дай ги тез донори насам, ама ако може да не искат 4 цифрени числа за двигателите
Проект: 190е 2.5-16в турбо
Started by joreto, 27 May 2005 - 08:47:16
777 replies to this topic
#691
Posted 30 April 2013 - 00:30
Follow your own star...
#692
Posted 30 April 2013 - 09:00
дай ги тез донори насам, ама ако може да не искат 4 цифрени числа за двигателите
ТО ни телефона ми имаш , ни скайпа , ни нищо .. да взема да ти ги пратя на ЛС ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#693
Posted 30 April 2013 - 09:19
Насе, донори има но ако този не издържи и те няма да държат което значи да минавам на кована карантия т.е. доста като разход . Все пак се надявам да има поне малко истина в това което пишат и мотора да държи едни 500-550 коня на вала .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#694
Posted 30 April 2013 - 10:02
Насе, донори има но ако този не издържи и те няма да държат което значи да минавам на кована карантия т.е. доста като разход . Все пак се надявам да има поне малко истина в това което пишат и мотора да държи едни 500-550 коня на вала .
Братленце , аз като гледам какво се случва с Гетраците при теб ... и какво реално пише за тях ...
все още нямам инфо какво стана с Гетрага който отиде в едно приятелче на "вал турбо" .. там ми е интерсно какво е положението
почвам леко , леко да се замисля колко е вярно това което пишат за двигатели и това което наистина е
Както казват руснаците ще поживеем и ще видим , но вярвам в крайна сметка , че всичко ще е 6 , а и както моята ще я правим на предела с всичко налично без допълнителни разходи , така може и при теб да се сметне какво що и как / то не , че и в момента не е ясен предела й / .. друг е въпроса , че .. конете рано или късно ще ти станат малко и като дойде този момент ... шъ ковем д`ге
или ще се глезим със сликове и подобни неща
Edited by Наско, 30 April 2013 - 10:08 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#695
Posted 30 April 2013 - 13:06
500-550 коня на вала .
Тва дали не се случва при още малко разреждане. 9,2-9,3 не е ли много за голямо надуване?
#696
Posted 30 April 2013 - 14:19
Тва дали не се случва при още малко разреждане. 9,2-9,3 не е ли много за голямо надуване?
колега има хора които карат с 11:1 компресия на 1,5 бар-а. Всичко зависи от това как ще докараш смесите и аванса и разбира се какво гориво ще използваш. Попринцип сравняването на коне със степен на згъстяване не е коректно, затова се сравнява степента на сгъстяване с налягането на което караш, в случая Жорето кара на 0,7 бар-а доколкото знам, а за това налягане 9.2-9,3 е напълно достатъчна и добра и оптимална степен на сгъстяване. Попринцип за тези коне би трябвало да кара на 1,2-1,3 зависи от всичко останало по и около мотора т.к. на 1,2 бар-а може да си с 350 коня, но може и да си на 550. Като цяло отговорът на зададения от теп въпрос е че би било добре поне според мен мотора да се разреди още малко, но ако той е упорит и си направи хубав бензин или я подкара на е85(спирт с много малко вода) може да мине и без допълнително разреждане, но пак всичко зависи от налягането което ще вдигне, от там тръгват сметките с октановото число предверенето в бууст, съотнушението гориво-въздух ....
Поздрави и се надявам да съм ти отговорил на въпроса, и се извинявам ако съм поразместил малко думите (намятха поста за 2 мин )
#697
Posted 30 April 2013 - 15:20
Малка поправка, Жорето последно караше на 0.9-1 бар без проблеми . Колата само е мерена на 0.7 . Имаше проблем с датчика на входящия въздух но докато разбера от какво е бях намалил налягането и бях забравил да го вдигна при меренето . 9.2-9.3 си е идеално да целта, налягането възнамерявам да е ~1.2-1.3 бар-а, а дали ще изкарам 500-550 на вала е друг въпрос, целта е 350-400 на гумите .
П.П. siriospepi, по-важен е аванса а при мен има още мегдан на къде да мърда
Edited by joreto, 30 April 2013 - 15:27 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#698
Posted 30 April 2013 - 16:18
Ти на колко градуса караш в бууст? Аз съм на 21 с 98 бензин и 11,5 A/F при сток компресия и нямам никъкви проблеми
#699
Posted 01 May 2013 - 01:06
Ти на колко градуса караш в бууст? Аз съм на 21 с 98 бензин и 11,5 A/F при сток компресия и нямам никъкви проблеми
С нашите мотори компресията ни е последна грижа
М103 е "роден" за турбо , туин турбо и тн
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#700
Posted 01 May 2013 - 08:43
Аз на 0.7 съм около ~16 градуса на 1.0 съм ~12 . М104 e по-различен в това отношение от м103 и кара на доста по малки аванси (дори фабрично). По спомен фабрично м103 е ~28-30 a м104 22-24 . М103-ка на 0.5 я карах на 23 градуса на 1 бар ~ 17 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#701
Posted 12 May 2013 - 07:28
Вчера подхванахме скоростите
ето бмв кутията
след рязането
всичко премерено, нагласено и готова за заваряване
а ето и разликата в гумените карета и техните болтове, долното е от БМВ кутията
Най-накрая извадих всички бутала от починалия м103, всички са като нови след боя който отнесоха на 1 бар (на снимката са само 5, тъй като 6-тото се вози в багажника нас МБ-то).
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#702
Posted 12 May 2013 - 09:36
Тъкмо щях да ти пиша в темата, да проверя какво се случа с кутиите, а ти вече си свършил повече от половината работа, браво.Доста е осезаема разликата в каретата, мерцедесовото е като детска играчка до баварското, направо ни засрамиха...
А съединителя предполагам ще си е баварски, щом не си бутал шлиците на опашката? Един 240мм керамичен мисля, че ще държи на бой?
#703
Posted 12 May 2013 - 11:49
Май верно тва е правилната комбинация- от меерцедес купе, защото е красиво и здраво и двигател защото е здрав и скорости и диф от бмв, защото повече деянат. Аз до колкото знам вентилираните мотори на бмв от началото на 90-те M50 и М52 не важат много за турбиниране. А пързалящи БМВ-та насекъде, а друго си е мерца.
#704
Posted 12 May 2013 - 16:35
Тъкмо щях да ти пиша в темата, да проверя какво се случа с кутиите, а ти вече си свършил повече от половината работа, браво.Доста е осезаема разликата в каретата, мерцедесовото е като детска играчка до баварското, направо ни засрамиха...
А съединителя предполагам ще си е баварски, щом не си бутал шлиците на опашката? Един 240мм керамичен мисля, че ще държи на бой?
Съединителя остава 2-ву дусков както досега но само дисковете са от БМВ заради шлиците (аз и досега бях с 2h240мм).
Май верно тва е правилната комбинация- от меерцедес купе, защото е красиво и здраво и двигател защото е здрав и скорости и диф от бмв, защото повече деянат. Аз до колкото знам вентилираните мотори на бмв от началото на 90-те M50 и М52 не важат много за турбиниране. А пързалящи БМВ-та насекъде, а друго си е мерца.
Това е малко мит, държат си доста добре на турбиниране, даже по спомен имаше една 2.8 само разредена която имаше над 600к.с. на мотор и счупи биела на 700+ ....
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#705
Posted 15 May 2013 - 08:47
Ето два клипа от миналия Кондофрей които ми прати едно момче (на втория се вижда как на 2-ра тръгва леко настрани )
Edited by joreto, 15 May 2013 - 08:49 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users