жорка... стига бе, гадния опел ли те би с 0,01s....
Следващият път съм сигурен че ще ги разплачеш...
Posted 16 May 2013 - 23:11
жорка... стига бе, гадния опел ли те би с 0,01s....
Следващият път съм сигурен че ще ги разплачеш...
Posted 17 May 2013 - 08:32
Е па би си ме
... макар ,че аз не се състезавах, просто си тествах апаратурата (гтека и 10hz гпс) , то затова и на повечето стартове ми взимаха старта с 2-3 коли и после ги застигах нагоре
.
П.П. не подценявай Орлетата има доста бързи, този май беше дал 13.0х същия ден ....

Posted 01 June 2013 - 22:36





Edited by joreto, 01 June 2013 - 22:37 .

Posted 01 June 2013 - 23:21
Браво, бързо работите
Между другото защо не разкараш тоя амортисьор от кормилния механизъм? И без това сигурно е заминал, само тежи ![]()
Posted 02 June 2013 - 07:57
Основно ни забави намирането на два диска за тази кутия (и празниците, трябваше да обърна малко внимание и на жената
), иначе щяхме да сме на този етап още преди 2 седмици
.

Posted 06 June 2013 - 18:12
очаквайте шпионски снимки от мен ![]()
хванаха ме ... за шпионин не ставам ![]()
Edited by Наско, 07 June 2013 - 15:30 .
Posted 08 June 2013 - 06:46
Хахахаха нищо Насе, другия път ![]()








Posted 24 June 2013 - 06:18
След два дни работа (събота почнах доста късно), скоростите, кардана и новото турбо с даунпайпа са монтирани окончателно на колата. Явно надробяваме тъй като всичко пасна от първия път
. За съжаление се оказа че има лек теч на масло от една от тръбите на масленото охлаждане (надявам се да е от уплътнението и да спре да тече когато го сменя ) и не успях много много да тествам скоростите, но първите впечатления са много добри, включват много по-лесно, по-директно и с по-къс ход от оригиналните. От турбото също съм доста очарован, благодарение на туин-скрола и промените които направих по изпускателния колектор, турбината спулва много бързо и според мен ще има пълно налягане дори по-рано от предишната въпреки че е по-голяма. Остана другата седмица да монтирам централната конзола на таблото (забравих си схемата а там си е е*ло м*та от вакуми) и да кача останалата част от изпускателната система.
Edited by joreto, 24 June 2013 - 06:19 .

Posted 24 June 2013 - 08:54
На мен ми беше много мерак някой ден да се пуснем поне от летящ старт с теб ... ама като гледам на къде отидоха нещата можеи да пропусна! ![]()
Незнам за 10-ти или за 11-ти път , отново ти завиждам благородно ![]()
Edited by siriospepi, 24 June 2013 - 08:58 .
Posted 24 June 2013 - 09:47



Posted 24 June 2013 - 10:34
като се свърши с карантията и имаш време за пипкави неща, изрежи добре една предна косуъртска броня за кулера и да е с нея, ще изглежда по-истински
не че е от първостепенно значение, ама аз нали само гиздисвам, не засилвам колите ![]()
Posted 24 June 2013 - 13:01
Това е в плановете, искам да изглежда оригинален (кулера ще се смени и премести) но от други неща все не остава време....обещал съм му ако изкара този сезон без да роди :-D , това да стане зимата.

Posted 13 July 2013 - 22:56



Posted 13 July 2013 - 23:06
А с Г-тека направи ли сравнение спрямо преди, на мен ми е интересен резултата ![]()
Posted 14 July 2013 - 07:41
Направих, но като се прибера в София ще анализирам по подробно, че предишните рънове ми останаха на другия компютър, иначе не е това което очаквах (вярно че не е 100% настроена но..) . В високите дръпна много, вече не се задъхва след 6000 оборота а си върти до 7100 (прекъсвач) без проблеми, максималната мощност си е вече към 6200-6300, където и трябва да е но стана по-лагава и то доста като гледам лог-а. За сметка на това е много плавна, много предсказуема защото буста идва плавно, поради тази причина вече няма проблеми със сцеплението.

0 members, 1 guests, 0 anonymous users