Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CDI пуши W210


  • Please log in to reply
72 мнения по тази тема

#1 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 01 декември 2008 - 21:49

е 220 цди.Когато спра колата/примерно светофар/ започва да пуши за около 30- 40 секунди,след което изпушва за секунда по силно и спира да пуши и това се повтаря при всяко спиране.При първия майстор,който мисля, че е най-добър, каза егр,който струва 300лв.,но не даде гаранция.Притеснявам се да го сменя,а да се окаже че не е това.Смених с един приятел вакумния клапан преди егр,нищо. Следващия майстор прави диагностика с компютър,сменя дебитомер,чисти егр-а и отново нищо.Каза,че егр е добре.След това затапи егр-а,колата спря да пуши и си работи много добре.Каза да карам така нямало проблем.Проблема ми е че не знам дали е добре да се кара със затапен егр.Предпочитам да сменя егр,но не знам дали от това ще се оправи.
Ако някой може да помага.

Този пост е редактиран от W140: 01 декември 2008 - 21:59

  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 01 декември 2008 - 22:00

тука проблема е връткав!

според мен, майстора, който е запушил ЕГР, е наясно че май командването му е проблемно. иначе щеше да те накара да го смениш.
такаче утиваш на 2 вариянта--клапана на ЕГР е скапан или управлението е проблемно.

ще трябва да правиш диагностика на StarDiagnose... в Балкан Стар, Петко или Генади
  • 0

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 01 декември 2008 - 22:12

И без ЕГР да караш нямаш проблем, на този клапан работата му е чисто екологична, така че си прецени сам.
При по-новите, скапрането на ЕГР e съпроводено със светкането на лампа мотор и вкарването на двигателя в авариен режим. Принципно пушенето може и да е от друго място, но затова както ти каза Боян, бегай на диакностика някъде.
  • 0

logo-600-1002.png


#4 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 01 декември 2008 - 22:22

Във Варна от Балкан стар ми казаха след седмица и се отказах,но изглежда трябва да се запиша.
  • 0

#5 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 02 декември 2008 - 15:42

Изключи ми турбото,заради запушения ЕГР след което го отпуших и отново си пуши.Утре ще ходя да ми чистят изп.колектори,можело да е от тях.Lorinser не ми е ясно какво значи управлението не е наред/компютъра или вакумния клапан преди ЕГР/.Вакумния клапан преди ЕГР го смених с един познат временно и си пушеше по същия начин.
  • 0

#6 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 02 декември 2008 - 21:14

при твоя мотор не е хубаво да изключваш егр ще ти трупа грешки в компа
и ще влиза в авариен режим
иди на диагностика по всяка вероятност проблема ти е в
компютъра който управлява вакума за да включва клапана
който си сменил
  • 0

#7 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 02 декември 2008 - 21:55

Утре съм на диагностика и ще пиша какво е станало.Надявам се да не е компютъра,защото сигурно е цифра ?
  • 0

#8 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 02 декември 2008 - 22:53

всичко е цифра,...без пари са само съветите!

Моя е да си намериш майстора,...който да погледне под всмукателите,...едни клапички има там,...и егр -а го смени с нов!
  • 0

#9 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 03 декември 2008 - 18:29

Днес в сервиза без да казвам съвета на LINX ми казаха ,че трябва да се изчистят смукателите и там имало някакви клапанчета които ще затапят или изолират/не знам точно/и би трябвало да се оправи.Отне половин ден и накрая се оказа ,че е нямало никакъв смисъл.Пак така си пуши.Казаха че за пръв път виждат такова нещо,а правят предимно мерцедес.В момента имат идея какъв е проблема колкото и аз.Утре ще пробваме с ЕГР от друга кола да видим какво ще стане.Ще съм благодарен на всеки който има някаква идея за решението.
Във форума имаше колега със същия двигател и същия проблем,но не е писал дали го е оправил и не знам как да се свържа с него.
  • 0

#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 декември 2008 - 22:15

Управлението ще рече: компютър, кабели, клапан, вакуум.
на стардиагнозата би трябвало да си покаже, ако няма сгинал към клапана, или ако той не реагира. обаче надали ще покаже, ако липсва вакуум. затова и тръбичките трябва да чекнеш
  • 0

#11 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 04 декември 2008 - 00:33

Колата сигурно е караш основно градско нали?
  • 0

logo-600-1002.png


#12 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 04 декември 2008 - 08:35

Колата сигурно е караш основно градско нали?

Един, два пъти в месеца карам извън града с около 130, 140,рядко160 ,180 но предимно градско.
  • 0

#13 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 04 декември 2008 - 17:59

Значи днес ми сложиха ЕГР от друга кола за проба обаче пак си пуши/не знам дали е бил наред защото беше сменян на кола която е пушила при включен климатик/.Утре мислим да правим нещо с катализатора макар, аз да мисля че няма да има смисъл,но в сервиза им идва само това на идея.Дали може да е от катализатора?
  • 0

#14 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 04 декември 2008 - 22:25

Навярно имаш DPF и ти прави регенерация в градски условия или се е задръстил и затова ти пуши.
  • 0

logo-600-1002.png


#15 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 04 декември 2008 - 22:48

Демек,щом е за родината,газ до ламарината .......... Искаш да кажеш че требва да се опъне едно здраво ....... Колега ако те е жал,кажи къде си аз ще дойда ....... Само сипи малко нафтица ..... около 70-80 кила да речем,и ти гарантирам че няма и гък да каже ........
Извинявам се за :spam:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни