Хи хи хи хш Пурата е 870 кг. само на предната ос :Малиии дим на трета ... моето не може такива работи, но пък то е и доста тежко за клио, 930кг мерено на кантар...предполага това е заради климата, хдравликата и т.н. Между другото ще ми е интересно да засъча твоето клио с г-тека.
Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#76
Публикувано 17 август 2006 - 09:00
#77
Публикувано 17 август 2006 - 09:04
хахаха е да ма пурата е голяма колкото 2х клио та даже и по-голяма.....т.е. ти имаш по 1 клио на всяка ос
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#78
Публикувано 09 септември 2006 - 19:01
Значи първо се извиниавам за латиницата ама нещо не ме бива с кирилицата но сега да попитам нещо сериозно.Въпросат ми е към Жорето абе има тука един мерцедес 190 2.5 16v не знам точно от кои модел е но бях чел че са 3 модела 185 hp 194 hp 204 hp. нещо по номера на двигателиа се гледаше но това не е толкова от значение искат му кам 4500лв и много се чудех дали да го взема ама сега като про4етох какво става с твоиа ще ми е интересно и аз да си поиграия с него но явно ще ми трябва твоиата помощ мога ли да разчитам на нея.И горе долу колко ще ми излезне тунинг като твоя това мейду другото за дюзите не го знаех на инжекциона но ще те питам по подробно за тях по нататак ти какво ще кажеш бива ли си я сумата за него ???
Този пост е редактиран от ALEXONE™: 10 ноември 2006 - 12:04
#79
Публикувано 10 ноември 2006 - 12:05
отключена и чакаме развитие
#80
Публикувано 10 ноември 2006 - 15:15
Ами айде малко ъпдейт. Колата вече върви, но в момента не я карам всеки ден тъй като имам малко проблем с шума , това чудо толкова силно реве и трещи ,че даже на празен ход включва някой аларми да не говорим какво става като дам малко повече газ : . Проблема се надявам да бъде решен най-късно във вторник с 2 нови гърнета, малко трудно се намират поради размера вход/изход на 76мм
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#81
Публикувано 12 януари 2007 - 15:33
отдавна не съм писъл нищо в тези тема та малко да я съживим. Ето няколко снимки от промени в интериора, изместих уредчетата от средната конзолка , вече са на страничната колонка. Така ще има място за дисплейя на зейтроникса (широколентова сонда). Също така предстои смяна на съединителя и притискателя тъй като оригиналните немогат да се справят с мощността ....
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#82
Публикувано 12 януари 2007 - 23:12
Също така предстои смяна на съединителя и притискателя тъй като оригиналните немогат да се справят с мощността ....
Mаи ще слагаш съеденетел от Спринтер
Mаи ще слагаш съеденетел от Спринтер
#83
Публикувано 13 януари 2007 - 17:08
Също така предстои смяна на съединителя и притискателя тъй като оригиналните немогат да се справят с мощността ....
Mаи ще слагаш саеденетел от Спринтер
Да, от спринтер 416ЦДИ . Такъв се ползва от доста по-мощни МБ-та от моя и се оказва ,че държи идеално
Ето един такъв
http://s74.photobuck...=gordon_173.flv
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#84
Публикувано 14 януари 2007 - 00:38
Аз карам със съеденител от 309д бус и нямам проблем на 1.1бар буст.На първия тест оригинални изкара около 50-60км.Все пак аз съм със дизелов мотор и то от старите
По нататък ще мисля нещо по яко.
По нататък ще мисля нещо по яко.
#85
Публикувано 14 януари 2007 - 01:46
Добри, ама ти доста си го надул.
1.1
оригинално май е до 1, поне на 124 дават 0.98-1.12
Ей,ама Пунтото сега как надува на 1.6 и как се изстрелва....
1.1
оригинално май е до 1, поне на 124 дават 0.98-1.12
Ей,ама Пунтото сега как надува на 1.6 и как се изстрелва....
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#86
Публикувано 15 януари 2007 - 16:56
Аз карам със саеденител от 309д бус и нямам проблем на 1.1бар буст.На първия тест оригинални изкара около 50-60км.Все пак аз съм със дизелов мотор и то от старите
По нататък ще мисля нещо по яко.
твоя поне е издържал 50-60км, моя на по-малко от 1/2 газ на 2-ра след 4000 - 4500 оборота здава багажа та в момента мога да оставям черти на асвалта само на 1-ва ..... а и ако галя газта стават дрифтове на 2-ра, ама само ако не давам много газ
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#88
Публикувано 28 март 2007 - 00:38
пусни някой клип ако имаш време
#89
Публикувано 28 март 2007 - 09:14
пусни някой клип ако имаш време
клип в момента нямам но ако не ми излезе някаква спешна работа на 31 първи ще направя 3-4 старта на божурище (на ниско налягане - 0.5 бара)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#90
Публикувано 30 март 2007 - 13:16
айде покажи се де, от кога не сме се засичали не е истина . То и моите проекти позациклиха напоследък , та успех със спринтеровите елементи ))))
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com
http://www.vimaxtuning.com
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни