Хи хи хи хш Пурата е 870 кг. само на предната ос :Малиии дим на трета ... моето не може такива работи, но пък то е и доста тежко за клио, 930кг мерено на кантар...предполага това е заради климата, хдравликата и т.н. Между другото ще ми е интересно да засъча твоето клио с г-тека.
Проект: 190е 2.5-16в турбо
Started by joreto, 27 May 2005 - 08:47:16
777 replies to this topic
#76
Posted 17 August 2006 - 09:00
#77
Posted 17 August 2006 - 09:04
хахаха е да ма пурата е голяма колкото 2х клио та даже и по-голяма.....т.е. ти имаш по 1 клио на всяка ос
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#78
Posted 09 September 2006 - 19:01
Значи първо се извиниавам за латиницата ама нещо не ме бива с кирилицата но сега да попитам нещо сериозно.Въпросат ми е към Жорето абе има тука един мерцедес 190 2.5 16v не знам точно от кои модел е но бях чел че са 3 модела 185 hp 194 hp 204 hp. нещо по номера на двигателиа се гледаше но това не е толкова от значение искат му кам 4500лв и много се чудех дали да го взема ама сега като про4етох какво става с твоиа ще ми е интересно и аз да си поиграия с него но явно ще ми трябва твоиата помощ мога ли да разчитам на нея.И горе долу колко ще ми излезне тунинг като твоя това мейду другото за дюзите не го знаех на инжекциона но ще те питам по подробно за тях по нататак ти какво ще кажеш бива ли си я сумата за него ???
Edited by ALEXONE™, 10 November 2006 - 12:04 .
#79
Posted 10 November 2006 - 12:05
отключена и чакаме развитие
#80
Posted 10 November 2006 - 15:15
Ами айде малко ъпдейт. Колата вече върви, но в момента не я карам всеки ден тъй като имам малко проблем с шума , това чудо толкова силно реве и трещи ,че даже на празен ход включва някой аларми да не говорим какво става като дам малко повече газ : . Проблема се надявам да бъде решен най-късно във вторник с 2 нови гърнета, малко трудно се намират поради размера вход/изход на 76мм
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#81
Posted 12 January 2007 - 15:33
отдавна не съм писъл нищо в тези тема та малко да я съживим. Ето няколко снимки от промени в интериора, изместих уредчетата от средната конзолка , вече са на страничната колонка. Така ще има място за дисплейя на зейтроникса (широколентова сонда). Също така предстои смяна на съединителя и притискателя тъй като оригиналните немогат да се справят с мощността ....
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#82
Posted 12 January 2007 - 23:12
Също така предстои смяна на съединителя и притискателя тъй като оригиналните немогат да се справят с мощността ....
Mаи ще слагаш съеденетел от Спринтер
Mаи ще слагаш съеденетел от Спринтер
#83
Posted 13 January 2007 - 17:08
Също така предстои смяна на съединителя и притискателя тъй като оригиналните немогат да се справят с мощността ....
Mаи ще слагаш саеденетел от Спринтер
Да, от спринтер 416ЦДИ . Такъв се ползва от доста по-мощни МБ-та от моя и се оказва ,че държи идеално
Ето един такъв
http://s74.photobuck...=gordon_173.flv
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#84
Posted 14 January 2007 - 00:38
Аз карам със съеденител от 309д бус и нямам проблем на 1.1бар буст.На първия тест оригинални изкара около 50-60км.Все пак аз съм със дизелов мотор и то от старите
По нататък ще мисля нещо по яко.
По нататък ще мисля нещо по яко.
#85
Posted 14 January 2007 - 01:46
Добри, ама ти доста си го надул.
1.1
оригинално май е до 1, поне на 124 дават 0.98-1.12
Ей,ама Пунтото сега как надува на 1.6 и как се изстрелва....
1.1
оригинално май е до 1, поне на 124 дават 0.98-1.12
Ей,ама Пунтото сега как надува на 1.6 и как се изстрелва....
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#86
Posted 15 January 2007 - 16:56
Аз карам със саеденител от 309д бус и нямам проблем на 1.1бар буст.На първия тест оригинални изкара около 50-60км.Все пак аз съм със дизелов мотор и то от старите
По нататък ще мисля нещо по яко.
твоя поне е издържал 50-60км, моя на по-малко от 1/2 газ на 2-ра след 4000 - 4500 оборота здава багажа та в момента мога да оставям черти на асвалта само на 1-ва ..... а и ако галя газта стават дрифтове на 2-ра, ама само ако не давам много газ
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#88
Posted 28 March 2007 - 00:38
пусни някой клип ако имаш време
#89
Posted 28 March 2007 - 09:14
пусни някой клип ако имаш време
клип в момента нямам но ако не ми излезе някаква спешна работа на 31 първи ще направя 3-4 старта на божурище (на ниско налягане - 0.5 бара)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#90
Posted 30 March 2007 - 13:16
айде покажи се де, от кога не сме се засичали не е истина . То и моите проекти позациклиха напоследък , та успех със спринтеровите елементи ))))
Quality ChipTuning
http://www.vimaxtuning.com
http://www.vimaxtuning.com
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users