От тази графика виждаме, че най-бърз спул има при рънове с различна дължина, най-много коне от равни рънове, а туин скрол-а се представя най-зле във всяко утношение? На мен ми изглежда много странно (това за туин-скрола), нали туин скрол-а беше за по-ранно развъртане и там още куп неща-един вид е по-добрата система? Ако тази графика е вярна, то резултата при теб не е неочакван, но все пак самата графика ми изглежда правдоподобна за сингъл скрола, но за туин ми е много странно ....
![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-21.jpg?_r=0)
Проект: 190е 2.5-16в турбо
Started by joreto, 27 May 2005 - 08:47:16
777 replies to this topic
#736
Posted 16 July 2013 - 10:11
#737
Posted 16 July 2013 - 11:00
От това което чета там и по други форуми, нещата са такива когато не е пипана настройката на колата, както е при мен в момента и при тестовете на този. За да се използва потенциала на туин скрола си трябва добра настройка. Оказва се ,че туин скрола иска/ позволява повече аванс тъй като пада температурата/скороста на газовете т.е. не а като да смениш сингъл скрол с по-голям сингъл скрол. Мисля тази събота/недела да проверя тези твърдения като си поиграя с аванса .
Edited by joreto, 16 July 2013 - 11:00 .
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/Other/20120408_140921.jpg?t=1334990328)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#738
Posted 16 July 2013 - 13:21
Жоре, при повече аванс няма ли да е по-ниска Т на газовете?
По-ранно палене, по-ранно горене, повече топлинна енергия по-рано в работния такт.
#739
Posted 16 July 2013 - 14:01
Напълно си прав, в бързината съм объркал нещата . Въщност казват ,че туин скрола има по-голяма обемна ефективност и по-силен ефект на продухване който позволява по агресивен аванс и съответно по-ниски Т в цилиндрите и на изгорелите газове, също така позволява и по-голямо презастъпване на валовете.
Although switching from single-scroll to twin-scroll can be expensive, for hard-core boost junkies who want much faster throttle response without giving up any top end, there is no better solution. With the added benefits of higher turbine efficiency, lower cylinder temps and EGTs which allow more aggressive timing and fuel mapping, and the freedom to run more overlap,twin-scroll turbo system design is really a perfect match for the high specific output engines featured in many of our favorite sport compact machines.
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/Other/20120408_140921.jpg?t=1334990328)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#740
Posted 16 July 2013 - 14:24
Това всичкото добре, а детонацийте да не отидеш много на ръба на нещата? Жоре ти си човека който пати от детонации бая пъти (ама май беше заради бъг в Мегата)?
#741
Posted 16 July 2013 - 14:32
Pepi, патил съм от бъг в мегата но от детонации никога, счупен мотор от тунинг до момента нямам (надявам си и така да остане за напред) , да не говорим ,че като отворихме м102 и м103 нямаха и следи от детонации. Ако съм на ръба е добре, лошо става като минеш отдругата страна на ръба :-D
П.П. случвало се е да издетонира при настройка но винаги са взимани мерки да не се повтори за да няма проблеми ...
Edited by joreto, 16 July 2013 - 14:34 .
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/Other/20120408_140921.jpg?t=1334990328)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#742
Posted 17 July 2013 - 23:03
Седи си на тоя бряг , къде си тръгнал на отсрещният ...
ми жена ти кво ще каже ?
Какво става сега ?
Намери ли се липсващата част ?
Edited by Наско, 17 July 2013 - 23:03 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#743
Posted 18 July 2013 - 13:15
Май разбрах къде е проблема, но ще пиша когато съм сигурен. А ти кога ще си вземеш колата ? Трябва да и стрелнем аванса със стробоскопа като я докараш в София ,че нещо на много малки аванси работи в надналягане ....
П.П. вчера малко покарах на 1.1 бара, много ми хареса как върви и ще остане на това налягане , Jerry одобри ....също така показа и доста интересни коне но като ги потвърдя ще кажа точно колко са
Edited by joreto, 18 July 2013 - 13:24 .
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/Other/20120408_140921.jpg?t=1334990328)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#744
Posted 18 July 2013 - 13:35
Идният месец - почнах основен ремонт на апартамента до края на месеца ще сме привършили , а и имам сметки с Нано да чистя
Не ми е удобно да си я взема така , въпреки че той няма нищо против
Edited by Наско, 18 July 2013 - 16:47 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#745
Posted 18 July 2013 - 18:50
Одобрих... не знам Жорката как може да си мисли че колата му не върви както трябва - ама вчера на няколко пъти като влизаше в буст колатс, аз съвсем буквално и откровенно се перзалях нагоре по седалката до него (а седалката освен това е тип корито)... тааа... баси ква тяга има това животно и ми става готино като си предтсавя какво ще се получи след изчистването на бъговете
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!
#746
Posted 18 July 2013 - 21:03
Тъй, проблема е открит (или поне част от него), имаме изпускане при фланеца на турбото, отделно на колектора има 2-ве малки цепнатини . Събота ще сваля колектора и се надявам другата седмица да сме пак в движение.
Edited by joreto, 18 July 2013 - 21:03 .
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/Other/20120408_140921.jpg?t=1334990328)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#747
Posted 18 July 2013 - 21:05
Жоре да те питам как проверяваш дали колектора има някъде изпускане, т.к. аз незнам никакъв универсален и лесен метод а прекалено много нови неща направих и искам да видя как сотят нещата?
#748
Posted 18 July 2013 - 21:08
Ми как, по най-идиотския начин, качвам, карам и после оглеждам, ако изпуска то си личи
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/Other/20120408_140921.jpg?t=1334990328)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#749
Posted 26 August 2013 - 11:42
Така, най-накрая колектора е оправен :bow: . Снощи събрах колата и даже днес мина тех. преглед. Още не съм я тествал как е с оправения колектор, ако остане време ще тествам довечера ако ли не като се върна от морето, надявам се да има време да я настроя за Божурище.
![20130825_172019_zps65c6a7a3.jpg](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/m104/2013_maintenance/20130825_172019_zps65c6a7a3.jpg)
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/Other/20120408_140921.jpg?t=1334990328)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#750
Posted 05 September 2013 - 06:53
Така, премерих колата и се оказа доста по-тежка отколкото очаквах - 1430кг (775 преден мост, 655 заден), това без мен. Разпределението не е оптимално нo като се има предвит, че не карам на писти с завои а предимно драг, бива.
П.П. малка грешка :oops: , това е теглото с мен, без мен е 1360кг ..... не е лошо да пия едно кафе преди да пиша сутрин...
Edited by joreto, 05 September 2013 - 07:31 .
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/Other/20120408_140921.jpg?t=1334990328)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users