Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 2 votes

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 replies to this topic

#691 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 30 April 2013 - 00:30

дай ги тез донори насам, ама ако може да не искат 4 цифрени числа за двигателите :D


  • 0
Follow your own star...

#692 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 30 April 2013 - 09:00

дай ги тез донори насам, ама ако може да не искат 4 цифрени числа за двигателите :D

 

ТО ни телефона ми имаш , ни скайпа , ни нищо .. да взема да ти ги пратя на ЛС ? :D


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#693 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 30 April 2013 - 09:19

Насе, донори има но ако този не издържи и те няма да държат което значи да минавам на кована карантия т.е. доста като разход . Все пак се надявам да има поне малко истина в това което пишат и мотора да държи едни 500-550 коня на вала .


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#694 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 30 April 2013 - 10:02

Насе, донори има но ако този не издържи и те няма да държат което значи да минавам на кована карантия т.е. доста като разход . Все пак се надявам да има поне малко истина в това което пишат и мотора да държи едни 500-550 коня на вала .

 

Братленце , аз като гледам какво се случва с Гетраците при теб ... и какво реално пише за тях ...

все още нямам инфо какво стана с Гетрага който отиде в едно приятелче на "вал турбо" .. там ми е интерсно какво е положението

почвам леко , леко да се замисля колко е вярно това което пишат за двигатели и това което наистина е

Както казват руснаците ще поживеем и ще видим , но вярвам в крайна сметка , че всичко ще е 6 , а и както моята ще я правим на предела с всичко налично без допълнителни разходи , така може и при теб да се сметне какво що и как / то не , че и в момента не е ясен предела й  / .. друг е въпроса , че .. конете рано или късно ще ти станат малко и като дойде този момент ... шъ ковем д`ге :D

или ще се глезим със сликове и подобни неща :D


Edited by Наско, 30 April 2013 - 10:08 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#695 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Posted 30 April 2013 - 13:06

 500-550 коня на вала .

Тва дали не се случва при още малко разреждане. 9,2-9,3 не е ли много за голямо надуване?


  • 0

#696 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 30 April 2013 - 14:19

Тва дали не се случва при още малко разреждане. 9,2-9,3 не е ли много за голямо надуване?

колега има хора които карат с 11:1 компресия на 1,5 бар-а. Всичко зависи от това как ще докараш смесите и аванса и разбира се какво гориво ще използваш. Попринцип сравняването на коне със степен на згъстяване не е коректно, затова се сравнява степента на сгъстяване с налягането на което караш, в случая Жорето кара на 0,7 бар-а доколкото знам, а за това налягане 9.2-9,3 е напълно достатъчна и добра и оптимална степен на сгъстяване. Попринцип за тези коне би трябвало да кара на 1,2-1,3 зависи от всичко останало по и около мотора т.к. на 1,2 бар-а може да си с 350 коня, но може и да си на 550. Като цяло отговорът на зададения от теп въпрос е че би било добре поне според мен мотора да се разреди още малко, но ако той е упорит и си направи хубав бензин или я подкара на е85(спирт с много малко вода) може да мине и без допълнително разреждане, но пак всичко зависи от налягането което ще вдигне, от там тръгват сметките с октановото число предверенето в бууст, съотнушението гориво-въздух ....
Поздрави и се надявам да съм ти отговорил на въпроса, и се извинявам ако съм поразместил малко думите (намятха поста за 2 мин ) :)


  • 3

#697 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 30 April 2013 - 15:20

Малка поправка, Жорето последно караше на 0.9-1 бар без проблеми   :D  .  Колата само е мерена на 0.7 . Имаше проблем с датчика на входящия въздух но докато разбера от какво е бях намалил налягането и бях забравил да го вдигна при меренето :brick  .  9.2-9.3 си е идеално да целта, налягането възнамерявам да е ~1.2-1.3 бар-а, а дали ще изкарам 500-550 на вала е друг въпрос, целта е 350-400 на гумите .

 

П.П. siriospepi, по-важен е аванса а при мен има още мегдан на къде да мърда  :cool


Edited by joreto, 30 April 2013 - 15:27 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#698 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 30 April 2013 - 16:18

Ти на колко градуса караш в бууст? Аз съм на 21 с 98 бензин и 11,5 A/F при сток компресия и нямам никъкви проблеми :)


  • 0

#699 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 01 May 2013 - 01:06

Ти на колко градуса караш в бууст? Аз съм на 21 с 98 бензин и 11,5 A/F при сток компресия и нямам никъкви проблеми :)

 

С нашите мотори компресията ни е последна грижа ;)

М103 е "роден" за турбо , туин турбо и тн


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#700 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 01 May 2013 - 08:43

Аз на 0.7 съм около ~16 градуса на 1.0 съм ~12 . М104 e по-различен в това отношение от м103 и кара на доста по малки аванси (дори фабрично). По спомен фабрично м103 е ~28-30 a м104 22-24 .  М103-ка на 0.5 я карах на 23 градуса на 1 бар ~ 17 .


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#701 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 12 May 2013 - 07:28

Вчера подхванахме скоростите 

 

ето бмв кутията 

20130511_153048_zps2d6e21ba.jpg

 

20130511_153112_zps936035a8.jpg

 

след рязането

20130511_165019_zps6acd5a43.jpg

 

20130511_165007_zps9c23a409.jpg

 

всичко премерено, нагласено и готова за заваряване

 

20130511_175400_zpsc2572eb9.jpg

 

20130511_175418_zps5e3c0674.jpg

 

а ето и разликата в гумените карета и техните болтове, долното е от БМВ кутията

 

20130511_150343_zpsee8b4367.jpg

 

20130511_150421_zps0200ec8d.jpg

 

 

 

 

Най-накрая извадих всички бутала от починалия м103, всички са като нови след боя който отнесоха на 1 бар (на снимката са само 5, тъй като 6-тото се вози в багажника нас МБ-то).

 

20130511_163614_zps6215f3a1.jpg

 

20130511_163631_zpsc7ed3485.jpg

 

20130511_163657_zps63337ea9.jpg


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#702 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 12 May 2013 - 09:36

Тъкмо щях да ти пиша в темата, да проверя какво се случа с кутиите, а ти вече си свършил повече от половината работа, браво.Доста е осезаема разликата в каретата, мерцедесовото е като детска играчка до баварското, направо ни засрамиха...

 

А съединителя предполагам ще си е баварски, щом не си бутал шлиците на опашката? Един 240мм керамичен мисля, че ще държи на бой?


  • 0

signatureqps.jpg
 


#703 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Posted 12 May 2013 - 11:49

Май верно тва е правилната комбинация- от меерцедес купе, защото е красиво и здраво и двигател защото е здрав и скорости и диф от бмв, защото повече деянат. Аз до колкото знам вентилираните мотори на бмв от началото на 90-те M50 и М52 не важат много за турбиниране. А пързалящи БМВ-та насекъде, а друго си е мерца.


  • 0

#704 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 12 May 2013 - 16:35

Тъкмо щях да ти пиша в темата, да проверя какво се случа с кутиите, а ти вече си свършил повече от половината работа, браво.Доста е осезаема разликата в каретата, мерцедесовото е като детска играчка до баварското, направо ни засрамиха...

 

А съединителя предполагам ще си е баварски, щом не си бутал шлиците на опашката? Един 240мм керамичен мисля, че ще държи на бой?

 

Съединителя остава 2-ву дусков както досега но само дисковете са от БМВ заради шлиците (аз и досега бях с 2h240мм).

 

Май верно тва е правилната комбинация- от меерцедес купе, защото е красиво и здраво и двигател защото е здрав и скорости и диф от бмв, защото повече деянат. Аз до колкото знам вентилираните мотори на бмв от началото на 90-те M50 и М52 не важат много за турбиниране. А пързалящи БМВ-та насекъде, а друго си е мерца.

 

Това е малко мит, държат си доста добре на турбиниране, даже по спомен имаше една 2.8 само разредена която имаше над 600к.с. на мотор и счупи биела на 700+ ....


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#705 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 15 May 2013 - 08:47

Ето два клипа от миналия Кондофрей които ми прати едно момче (на втория се вижда как на 2-ра тръгва леко настрани :D

 

 


Edited by joreto, 15 May 2013 - 08:49 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users