 16 декември 2008 - 22:39

Проблема със сигурност ще го реша и ще пиша,но не знам кога ще стане.Нямам намерение да я продавам,а така не искам да я карам.Когато съм сигурен какво точно трябва да се смени или ремонтира ще го оправя,но досега всеки казва нещо различно/дебитомер,клапан на вакума,егр,смукателни колектори,турбо и др./.Не искам да правя проби докато разбера кой е познал.
Приемам всякакви съвети включително и за сервиз.
В турбо сервиз във Варна,я гледаха на компютър,но не казаха нищо за турбото.Някъде четох ,че състоянието не може да се разбере само от комп.
  • 0

#33 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 17 декември 2008 - 21:02

Днес взех колата от сервиза и ми обясниха по подробно за проблема с турбото.Показаха ми от друг мерц.променливата геометрия на турбото и ми обясниха ,че на моята лопатките са износени и проблема идва от там.Променливата геометрия не се продава отделно като част,така че варианта е смяна на турбото.От това износване на лопаткита на променл. геометрия колата не работи добре в ниските обороти и не превключва плавно автомата/за превключването аз лично не усещам проблем,но не съм карал друга такава кола/.
Бих искал да вмъкна ,че това е сервиза където ако някъде не са се оправяли с проблем тук винаги са го решавали/поне за моята кола/.Също така от други сервизи ме прапращат там и говорят с доверие за въпросното място.Правят само мерцедес.
Та идеята ми е да се опитам да намеря турбо за проба и ако се оправи да взема друго.Проблема е, че трудно ще намеря такова.Не искам да го сменям преди проба,защото все пак има малка вероятност да не това.
  • 0

#34 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 19 декември 2008 - 18:39

Разбрах се в сервиза ,където ми казаха ,че е турбото при разглобяване на кола с такъв двигател да пробваме с друго турбо,а това ще е след нова година така,че скоро няма да се знае резултата,но бих искал ако някой може ,да ми отговори на следните въпроси.
1.Какво е разликата в подавенето на горивната смес при студен и топъл двигател и какво влияе за разликите/в смисъл датчици,дебитомери и ......../
Питам,защото колата започва да пуши с покачването на темп.на двигателя и пуши най-много като си влезе в работна темп.Като я запаля не пуши и колкото дига темп.,пропорционално увеличава пушенето.
2.Обикновенно една кола или пуши или не пуши,а моята пуши около 30сек.след спиране при работа на празни обороти,след което и един час да работи няма никакъв пушек,до следващото спиране.Каква би могла да е причината да не пуши постоянно?
Не мога да разбера как така си е решила да пуши точно определено време?Пушака ми мирише на неизгоряла нафта и се стеле като мъгла.
Ако тръгна преди да са минали тези 30 сек. пуши много,ако тръгна след като е спряла да пуши не пуши или пуши нормално за двигателя си.
3.Какво командва турбото, колко и каква смес да подава и каква е ролята на променливата геометрия.Не мога да си обясня как би могло да подава грешна смес при празни обороти за тези 30 сек..
Много въпроси зададох,нямам намерение да отварям сервиз ,обаче това така ми влезе в главата,че ми се иска да науча нещо повече,а може и да помогне.
Двиг.220 цди 2000г.143коня,типтроник.
  • 0

#35 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 декември 2008 - 20:19

Не ми се искаше да ти развалям настроението сега преди празниците,...но сам ще се увериш че след поставянето на друга турбина,....резултата ще е същия!
  • 0

#36 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 19 декември 2008 - 22:46

И аз имам такива съмнения,но си мисля,че това е сервизът където разбират най–много и ако се окаже,че не е турбо поне би трябвало да продължът докато оправят проблема.А и мисля да послушам съветата ти и да не обикалям повече от сервиз в сервиз.Единственият проблем е ,че отговора ще се забави,но колата и така си върви добре,така че засега ще чакам.
Другото което забравих да питам,как така при затапен ЕГР всичко е наред.
В един от сервизите ме нарекоха странна птица,защото не исках да ми сложат чип,който да ми блокирал ЕГР да не дава грешки на комп. и да не съм се занимавал с глупости.
Дали съм странна птица или трябва да си побългаря колата?
  • 0

#37 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 20 декември 2008 - 01:43

как така при затапен ЕГР всичко е наред.


от тук сам трябва да си направиш извода, че турбото няма връзка с проблема, а ЕГР.
трябва да се рови при управлението на егр. явно е че не се отваря и затваря когато трябва
  • 0

#38 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 декември 2008 - 11:35

И аз имам такива съмнения,но си мисля,че това е сервизът където разбират най–много и ако се окаже,че не е турбо поне би трябвало да продължът докато оправят проблема.А и мисля да послушам съветата ти и да не обикалям повече от сервиз в сервиз.Единственият проблем е ,че отговора ще се забави,но колата и така си върви добре,така че засега ще чакам.
Другото което забравих да питам,как така при затапен ЕГР всичко е наред.
В един от сервизите ме нарекоха странна птица,защото не исках да ми сложат чип,който да ми блокирал ЕГР да не дава грешки на комп. и да не съм се занимавал с глупости.
Дали съм странна птица или трябва да си побългаря колата?


Пушека и мириса на неизгоряла нафта говорят за по-богата смес от необходимото. При изолиране на ЕГР-а той не рециркулира изгорели газове и се засмуква повече въздух в цилиндъра, което компенсира донакъде по-богатата смес. Когато ЕГР работи, в цилиндъра се вкарват част от изгорелите газове и респективно по-малко свеж въздух, на който му трябва по-малко нафта. И ако се впръска нормалното количество нафта, ще пуши.
ЕГР-а май работи само на загрял мотор, в режим на ненатоварен мотор.
На студен мотор леко се обогатява сместа. Да не би колата да си мисли че е по-студено от колкото е - примерно на 80 градуса, да си мисли че е на 50 или 60.
При диагностика каква грешка дава?
Това с "чипа" по-добре не го прави.
Ако предишния собственик е правил "тунинг" и са ровили по таблиците ма компа, може и това да е причината.

Казваш че пуши само 30 сек. след отпускане на газта в режим на празен ход и след това не - а като дадеш леко газ, после пак ли пуши 30 сек. и спира?
  • 0

#39 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 20 декември 2008 - 19:28

Паля колата студена,тръгвам,спирам,не пуши.Дига прим.40градуса при спиране започва леко да пуши.При 60град.повече и при 80/норм.темп./пуши най-много и еднакво при всяко спиране на тази темп.Тръгвам с лека газ спирам след 30 метра пуши.Ако след като е спряла да пуши пусна спирачката без газ колата тръгва бавно и не пуши при спиране.Ако тръгна докато пуши/не са минали 30 сек./ пуши много, много при ускорряването.Ако тръгна след като е спряла да пуши/след 30сек./пуши нормално за двиг.на 200000км с едно и също подаване на газ и в двата случая.След всяко спиране когато е загряла след като съм подал дори и малко газ пуши.
Стария собственик каза,че не е слагал чип.На диагностика съм ходил два пъти единия път я гледаха и спряла, и в движение. Не ми казаха дали е прочела грешки,но казаха ,че всичко е наред,единствено дебитомера давал малка разлика,сложиха нов дебитомер,но нищо не се промени.На другата диагностика ,я гледаха само спряла,нещо правиха на техния си комп.,след което мериха с нещо,като манометър вакумите около ЕГР.Не казаха нищо за грешки.Всичко си било наред.Останах с впечетление,че не знаят какво да правят,защото като разбраха,че са ми махнали клапичките на смукателните колектори,казаха да си купя нови колектори и ако не се оправи,тогава ще мислят.
Бих могъл докато чакам да сменя някой и друг датчик,който би могъл да е причина,но не знам кой.Възможно е който подава инф.за темп.,но не знам къде се намира и дали може да се провери.Дебелата тръба,която влиза в ЕГР има два датчика отляво и дясно.
След въздушния филтър/посока турбо/първо е дебитомера,по-надолу по дебелата тръба има разклонение и излиза по-тънка тръба,която отива в главата.Тя също има някакъв датчик.Това са неща които виждам с леко оглеждане,а кой знае колко неща може да имат връзка,а не знам къда са и какво правят,а още по малко как се проверяват.Мислех си,че в сервизите би трябвало да има хора,който да мислят върху тези неща,но явно никой досега не е искал да се замисли достатъчно или по точно,аз не съм намерил човека,който да го направи.И тук вече идва правилния съвет на линкс да не обикалям от сервиз в сервиз,но как да стане като искам да ,я оправя,а навсякъде вдигат ръце.Затова мисля да досаждам,на сервиза с мнението за турбо/макар да мисля,че не това/ и докато не го оправят да не ги оставям/ако не ме изгонят/.А през това време съвет от някой може да реши проблема.
  • 0

#40 CHAPI&CO

CHAPI&CO

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник BG
  • Автомобил:
    E 220 CDI 2001

Публикувано 21 декември 2008 - 04:05

приятелю това е моя проблем и моита cdi 220 в тарсенето си да си разреша проблема с 4ерния пушек които се получаваше особенно като я настъпвах зштото смених и турбината и ефект нямаше посегнах на катализаторите изкормих ги и двата от тогава си добавих и тоя проблем с сивия 30 секунден пушек и идеална работа колата когато е студена :kill_myself: тека че купих си катализатори и тя дни ще ги монтирам а да знаеш че преди не ми и смардеше сега тепа :( имаи тарпение ще ти пиша да ти каза какво сам направил но сам убеден в това ........там е проблема :slap:
  • 0

#41 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 22 декември 2008 - 14:26

Мисля,че проблема се намира около управлението на ЕГР.Мнението на лоринсер.
При студен двигател същия не работи,колата няма пушек.ЕГР не работи до около 50град.,а също в ниските обороти/празен ход/ и над 3хил.и нещо обороти при загряла кола.Това значи,че като спра при загрял двиг.,управлението на егр,което се осъществява от комп.,през вакумния клапан трябва да затвори егр,/защото оборотите са паднали/а той го прави с 30сек.закъснение.Спирам ,слагам си ръката на вакумния клапан докато пуши и в момента ,в който спре да пуши,усещам как вакумния клапан потреперва/по същото време колато леко си сменя звука,но не забелязвам стрелката на оборотомера да мръдва/, което значи,че той се отваря или затваря/не знам/ и колата се оправя.Тръгвам с подаване на газ той се включва и при отпускане на газта,отново има 30сек.закъснение за вакумния клапан.За да знае кога компютъра да отвори или затвори получава сигнал от няколко датчика или сензора,единият от който е за темп.на двиг.,а другите би трябвало да ги знаят единствено в някой сервиз,който работи мерцедес има нужната техника и схеми на съответния двиг.,а също така и опит,защото за различните коли е различно.За това е било безполезно да ходя в сервизи,който имат диагностика ,но не знаят как да проверят управлението.Аз си милех, че като я закачат на компютъра и готово,обаче то трябва и да знаеш какво да гледаш.Колкото и да го избягвах изглежда ще стигна до БС.
Не знам дали катализатора подава сигнал за информацията около ЕГР,но бих искал да разбера от колегата,какво се е променило след поставянето на катализатора.Моя го гледах и е избушен от предния собственик,а средното гърне сега ходих да го гледам и се оказа,че не е на мерцедес,а някаква малко по дебела тръба и въпреки,че нямам проблеми със звука ще го сменя.
Ако някой знае кое подава информация на комп.за отварянето и затварянето на вакумния клапан за егр за този двигател нека да даде мнение.Не мисля,че е датчика за темп.,защото,тя не си мени толкова бързо данните.
  • 0

#42 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 декември 2008 - 21:53

Дебитомера Пич,..Дебитомера,...той си говори с компа и му казва какъв е резултата от отварянето на ЕГР,..как се мени дебита на въздух,...и прочие,....

Датчика за абсолютно налягане пък следи как помпи турбината,..дали нема дупки по маркучите към и от кулера,....!
А катализатора и гърнетата никой не ги гледа,...при твоя модел де,....само ти можеш да си ги видиш!

Добре си си научил урока,...ентусиазиран си,...и да знаеш че ще си оправиш дефекта!
Весели празници!
  • 0

#43 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 08 януари 2009 - 21:59

Колата пак беше в сервиз.Този за който си мисля,че е най–добър за мерцедеси във Варна.Стоя два дни и днес ми се обадиха да си ,я взема.Проблема не е решен,отново ми казаха ,че е от износването на променливата геометрия.Като питам ако сменя турбото ще се оправи ли,мълчание.Казах им ,че клапана преди ЕГР щрака при спиране на пушака,но това било клапан и за турбото.Това е същия сервиз където преди ми бяха казали,че е турбото.Не ми казаха какво точно са гледали,единствено че са сменили дебитомер и е нямало резултат и ми го показаха.Бях я оставил като наблегнах,че според мен е от упр.на егр,смукатели,вакуми,дебитомер,а не от турбо и се надявах,че ще я оправят.Но това е резултата,никакъв.Казах им ,че ще ходя в БС и ми казаха ,че могат да ми гарантират,че от там няма да ,я оправят и да си карам така, колата била добре.
Другата седмица ме няма ,но като се върна отивам в БС.Дори и да не я оправят поне ще мине една диагностика,а и вече във Варна няма кой друг да я оправи.Ако там не я оправят трябва или да я засиля от вълнолома или да я карам така.
  • 0

#44 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 25 януари 2009 - 20:36

Това е решението на БС.Сменям турбото /около 3500лв./,смукателния колектор/около 800лв./,ЕГР/около 300лв./ и ако не се оправи ремонт на двг.Нямам коментар.
Колата не гори масло,върви много добре и единствения проблем за мен е този 30 сек. пушек,за който всички казват да не му обръщам внимание и да си карам така.Обаче аз искам да не пуши тези 30 сек.Ако не пушеше само тези 30 сек. можех да мисля,че е нещо от изброените.Ако турбото не беше наред според мен колата щеше да е спъната./при тест в спец.турбо сервиз казаха,че турбото е наред/.Преди да махнат клапите от смук.колектор колата имаше същия проблем и ги махнаха с цел да се оправи.
В момента нямам идея какво ще правя,но когато имам някакъв резултат ще пиша.
Не мога да си обясня,защо при затапен егр,колата не пуши тези 30 сек.?/след време влиза в авариен режим и изключва турбото,но преди да го направи върви и цял ден си гледах огледалото с удоволствие/.Започнах да си мисля,че е по добре да мисля за чип за изолиране на егр-а,при мисълта да си правя опити с турбото,смукателите,егр и двигателя за да се разбере евентуално кое би могло да е.
  • 0

#45 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 05 февруари 2009 - 13:56

Сложих ново турбо проблема си остана.Старото турбо го пратиха в София да го гледат от там казаха,че можело да се оправи срещу 1100лв.,защото било заминало,а ново е 1700лв./гарет в същия сервиз/.Какво ли е заминало на старото турбо като новото работи по същия начин.Колата продължава да е в сервиз и се правят проби ,но засега нищо.Възможно ли е компютъра да не дава точна информация на егр-а,кога да затвори и има ли начин да се разбере дали с компа всичко е наред.Според мен ,когато пуши егр вкарва изгор.газове и не му стига въздух,когато егр-а не пуска изгорели газове има нормално количество въздух и колата не пуши.Би трябвало егр да не пуска изгор.газове през тези 30сек.А щом компа му казва кога да отвори или затвори/на егр-а/ единият вариант е да получава грешна информация от датч.или от където получава,другият комп. да не наред.Някой знае ли кога трябва да се отваря и затваря егр-а при този двиг. и по точно дали не тряба да спре изгорелите газове веднага с падането на оборотите.А бе сигурно сте разбрали,че се чудя кой път да хвана.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни